2021-05-10, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Assault12
I bild syns även en svart man med en bongotrumma, vilket party.

Nu är äntligen större delen av skulden reglerad!
Och faktiskt så uteblev swish tiggeriet.
Citera
2021-05-10, 15:01
Avslutad
Bergmarks Barn.

Nu har jag kollat upp med skatteregistret folkbokföringens personregister och det stämmer att han har två döttrar som flyttade till USA med mamman 1977 på pappret.

Döttrarna har svenska namn och är födda 1983 och 1986. Jag vill inte skriva ut deras namn här. Deras mamma har ett icke svenskt namn, kan vara sydamerikanskt kanske ? Hon heter Claudia Raquel och efternamnet är mytomanens. Hon är född 1961.

Bergmarks swisch.

Pratade med en mycket trevlig kvinna på skattemyndigheten och hon skulle kolla upp tipset. Är säkert fler som ringt. Hon får tyvärr inte tala om hur mycket han dragit ihop på swisch då hon gjort jobbet. Tipsade om Youtube också men det vet jag inte om de går in på.
Citera
2021-05-10, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kho71
Hur vet du att han betalt in större delen..? inte bara för att han sagt så väl? Jag menar han ljuger ju som en häst travar.
Citera
2021-05-10, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Hur vet du att han betalt in större delen..? inte bara för att han sagt så väl? Jag menar han ljuger ju som en häst travar.

Jag bara skriver vad HB säger.
Detta sa han för en vecka sedan också.
Men någon båt har han tydligen inte fått tillbaka.
Märkligt!
Citera
2021-05-10, 15:45
Avslutad
Citat:

Det bör mån kolla. Tro inte det en mytoman påstår.
Citera
2021-05-10, 15:46
Medlem
KonstapelKlangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AwakeAsFuck
Bergmarks Barn.

Nu har jag kollat upp med skatteregistret folkbokföringens personregister och det stämmer att han har två döttrar som flyttade till USA med mamman 1977 på pappret.

Döttrarna har svenska namn och är födda 1983 och 1986. Jag vill inte skriva ut deras namn här. Deras mamma har ett icke svenskt namn, kan vara sydamerikanskt kanske ? Hon heter Claudia Raquel och efternamnet är mytomanens. Hon är född 1961.

Bergmarks swisch.

Pratade med en mycket trevlig kvinna på skattemyndigheten och hon skulle kolla upp tipset. Är säkert fler som ringt. Hon får tyvärr inte tala om hur mycket han dragit ihop på swisch då hon gjort jobbet. Tipsade om Youtube också men det vet jag inte om de går in på.

Hahahah du måste vara sinnessjuk , vad har Bergmark gjort dig ??? Ödsla tid på att ringa runt och lägga dig i andras liv och j^vlas! Då är man gravt störd!!! Håkan är ingen pedofil eller mördare våldtäkts man! Sköt dig själv istället! YBERFJANT!
Citera
2021-05-10, 15:47
Medlem
Citat:

Det var faktiskt någon som erbjöd sig att låna ut sin båt gratis till honom tydligen liknande storlek.
Räknade upp allt som ingick,segel m.m.
Lämnade sin mailadress i sin kommentar på YT.
Måste varit ett skämt,men vem vet bland hur sektmedlemmar tänker.
Någon frågade om han inte var orolig att även denna båt skulle bli beslagtagen av kronofogdemyndigheten.
Inget svar än så länge.
Som om vissa behöver hjälp med att tänka.

Hur skulle den videon blivit tro?
När båt 2 beslagtas.
Senast redigerad av Kho71 2021-05-10 kl. 15:50. Anledning: Stavfel för många
Citera
2021-05-10, 15:48
Medlem
Citat:
Jag bara skriver vad HB säger.
Detta sa han för en vecka sedan också.
Men någon båt har han tydligen inte fått tillbaka.
Märkligt!
Tack för svar, ja, märkligt detta, själv har jag från nu svårt att tro på vad HB än säger känner mig lite dum att jag gick på hans lögner förut.
Citera
2021-05-10, 15:51
Medlem
Citat:
Bergmarks Barn.

Bergmarks swisch.

Tack AwakeAsFuck! Grymt jobbat!

Nu hoppas jag bara att någon mer som var på Alternativa Bokmässan kan dementera/bekräfta homofil-ryktena?
Citera
2021-05-10, 15:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ursula92
Tack AwakeAsFuck! Grymt jobbat!

Nu hoppas jag bara att någon mer som var på Alternativa Bokmässan kan dementera/bekräfta homofil-ryktena?

Så lite så. Ja det vore intressant 😂
Citera
2021-05-10, 16:02
Medlem
Citat:
Tack för svar, ja, märkligt detta, själv har jag från nu svårt att tro på vad HB än säger känner mig lite dum att jag gick på hans lögner förut.

Jag känner likadant.
När detta med skatteskulden och kronofogden började så föll korthuset snabbt.
Jag har följt han själv på yt,vet han hinkar vin,men inte brytt mej då han sedan länge uppnått ålder för att dricka alkohol.
Svammel blandat med ibland något vettigt,men nu när han börjar uppträda så här förvirrat så förstår man vad som försiggår.
Och att helt ogenerat tigga pengar till sina egna skatteskulder av sina prenumeranter på YT är skamligt, HB måste tro att bo på en fritidsbåt sommarhalvåret är en mänsklig rättighet,även att ha besparingar i guld och kontanter.
Och inte kan han arbeta nu när han blivit av med en borrmaskin, han har helt tappat förståndet?
Förstår han inte att ett barn kan ser igenom dessa historier han drar.
Senast redigerad av Kho71 2021-05-10 kl. 16:05. Anledning: Stavfel
Citera
2021-05-10, 16:08
Medlem
Citat:
Det bör mån kolla. Tro inte det en mytoman påstår.

Jag börjar mer och mer förstå hur sekter uppstår.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in