2021-02-21, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
sndag
https://www.youtube.com/watch?v=AkqD0treROI

haha! Sitter och kollar på sändningen efteråt just nu.

Gubben säger att han tagit 3 "stänkare" och ändå sitter han och sluddrar. Man brukar väl anta att alkoholister dricker typ dubbelt så mycket som de självmant berättar..

Ser fram emot att följa denna stjärna!
Senast redigerad av Stigbertil 2021-02-21 kl. 22:02.
Citera
2021-02-22, 20:26
Medlem
HVIT.s avatar
Nu försöker Håkan få igång en live igen. Det går inte så bra. Men han har stavat rätt denna gång!
Citera
2021-02-22, 20:42
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HVIT.
Nu försöker Håkan få igång en live igen. Det går inte så bra. Men han har stavat rätt denna gång!
Använder mobilen som modem. Kanske borde han fixa stabilare...
Citera
2021-02-22, 21:12
Medlem
Det är helt fantastiskt när herr Bergmark tror att det är youtube som punktmarkerar honom och sabbar hans livesändningar, gubben som påstår sig vara utbildad i det mesta och tillhöra underrättelsetjänsten kan inte ens få igång en webkamera.

Sen är varannan video om hur lite han bryr sig om vänstertrollen, och att dom är elaka och osakliga, samtidigt som Håkan själv gärna kommenterar alla andras utseenden och epitet.

Jag har nog aldrig sett en människa som är så vilse i sina egna tankar och har absolut noll självinsikt, och att han dessutom är en gravt alkoholiserad mytoman gör ju allt ännu bättre.. jag undrar hur många av hans följare som följer bara för att han är en klown?
Citera
2021-02-22, 21:15
Medlem
HVIT.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Decubitus
Det är helt fantastiskt när herr Bergmark tror att det är youtube som punktmarkerar honom och sabbar hans livesändningar, gubben som påstår sig vara utbildad i det mesta och tillhöra underrättelsetjänsten kan inte ens få igång en webkamera.

Sen är varannan video om hur lite han bryr sig om vänstertrollen, och att dom är elaka och osakliga, samtidigt som Håkan själv gärna kommenterar alla andras utseenden och epitet.

Jag har nog aldrig sett en människa som är så vilse i sina egna tankar och har absolut noll självinsikt, och att han dessutom är en gravt alkoholiserad mytoman gör ju allt ännu bättre.. jag undrar hur många av hans följare som följer bara för att han är en klown?

Det är väl andra konspiratoriker som Fritjof Persson och den virkande Anna-Lena och någon annan tant med en wellpapp-skylt! Känns inte som att detta gäng kommer att få landet att bli bättre precis.
Citera
2021-02-22, 21:57
Medlem
GROKNAK.Ankbondens avatar
Vilken jävla boomer han är. Han blir busringd eftersom han skyltar med sitt swishnummer överallt och är nu igång och "spårar" gärningsmannen och slänger ut ett litet hot. Jojo....

https://www.youtube.com/watch?v=_N8nLFh46Hc
Citera
2021-02-22, 22:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Hej, var inne och kollade Håkans klipp för en timme sen. Bra! tänkte jag först, att han ska släppa allt och bara dra till Uddevalla för Wilmas skull, han ska köra dykbåten som dykarna ska utgå ifrån,det ska ske idag lördag. Sen blev han "rörig" i sitt prat för "idag kl.12.00 ska jag vara i kungsträdgården" på något event, sa han. Ska han clona sig och vara på två ställen samtidigt?

Fråga inte så mycket utan schwischa bara. Han räddar ju schverje.
Citera
2021-02-22, 22:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Decubitus

Här har du en och det är nog många.
Citera
2021-02-22, 22:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HVIT.
Det senaste jag såg var hans fantastiska humorinslag att han är med i TV4 och Baktuellt (sic). Han sluddrar och är inte ett dugg vass. Men Virka-Greta och Cowboy-Sheriffen jublar. Tyckte som en del andra att han var lagom knäpp och trivsam en gång i tiden, men nu har han tappat det. Sorgligt men så är det. Han är hästlängder (flera varv) från de enormt dugliga Matikainen, SwebbTV, Riks bl a. Att blanda in konspirations-Håkan är nog näppeligen dessa nyktra och dugliga kanaler vill. Lycka till på Rumble Håkan!

Senast igår nämnde väl Matikainen HB ?
Citera
2021-02-24, 18:46
Medlem
Kackotopis avatar
Någon ringde HB och skrek i luren "vänstertrollen går i taket när jag sänder live": https://www.youtube.com/watch?v=_N8nLFh46Hc

Jag tror inte att det är någon vänsterbliven, dom kollar nog inte på hans videor (de gillar ju inte andra åsikter än deras egna), det är mycket mer troligt att det är någon på högerkanten som bara tröttnat på allt svammel och vela göra sig lustig.
Citera
2021-02-24, 18:50
Medlem
Kackotopis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GROKNAK.Ankbonden
Vilken jävla boomer han är. Han blir busringd eftersom han skyltar med sitt swishnummer överallt och är nu igång och "spårar" gärningsmannen och slänger ut ett litet hot. Jojo....

https://www.youtube.com/watch?v=_N8nLFh46Hc

Det går inte att spåra ett kontantkort - polisen kanske kan lokalisera vart samtalet kom ifrån, men, dom resurserna har inte HB.
Citera
2021-02-24, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kackotopi
Det går inte att spåra ett kontantkort - polisen kanske kan lokalisera vart samtalet kom ifrån, men, dom resurserna har inte HB.

Håkan har med all sannolikhet bett sina kontakter på KSI att genomföra masttömningar i hela landet. Därefter kommer boomer-ensemblen att utöva en avancerad form av triangulering där de lyckas utröna förövarens exakta position.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in