2020-10-02, 17:55
Medlem
EnGodForlorares avatar
Hahaha. Förkrossad trumpnisse skyller på Joe Biden och Demokraterna. "Han spottade på honom!" https://twitter.com/BrentTerhune/status/1311921853263470594

(Det kanske är ironi, men mtp hur Trumps supportrar brukar reagera så är det helt omöjligt att avgöra.)
Senast redigerad av EnGodForlorare 2020-10-02 kl. 17:58.
Citera
2020-10-02, 17:59
Medlem
Madagascars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skallmeja-Zorro
Även Svenska spel ha pausat spelet på Presidentvalet,

https://spela.svenskaspel.se/oddset/889457-amerikanska-presidentvalet-2020
Betfair har öppnat för spel igen.

Det ser ut som om bettarna bara något mer tror Biden vinner sedan nyheten om att Trump åkt på Gina-viruset.

oddsen för biden har sjunkit från ca 1.63 innan de stängde till ca 1.58 nu.

Det var förvånande att det inte rört sig mer.-
Citera
2020-10-02, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sotern
Jag tror Biden simulerar demens för att plocka politiska poäng.
Trumps coronanyhet bäddar för politiskt drama: 'Tyvärr måste man också fundera på om det här är någonting som Trump har hittat på'
https://svenska.yle.fi/artikel/2020/10/02/trumps-coronanyhet-baddar-for-politiskt-drama-tyvarr-maste-man-ocksa-fundera-pa
Trump har fått medarbetare att ljuga om allt möjligt så varför inte också om det här? Och det är skrämmande. Det mest sannolika är ju ändå att han och Melania Trump har drabbats av coronaviruset. Men den lilla möjligheten att det här är ett påhitt berättar om den tid vi lever i.
Citera
2020-10-02, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
Trump har fattat balanserade beslut som tar hänsyn till både covid-19, folkhälsan i allmänhet och ekonomin.

Vad har Biden gjort? Gömt sig i en källare i ett halvår. Vägrat fördöma BLM och Antifa.
Vaddå balanserad. Gubbfan har visat sig vara antingen naivt ansvarslös eller så är han helt enkelt lite Coco.
Hans sega motståndare ger jag heller inte mycket för.

Nej släng dom båda i närmaste pisseränna och börja om från början.
Hela det här valet är en parodi.

Dock önskar jag inte livet av någon av dom två
Citera
2020-10-02, 18:06
Medlem
0rganets avatar
Donald är uppenbart riktigt illa däran, inte en endaste tweet på 11 timmar!

Import frun twittrade glatt att hon bara har milda symtom.

Hoppas det slutar gott och att Donald inte får bestående men eller trillar pinn!
Citera
2020-10-02, 18:10
Medlem
Död o återfödds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wejo
Hur många av de miljonerna är 74 år gamla, överviktiga, världens mäktigaste man och mitt i en valrörelse?

Att vara 74 år och aldrig ha nyttjat alkohol eller droger, inte ens lätta droger som cigaretter, gör att immunförsvaret är förhållandevis starkt. Dessutom har det ju visat sig att coovid-tester är väldigt otillförlitliga, så dem kan man inte ta på större allvar...

Dessutom är det fortfarande bara en liten procent som dör av 74-åringarna, så coola ner alla alarmister!
Citera
2020-10-02, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Och han beklagade hennes död och kallade henne "amazing". Så ditt skitsnack om att han inte skulle kunna visa humanitet föll platt till marken.
Jag har inte sagt att han är helt inkapabel att uttrycka humanitet. Men att göra det minsta som förväntas av en är inget att skryta med.
Citera
2020-10-02, 18:15
Medlem
skogshuggar3ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lund-NoGo-zone
Löfven hade precis som Trump kunnat bli landsfader om de gjort något positivt i coronatider. Men båda var totalt inkompetenta, ingen av dem är en ledare. Corona är avslöjande.

Vad menar du att Trump borde ha gjort?
Citera
2020-10-02, 18:15
Medlem
Tokjäveln verkar ha lallat runt med symtom i minst en dag. Lysande
Citera
2020-10-02, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalle632
Tokjäveln verkar ha lallat runt med symtom i minst en dag. Lysande
Bra att han inte skakade hand med Biden i tv då.
Citera
2020-10-02, 18:19
Medlem
0rganets avatar
Trump lyckades inte smitta Joe! och Jill!

Citat:
Just in - Joe and Jill Biden have tested negative, @mikememoli
reports

https://twitter.com/JoshNBCNews/status/1312063458209300480?s=20
Citera
2020-10-02, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Död o återfödd
Att vara 74 år och aldrig ha nyttjat alkohol eller droger, inte ens lätta droger som cigaretter, gör att immunförsvaret är förhållandevis starkt. Dessutom har det ju visat sig att coovid-tester är väldigt otillförlitliga, så dem kan man inte ta på större allvar...

Dessutom är det fortfarande bara en liten procent som dör av 74-åringarna, så coola ner alla alarmister!
Nja. Att han helt skulle avstått alkohol ställer jag mig mycket mycket tveksam till.
Men skitsamma. Om han har covid 19 eller ej och om han överlever eller ej lär framtiden utvisa.
Jag ser just nu inget som uteslutet och tänker heller inte gissa.
Tids nog får vi veta hur Trump mår ändå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in