2021-02-07, 10:23
Medlem
Avlanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammakaren
Matteus Lillieborg brukar intervjua Oliver Wilson på engelska. Svårt med danskan kanske - eller så blir ha lurad av det engelska namnet ... 😆

Haha danska är väl inte så himla svårt? Travnissarna är sällan söder om Sundsvall verkar det som. 🙄
Citera
2021-02-07, 10:24
Medlem
Avlanss avatar
För att vara travnisse är Matteus rätt rolig faktiskt, det ska han ha. Men han verkar inte jätteinsatt i Galopp.
Citera
2021-02-07, 10:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Avlans
Haha danska är väl inte så himla svårt? Travnissarna är sällan söder om Sundsvall verkar det som. 🙄

Nej, det tycker inte jag heller. Men till och med norska översätts ofta så kunskaperna i våra grannspråk verkar inte så stora.
Citera
2021-02-07, 10:35
Bannlyst
Citat:
För att vara travnisse är Matteus rätt rolig faktiskt, det ska han ha. Men han verkar inte jätteinsatt i Galopp.

Jag har föreslagit en liten miniserie med Matteus där han lär sig mer galoppen, kanske går steg1-kursen och träffar folk som kan dela med sig av sin kunskap.

Får se om det blir något av det.
Citera
2021-02-07, 10:42
Medlem
Avlanss avatar
Favorit i repris. Han är för go Matteus! 👼🏼

https://youtu.be/argEPSpaQS8

HALLENKRYTZ 😂
Citera
2021-02-07, 10:44
Medlem
Avlanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammakaren
Jag har föreslagit en liten miniserie med Matteus där han lär sig mer galoppen, kanske går steg1-kursen och träffar folk som kan dela med sig av sin kunskap.

Får se om det blir något av det.

Fan attans att serien med Musse är borta 😂

En komedi med Ivares drycker skulle annars vara roligt. Folk gillar ju såpor och han är rätt rolig ibland faktiskt.
Citera
2021-02-07, 12:18
Medlem
Avlanss avatar
14.00 bedöms första loppet kunna ridas. Stackars hästar som redan sadlats, skrittats och travat och gått runt lite i ledvolten. Förvirrade de måste vara.
Citera
2021-02-07, 12:20
Medlem
Avlanss avatar
Ambulansen hade tydligen kört av vädret. Nåja, jag städar hemma tills vidare. 😅

Men då är det ju över 2 h försening
Citera
2021-02-07, 13:51
Medlem
Citat:
14.00 bedöms första loppet kunna ridas. Stackars hästar som redan sadlats, skrittats och travat och gått runt lite i ledvolten. Förvirrade de måste vara.

16.10 lopp 1.

Kvällsgalopp är mycket trevligt faktiskt. Sommartid åtminstone men det blir nog mysigt.
Citera
2021-02-07, 13:52
Medlem
Citat:
Haha att tom svenskar pratar engelska i tid och otid när det inte behövs är väl ingen nyhet?

Sabla otyg Förvisso sa ju SG att vi ska bli mer Internationella
Citera
2021-02-07, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DUCADICOMO
16.10 lopp 1.

Kvällsgalopp är mycket trevligt faktiskt. Sommartid åtminstone men det blir nog mysigt.

Kanske inte för er stackare som är där men för oss andra. Med en flaska Whiskey och lite brie ska denna afton avnjutas!
Citera
2021-02-07, 13:57
Medlem
Citat:
Ambulansen hade tydligen kört av vädret. Nåja, jag städar hemma tills vidare. 😅

Men då är det ju över 2 h försening

Du måste då ha det kliniskt rent hemma nu?

Herr Rammakaren litar jag annars på spenderar sin kväll med Vin och tilltugg hemma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in