2024-12-31, 01:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JQP
HB kallar sig själv för politiker:
Den googleträffen får man på honom när man söker på hans namn, att han är politiker.
Jag tänker på t. ex Torbjörn Fälldin som politiker.
Han var jordbrukare, han var gift, han levde under ordnade förhållanden, han slet fysiskt och han var en av många som slet kroppsligt ont i och för Sverige, hans barn och barnbarn gick det bra för, han var även som fotbollsspelare sunt aktiv inom idrotten.

Håkan Bergmark har enorma skulder hos KF, han har bott på en båt, han har ingen stabil hemvist, han har ingen kvinna, han sitter på sociala medier och är för det mesta där stupfull, han är mytoman, han kallar sig själv för politiker, han säger sig stå upp för Sverige och anser sig själv vara en mycket viktig del av detta Sverige, han hotar meningsmotståndare till livet, han har väl även SÄPO: s ögon på sig.

Sen saknar ju Håkan Bergmark totalt moraliskt kompass.
Begär av andra att de ska vara ärliga och allt möjligt som han själv inte bryr sig ett dugg om.
Är bara pengar från sina trogna följeslagare som är viktigt och att få makt.
Citera
2024-12-31, 01:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Potler
Jag fattar inte varför man bryr sig så mycket om någon man inte ens känner.
Om han så säger att han varit på månen så låt honom tro det.
Och du skall väl inte betala hans eventuella skulder?

Håkan saknar helt moral!
Och är en landsförrädare som inte tvekar att sälja sig till Ryssland.
Det är många som inte känner HB som tycker han är en idiot!
Och vill han undvika det får han helt enkelt sluta som politiker och lägga ned sin kanal.
Så du snackar bara skit!
Citera
2024-12-31, 01:46
Medlem
Citat:
När det gäller hans åsikter om hur Sverige sköts och delar av världen så har han enligt min åsikt helt rätt. Att han sen fabulerar och skryter lite grann om sitt liv får ni ta med en nypa salt.
Han driver ju med er på Flashback, men det har ju vissa av er läsare inte fattat.
Vad vinner ni på att kasta ur er oförskämda kommentarer om honom som person?

Eller så har inte HB fattat att det är vi som driver med han?😎
En liten fjant bara.
Som vill göra sig märkvärdig.
Citera
2024-12-31, 01:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Koktiskit
Sen saknar ju Håkan Bergmark totalt moraliskt kompass.
Begär av andra att de ska vara ärliga och allt möjligt som han själv inte bryr sig ett dugg om.
Är bara pengar från sina trogna följeslagare som är viktigt och att få makt.
En dag får alla dessa sin dom, men då kommer det inte att kosta pengar.
Citera
2024-12-31, 03:15
Avslutad
Kaka söker maka

Citat:
Ursprungligen postat av Kustenklar
Jag tycker personligen det räcker med att läsa igenom listan - för att varje enkel lekman ska kunna förstå att mannen är sinnesförvirrad.
Sen skiter jag lite i vem som sätter diagnosen rätt eller fel här inne😆
Har erfarenheter utanför FB , där kompetenta läkare sätter fel diagnoser på individer och felmedicinerar därefter -
tills nästa läkare kommer och ser att allt inte stämmer .. utredning utförs mer noggrant ,- och plötsligt blir det rätt diagnos och nya mediciner som ger rätt inverkan.

Killen är tappad. En stolle !
Kanske ok i vissa avseenden. Men i övrigt rätt otäck.
De har ofta talets gåva dessa+ dessutom ett gott läshuvud. Det är det som gör dem framgångsrika oavsett de är läkare eller en sinnessjuk youtubare.
Det är överlag otäckt detta och för att använda ditt ord, men sociala medier är en kanal för detta det otäcka- det är därför typ Håkan Bergmark och typer som han sitter där och "informerar".
Håkan Bergmark stod också i en video som intervjuad och närmast skröt om att han minsann låg hos Kronofogden. Det var inte MSM som intervjuade honom, men det kunde man ju nästan tro med tanke på accepterandet av detta kopierandet av tjuvbeteendet.
Citera
2024-12-31, 08:44
Avstängd
Oldgs avatar
Citat:
Från vem?
Jag tror inte du vågar anmäla, du kan ju börja med att presentera dig här.
För skall du anmäla så måste du ställa upp med namn och eventuellt vittna i rättegång.
Det tror jag inte att du vågar.

Varför skall jag presentera mig? Dessutom så har det redan skett sonderingar till åklagare dock inte ifrån mig, det behövs ingen formell anmälan! Sedan så behöver jag inte vittna? Varför skulle jag göra det? Det räcker med att ta Bergmarks uttalanden (inspelade uttalanden på sociala medier) och jämföra med registerutdrag ifrån myndigheter! Dessutom så dyker inte Bergmark upp till några rättegångar! Han har ett flertal tredskodomar emot sig!

Så vad är det du yrar om? Dessutom så kan jan nämna att han är redan outad av tidningen Fokus, den saliga avlidne Sven Aner, frilansjournalisten K. Werne m. fl. Han kan ju börja att försöka stämma dem! Tillåt mig att garva!

