2026-08-07, 10:33
Avstängd
Oldgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oldg
Knapptryckarna och Col Macgregor tal till Odenplan https://www.youtube.com/watch?v=-Gub-C-Lu54&t=80s (En av 8 talare)

Kan inte ha varit många som lyssnade på ett gäng demokratihatare, de visar inga åskådare i filmerna men det är inte många som applåderar. En "fin" samling talare, 8 olika som säger egentligen ingenting utan bara slänger ur sig floskler. De som säger sig värna demokratin genom att avskaffa den och avrätta våra folkvalda, döda meningsmotståndare genom hängning efter en skenrättegång i Finspång, tvinga på folk SINA lösningar för att de "vet bäst"......

Herr Bergmark ser väldigt "vältränad" ut, måste vara de där 3 milen, 6 gånger i veckan som han som han paddlar i Nyköpingsån?

Verkar som Bergmark läser våra inlägg...... Något vi har konstaterat tidigare. För nu dök det upp bilder på publiken på hans twitter/X flöde som på beställning. Det verkar mest ha varit talarna och några av de "närmast sörjande...."

https://x.com/BergmarkStig1/status/2085627193355391259
Citera
2026-08-07, 11:27
Medlem
Ja fast fortfarande inga bilder/filmer från det oerhört lyckade konventet de hade i Maj månad...🤪😄
Citera
2026-08-07, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raven76
Ja fast fortfarande inga bilder/filmer från det oerhört lyckade konventet de hade i Maj månad...🤪😄
Det var ju mycket film så det tar väl tid att redigera. 🤣
Det var ju så de sa i alla fall.
Citera
2026-08-07, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Segelmannen2
Det var ju mycket film så det tar väl tid att redigera. 🤣
Det var ju så de sa i alla fall.

Haha, jo det var ju det🤣
Citera
2026-08-08, 16:43
Avstängd
Oldgs avatar
Detta är ett av de vidrigaste programmen som de har sänt! Lunchklubben 8 aug Utredningen om skärgårdsmordet Sollenkroka Ö https://www.youtube.com/watch?v=3wqUlM7kdPA

Hur fan kan man sitta och "gotta sig" åt ett mord? Den mördade personen har 2 vuxna barn som är helt förstörda av den här händelsen! Hur kan man koppla ihop den mördades arbete på ett försäkringsbolag som ägs av Wallenberg till Wallenberg! Man GLÄDJER SIG åt att den mördade och de som bor där skall på något sätt drabbats "mångkulturen" få ihop den skiten om ni kan! Gnäller på att folk som har ärvt (även jag själv) en stuga på en ö, efter min far som slet hela sitt liv! Och uppfostrade ungar under svåra förhållanden! Det är inga jävla rikemans ungar som har hus på dessa öar! Ja det finns några men spelar det någon roll? Sedan om någon lyckas i livet som Bergmark beskriver, skall han inte få njuta av tillvaron? Dagens lunchklubb är brutal mental våldtäkt där BYFÅNARNA DUM OCH STRUT ser linjer mellan sker om inte har med varandra att göra!

Min fru var på väg att ringa 112 då jag såg ut som var på väg att få en hjärtinfarkt då jag lyssnade på denna DYNGA!!!! Må djävulen sätta klorna i dessa 2 svin!!!!

OM NI ORKAR LYSSNA PÅ SKITEN OCH VAR BEREDD PÅ ATT SPY!!!!
Senast redigerad av Oldg 2026-08-08 kl. 16:51.
Citera
2026-08-08, 17:18
Medlem
Citat:
Detta är ett av de vidrigaste programmen som de har sänt! Lunchklubben 8 aug Utredningen om skärgårdsmordet Sollenkroka Ö https://www.youtube.com/watch?v=3wqUlM7kdPA

