2024-12-31, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Koktiskit
Tycker du inte om att man kallar saker vid dess rätta namn?
Som att Håkan är en Bög och transa?
Passar ju bra att hen berättar sagor.

Visst, det du nämner är ju sjukdomar.
Men om han nu saknar sjukdomsinsikt så hjälper ju inte det om andra lägger sig i .
Citera
2024-12-31, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Potler
Visst, det du nämner är ju sjukdomar.
Men om han nu saknar sjukdomsinsikt så hjälper ju inte det om andra lägger sig i .

Nej det är inte sjukdomar!
Bara äckligt beteende.
Som jag skiter i att folk håller på med.
Men då HB sitter o gnäller o sprider har över andra med samma böjelser ska han fan ha skit.
Varför ska HB gå i en egen fil?
När ingen annan får göra det?
Citera
2024-12-31, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Koktiskit
Nej det är inte sjukdomar!
Bara äckligt beteende.
Som jag skiter i att folk håller på med.
Men då HB sitter o gnäller o sprider har över andra med samma böjelser ska han fan ha skit.
Varför ska HB gå i en egen fil?
När ingen annan får göra det?

En viss form av sjukdom eller felkoppling i hjärnan är det.
Citera
2024-12-31, 16:36
Medlem
Citat:
En viss form av sjukdom eller felkoppling i hjärnan är det.

Räknas inte som det!
Så det kan du och HB inte skylla på😂
Sen att någon som vill ha sex med HB måste vara sjuk i huvudet är en annan sak.
Senast redigerad av Koktiskit 2024-12-31 kl. 17:04.
Citera
2024-12-31, 17:31
Avstängd
Oldgs avatar
Citat:
Jag hyllar inte HB, jag tycker bara att man inte behöver har ett otrevligt sätt mot personer som inte gjort något mot en själv.
Är det någon av er som HB har gjort något som skadat er personligen? Om inte så låt honom hållas.

Jag lovade att lägga ned, men kunde inte låta bli.

Sätt er nu ned och beundra era tatueringar.
Och låt HB hålla på med sitt ordbajseri.

Nä för nazzar håller aldrig ord eller hur? Du liksom Bergmark hyllar Adolf och skall behandlas som de nazzar ni är! De enda som är otrevliga här nazzen Bergmark och du!

Ja han har gjort skada till mig personligen men det har du inte med att göra!

Och nazister skall aldrig låtas hållas! DU hyllar honom indirekt! Vilket gör dig till en medlöpare!

Om du tycker att detta lilla forum skapar för problem för Herr Bergmark så har många av oss inte börjat än.....
Senast redigerad av Oldg 2024-12-31 kl. 17:36.
Citera
2024-12-31, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oldg
Nä för nazzar håller aldrig ord eller hur? Du liksom Bergmark hyllar Adolf och skall behandlas som de nazzar ni är!

Ja han har gjort skada till mig personligen men det har du inte med att göra!

Och nazister skall aldrig låtas hållas! DU hyllar honom indirekt! Vilket gör dig till en medlöpare!

Om du tycker att detta lilla forum skapar för problem för Herr Bergmark så har många av oss inte börjat än.....

Åk då hem till honom och gör upp det ansikte mot ansikte och blanda inte in forumdeltagarna här.
Om du vågar möta någon som är utbildad i närstrid.😀😂🏋🏻
Citera
2024-12-31, 17:50
Medlem
Citat:
Åk då hem till honom och gör upp det ansikte mot ansikte och blanda inte in forumdeltagarna här.

Utbildning i närstrid?
Vilken form då?
Kan väl inte varit så värst mycket och var väl typ 45 år sen och lika många kilo.

Jag vågar möta närstrids experten när som helst..
Vilken fjant ni är😂
Citera
2024-12-31, 17:57
Avstängd
Oldgs avatar
Citat:

Har träffat honom face to face så var du problem med? Vilket nämns i tråden flera gånger med du ditt slöa arsel orkar ju inte läsa tråden... Inte bara en gång utan flera....Dessutom så är han inte utbildad i närstrid! Men det är jag.....
Senast redigerad av Oldg 2024-12-31 kl. 18:00.
Citera
2024-12-31, 18:05
Medlem
Citat:
Jag ger inte efter till nazister!!!! Gör du? Sedan är HB vuxen utan en mytoman! Men läs tråden vilket varken du eller HB ids, vill (för mycket sanningar!) eller orkar!.....

Lägg ned Nazistsnacket, du är ju värre än Löven och Annie Lööv tillsammans.😀😂😉
Citera
2024-12-31, 18:12
Avstängd
Oldgs avatar
Citat:
Lägg ned Nazistsnacket, du är ju värre än Löven och Annie Lööv tillsammans.😀😂😉

De är 2 nazzar här, du och Bergmark! Du kan väl filma dig själv och Bergmark när ni "Heilar" tillsammans.....

Jag håller mig på den infantila nivån som du som "vuxen" är van vid......Medans vi andra har en något högre akademiskt plan på våra kommentarer.....
Senast redigerad av Oldg 2024-12-31 kl. 18:23.
Citera
2024-12-31, 18:26
Medlem
Kustenklars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JQP
De har ofta talets gåva dessa+ dessutom ett gott läshuvud. Det är det som gör dem framgångsrika oavsett de är läkare eller en sinnessjuk youtubare.
Det är överlag otäckt detta och för att använda ditt ord, men sociala medier är en kanal för detta det otäcka- det är därför typ Håkan Bergmark och typer som han sitter där och "informerar".
Håkan Bergmark stod också i en video som intervjuad och närmast skröt om att han minsann låg hos Kronofogden. Det var inte MSM som intervjuade honom, men det kunde man ju nästan tro med tanke på accepterandet av detta kopierandet av tjuvbeteendet.

Det är så sant !
Det är så dubbelt, för nu för tiden når de ut till fler genom olika plattformar - men samtidigt så kan de också synas i sömmarna av fler som även kan lägga tid och har kunskap som kan genomskåda det sjuka.

Förr kunde dessa verka i sina byar och tillfoga sig enorma fördelar och hade de bara talets gåva och charm så kunde de ta vilket yrke de ansåg sig tillhöra.
Läkare som lobotomerade helt utan kunskap - for fun, sektledare eller pastorer. ..
Men det känns som att det fortfarande går att leva gott på sin avvikelse - och om skam/skuld inte infinner sig hos den sjuke,- så varför inte skryta lite om KF då? Det väcker ju reaktioner ! Och för en sån att väcka STARKA reaktioner, oavsett bra eller dåliga - visar ju på att de ÄR av betydelse och har förmågan att påverka. Det måste vara en av deras stora drivkrafter .
Mardrömmen är nog att bli totalt ignorerad och utstött ? En ”nobody”.
Senast redigerad av Kustenklar 2024-12-31 kl. 18:29.
Citera
2024-12-31, 18:56
Medlem
Citat:
Har träffat honom face to face så var du problem med? Vilket nämns i tråden flera gånger med du ditt slöa arsel orkar ju inte läsa tråden... Inte bara en gång utan flera....Dessutom så är han inte utbildad i närstrid! Men det är jag.....

Nu utryckte du dig obegåvat igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in