Fokus https://web.archive.org/web/20071104062056/https://www.fokus.se/2007/09/konspirationsteorierna/
K. Werne Lyssna vid 46:42 https://poddtoppen.se/podcast/1479045335/sanning-eller-konspiration/estoniakatastrofen-olycka-eller-attentat

Sedan finns det en till tråd på Flashback om Bergmarks dykbravader där konklusionen är att han ljuger! Det finns även andra forum rörande Estonnia och dykning där de säger SAMMA SAK som här!!!!
Senast redigerad av Oldg 2024-12-31 kl. 08:57.
Citera
2024-12-31, 08:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oldg
Varför skall jag presentera mig? Dessutom så har det redan skett sonderingar till åklagare dock inte ifrån mig, det behövs ingen formell anmälan! Sedan så behöver jag inte vittna? Varför skulle jag göra det? Det räcker med att ta Bergmarks uttalanden och jämföra med registerutdrag ifrån myndigheter kontra hans inspelade uttalanden på sociala medier! Dessutom så dyker inte Bergmark upp till några rättegångar! Han har ett flertal tredskodomar emot sig!

Så vad är det du yrar om? Dessutom så kan jan nämna att han är redan outad av tidningen Fokus, den saliga avlidne Sven Aner, frilansjournalisten K. Werne m. fl. Han kan ju börja att försöka stämma dem! Tillåt mig att garva!

https://web.archive.org/web/20071104062056/https://www.fokus.se/2007/09/konspirationsteorierna/
Lyssna vid 46:42 https://poddtoppen.se/podcast/1479045335/sanning-eller-konspiration/estoniakatastrofen-olycka-eller-attentat

Sedan finns det en till tråd på Flashback om Bergmarks dykbravader där konklusionen är att han ljuger! Det finns även andra forum rörande Estonnia och dykning där de säger SAMMA SAK som här!!!!

https://youtu.be/eF2r6_Kfna0

Bara kort, instämmer med denne skribent. Men vill ändå bara betona att rejäla kontroller av HB.s patologiska mytomanier gjorts - och det är 100% klarlagt att han så klart INTE dykt på Estonia eller egentligen gjort någonting av allt det dravel han utan omdöme vräker ur sig. En förment vuxen människa. Som ljuger så hämningslöst. Men det värsta är att det finns ett gäng synnerligen lågpannade och beklagansvärda individer som befinner sig t.o.m. under hans låga nivå och sitter och klappar sina små nariga händer och dreglar ur mungipan, när storlögnaren och hans bumboy fläskhakan sitter och öser ut lögner i sin dagliga pissränna "hundklubben". Att fyllona i rutan saknar allt är en sak, men tittarna.. verkligen sorgligt. Säger dom hör "sanningar" och tackar för det! Man får ju fan fnatt på att såna finns!
Citera
2024-12-31, 10:52
Medlem
Ovralls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oldg
SHA70 UT med nassar och bus från nätet lyssna ifrån 34.15 https://www.youtube.com/watch?v=4VfT0TcBRM8

Sha70 har väl själv suttit och skrävlat i Håkans program tidigare. Han har också en tendens att skönmåla sina insatser och glida lite på sanningar enligt vad jag har sett.
Citera
2024-12-31, 10:58
Avstängd
Oldgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovrall
Sha70 har väl själv suttit och skrävlat i Håkans program tidigare. Han har också en tendens att skönmåla sina insatser och glida lite på sanningar enligt vad jag har sett.

Korrekt - Det finns en tråd om honom länk här (FB) SHA 70 - Före detta Polis nu Youtuber
Citera
2024-12-31, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Filmkarln
https://youtu.be/eF2r6_Kfna0

Bara kort, instämmer med denne skribent. Men vill ändå bara betona att rejäla kontroller av HB.s patologiska mytomanier gjorts - och det är 100% klarlagt att han så klart INTE dykt på Estonia eller egentligen gjort någonting av allt det dravel han utan omdöme vräker ur sig. En förment vuxen människa. Som ljuger så hämningslöst. Men det värsta är att det finns ett gäng synnerligen lågpannade och beklagansvärda individer som befinner sig t.o.m. under hans låga nivå och sitter och klappar sina små nariga händer och dreglar ur mungipan, när storlögnaren och hans bumboy fläskhakan sitter och öser ut lögner i sin dagliga pissränna "hundklubben". Att fyllona i rutan saknar allt är en sak, men tittarna.. verkligen sorgligt. Säger dom hör "sanningar" och tackar för det! Man får ju fan fnatt på att såna finns!

Normalbegåvade brukar inte påpeka folks utseende, framför allt inte det som personerna ifråga inte själva kan rå för.
Däremot tycker jag det ser för jävligt ut med tatueringar, har man sådana skall man nog akta sig för att kommentera andras utseende.
Citera
2024-12-31, 13:38
Avstängd
Oldgs avatar
Citat:
Varför lägger du dig i hans liv?

Så du menar att vi skall låta en nasse politiker som ljuger om allt, piskar ut antisemitiska stämningar, ljuger om hela sitt liv och bakgrund skall få sitta obesvarad? En människa som tjänar på pengar på 852 lik ifrån Estonia? Han har byggt hela sin "framgång" på lögner".

Är du också en jude hatare? Antisemit? Emot yttrandefrihet? Diggar Putins "Speciella militära operation" precis som Håkan?

Varför försvarar du en sådan människa! Ta och läs tråden och sammanfattningarna! Eller saknar du kognitiv förmåga?

Och fortfarande tråden handlar om Håkan Bergmark! Inte om oss som skriver här!
Senast redigerad av Oldg 2024-12-31 kl. 13:45.
Citera
2024-12-31, 13:56
Medlem
Citat:
Varför lägger du dig i hans liv?

Nu är ju Håkan Bergmark en offentlig politiker med ambitioner på makt!
Och dessutom landets ledande journalist iaf enligt sig själv.
Då ska han väl granskas på samma sätt som HB tycker sig ha rätt att granska makten?
Är väl bara han lägger ned sin kanal så slipper han bli granskad.
Om det nu är så jobbigt?
Verkar klia i pälsen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in