Hur fan kan man sitta och "gotta sig" åt ett mord? Den mördade personen har 2 vuxna barn som är helt förstörda av den här händelsen! Hur kan man koppla ihop den mördades arbete på ett försäkringsbolag som ägs av Wallenberg till Wallenberg! Man GLÄDJER SIG åt att den mördade och de som bor där skall på något sätt drabbats "mångkulturen" få ihop den skiten om ni kan! Gnäller på att folk som har ärvt (även jag själv) en stuga på en ö, efter min far som slet hela sitt liv! Och uppfostrade ungar under svåra förhållanden! Det är inga jävla rikemans ungar som har hus på dessa öar! Ja det finns några men spelar det någon roll? Sedan om någon lyckas i livet som Bergmark beskriver, skall han inte få njuta av tillvaron? Dagens lunchklubb är brutal mental våldtäkt där BYFÅNARNA DUM OCH STRUT ser linjer mellan sker om inte har med varandra att göra!

Min fru var på väg att ringa 112 då jag såg ut som var på väg att få en hjärtinfarkt då jag lyssnade på denna DYNGA!!!! Må djävulen sätta klorna i dessa 2 svin!!!!

Jag instämmer till fullo, såg skiten och var var på gång att posta ett inägg här, liknande ditt, men saker kom imellan. Det är fullkomligt galet hur de här två idioterna håller på, och fläskhakan (IQ) skryter om att han var först ute med informationen, Allt detta fanns faktist här på Flashback långt innan IQ's "research", jag ger mig nästan fan på att han är här inne och snor informationen. Att media inte går ut med sådan här information är ju snarare regel än undantag och namn publiceras ju inte på misstänkta (icke dömda) personer. För att än en gång citera Oldg: Må djävulen sätta klorna i dessa 2 svin!!!!
Citera
2026-08-09, 09:16
Medlem
Citat:

Är som vanligt med Håkan Bergmark och hans älskare Rönne.
Dem är psykopater som saknar empati se bara på Hur de vältrar sig i Estonia katastrofen eller Kriget i Ukraina osv osv osv.
Avskum är vad de är.
Citera
2026-08-09, 09:29
Medlem
Citat:

Mår du bättre nu?
Du får sluta läsa denna tråden istället. Det är nog bättre för din hälsa.
Jag är inget fan av Bergmark men jag kikar nån minut ibland när jag läst att han var dyngrak eller nått annat roligt.
Citera
2026-08-09, 09:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slapphet
Mår du bättre nu?
Jag är inget fan av Bergmark men jag kikar nån minut ibland när jag läst att han var dyngrak eller nått annat roligt.

Varför måste du betona att du inte är något fan av Gaymark?😂😂😂

Varför försvarar du den där dyngan?
Senast redigerad av Koktiskit 2026-08-09 kl. 09:34.
Citera
2026-08-09, 09:43
Avstängd
Oldgs avatar
Citat:
Mår du bättre nu?

Tack för frågan! Min hälsa är helt ok men jag kommer aldrig sluta bekämpa Bergmark och hans anhang, samt de lögner som han drar i sin media kanal/podd. Det enda som skulle få mig att sluta är att Bergmark erkänner sina misstag och lögner d.v.s. gör en avbön.

En person som gör sig "karriär" på lik - Estonia - 852 döda, Wilma, en död pilot och nu denna kvinna på Sollenkrok förtjänar att få skit och skall "hängas ut till vädring", detta förutom att han har hotar våra politiker, oliktänkande (inte röstar/tycker som han) och vill avskaffa parlamentarismen.

Han kämpar för "schwärje" tillsammans med ett gäng nassar, och de skall bekämpas med det de hatar mest - yttrandefrihet och demokrati.
Citera
2026-08-09, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Koktiskit
Varför måste du betona att du inte är något fan av Gaymark?😂😂😂

Varför försvarar du den där dyngan?

Lider du av svag läsförståelse?
Hur får du det till att jag försvarar något öht?
Citera
2026-08-09, 10:48
Medlem
Citat:
Lider du av svag läsförståelse?
Hur får du det till att jag försvarar något öht?

Hur ska man tolka det annars då? Hahaha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in