2021-05-10, 17:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Ja du, tror att det är rent skitsnack rätt å slätt.
Jag bokade in mig på den mässan och även hotellrum i Barkarby, sen kom den jävla coronan och jag fick kalla fötter, vågade inte åka, avbokade allt. Samtidigt gjorde de om allt så att bara 50 specialinbjudna fick delta förutom talarna och all annan personal förstås, jag fick mail om inbjudan men avstod.
Nåväl alternativa bokmässan blev av och föredragstalarna höll sina program/tal. Det blev något tekniskt strul med att få ut allt på YT,närmare en vecka tror jag när man äntligen fick se hela programmet.
I en sekvens står alla uppradade på scenen bredvid varandra och det slog mig vad malplacerad HB såg bredvid de andra, passade liksom inte in..

Du tror. Är det vad du grundar att det inte hänt på ? Ja det kan jag tänka mig. Han är malplacerad i de flesta sammanhang.
Citera
2021-05-10, 17:25
Avslutad
Lennart Matikainen hejar på dåren. Kommentar till senaste videon.

"Lennart Matikainen
Härligt att du krigar på❤️"
Citera
2021-05-10, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AwakeAsFuck
Lennart Matikainen hejar på dåren. Kommentar till senaste videon.

"Lennart Matikainen
Härligt att du krigar på❤️"

Obegripligt!
Börjar tvivla på hans omdöme.
Tycker inte de närmaste i youtubers-klubben att detta inte går ihop överhuvudtaget med senaste veckans alla turer,som en jävligt dålig b-filmrulle där man redan efter 3 minuter vet hur filmen ska sluta.
Citera
2021-05-10, 17:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kho71
Obegripligt!
Börjar tvivla på hans omdöme.
Tycker inte de närmaste i youtubers-klubben att detta inte går ihop överhuvudtaget med senaste veckans alla turer,som en jävligt dålig b-filmrulle där man redan efter 3 minuter vet hur filmen ska sluta.

Ja jag har tappat hoppet om Matikainen totalt då han backar Mytomanen. Jag trodde han hade moral och var klartänkt. Men där ser man.
Citera
2021-05-10, 18:24
Medlem
Kackotopis avatar
Citat:
Bergmarks Barn.

Nu har jag kollat upp med skatteregistret folkbokföringens personregister och det stämmer att han har två döttrar som flyttade till USA med mamman 1977 på pappret.

Döttrarna har svenska namn och är födda 1983 och 1986. Jag vill inte skriva ut deras namn här. Deras mamma har ett icke svenskt namn, kan vara sydamerikanskt kanske ? Hon heter Claudia Raquel och efternamnet är mytomanens. Hon är född 1961.

Bergmarks swisch.

Pratade med en mycket trevlig kvinna på skattemyndigheten och hon skulle kolla upp tipset. Är säkert fler som ringt. Hon får tyvärr inte tala om hur mycket han dragit ihop på swisch då hon gjort jobbet. Tipsade om Youtube också men det vet jag inte om de går in på.

Savage!
Citera
2021-05-10, 18:30
Medlem
Kackotopis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ursula92
Tack AwakeAsFuck! Grymt jobbat!

Nu hoppas jag bara att någon mer som var på Alternativa Bokmässan kan dementera/bekräfta homofil-ryktena?

Citat:
Så lite så. Ja det vore intressant 😂

Såg en sjuuuk kommentar:

Citat:
SwedishYoutuber
för 10 timmar sedan
Ryktet går i alternativa kretsar läste jag på Flashback att Öisten Rönne sugit av Mytomanen på en toalett under den alternativa bokmässan. Sant eller inte vet jag inte men alkisar kan göra mycket äckliga saker som sånt. Samt knulla djur.

Antar att det är detta ni menar? Var kommer homofil-ryktena ifrån?!
Senast redigerad av Kackotopi 2021-05-10 kl. 18:36. Anledning: +detta
Citera
2021-05-10, 18:36
Medlem
Nytt klipp fr HB

Som säger att skulden i stort sett är reglerad, dvs 175K till kronkalle, då väntar bara att dubbelkolla denna info med KF under veckan, så ser vi om HB Mytomaniserar som vanligt eller sant.

Offentligprincipen gör att det är fullt tillåtet att kolla upp detta som bekant.

10 Maj: https://youtu.be/jxdSZC8WNBY

Vem kommer ha rätt eller fel ..
Citera
2021-05-10, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SKIL
Nytt klipp fr HB

Som säger att skulden i stort sett är reglerad, dvs 175K till kronkalle, då väntar bara att dubbelkolla denna info med KF under veckan, så ser vi om HB Mytomaniserar som vanligt eller sant.

Offentligprincipen gör att det är fullt tillåtet att kolla upp detta som bekant.

10 Maj: https://youtu.be/jxdSZC8WNBY

Vem kommer ha rätt eller fel ..

Då är väl HB strax tillbaka i båten och sänder senaste nytt.
Hela klanen jublar å sjunger-hejhå-hejå-nu vi till kajutan gå-tralllalalla-la..håhå å en kopp mee råååååmm!
Senast redigerad av Kho71 2021-05-10 kl. 19:25.
Citera
2021-05-10, 19:28
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kackotopi
Såg en sjuuuk kommentar:

Antar att det är detta ni menar? Var kommer homofil-ryktena ifrån?!
Från det här inlägget av igår kväll. Tyvärr är det troligen ren och skär lögn (men det hade varit en syn för g ... djävulen ):

Citat:
Ursprungligen postat av Ursula92
Hörde en polare berätta om ett rykte som tydligen fluktuerat runt i alt-media kretsar att någon Öystein R**ne tydligen ska ha sugit av HB inne på toaletten under den Alternativa bokmässan som hölls i Stockholm för ett tag sedan. Om nu detta mot förmodan stämmer så kan det ju vara hemma hos den här Öystein som HB är hos nu. Öystein ska enligt min kompis vara gift med en kvinna på pappret men men....är det någon som vet om Håkan varit gift /sambo? Har han några barn?
Citera
2021-05-10, 19:32
Medlem
Nu har jag det bekräftat från två olika källor att misstankarna bland flera på mässan är att Ö****** Rön*e försett HB med en del stålar mot vissa tjänster. Anledningen till misstankarna är en grej som skulle inträffat på den Alternativa Bokmässan som jag skrev tidigare. Ska ha blivit tagna på "bar gärning" av en annan deltagare.
Senast redigerad av Ursula92 2021-05-10 kl. 19:35.
Citera
2021-05-10, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sven-Gustaf
Från det här inlägget av igår kväll. Tyvärr är det troligen ren och skär lögn (men det hade varit en syn för g ... djävulen ):

Nää!
Öystein bor på Bornholm har jag hört.
Citera
2021-05-10, 19:37
Medlem
Citat:
Ja jag har tappat hoppet om Matikainen totalt då han backar Mytomanen. Jag trodde han hade moral och var klartänkt. Men där ser man.

Dom verkar alla bara se en "koordinerad attack på fria media".
Man häpnar.
Ser dom verkligen inte igenom alla lögner.
Blåögda så ini h-vete!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in