Citat:
Jag är nu helt övertygad om att "Corona" är fake news. Allt handlar om hur länder rapporterat dödsfall av olika orsaker. Det har bara avlidit drygt en miljon människor i världen sedan början av året. Det är ingenting om man ser till det stora hela. Om man skriver i MSM att personer dör av "covid 19" så kan de ha avlidit av helt andra orsaker. I Sverige har många gamla på äldreboenden fått morfin och detta är inte fake news. Jag trodde själv att jag fått "covid-19" i mars efter en full bussresa, men jag fick förmodligen en vanlig säsongsinfluensa. Jag drack en massa irländsk whisky som britten i media hade gjort, och han blev frisk av det. Det blev även jag men jag trodde då att jag besegrat viruset. Det enda som skedde var att jag förmodligen var full och inte kände av influensan.
Trump är inte sjuk och det pågår ett jävla fulspel i kulisserna i båda läger. Både Trumps och Bidens. Lita inte på vad MSM säger. De är alla köpta och korrupta, även Fox News. De närmaste dagarna och om en vecka, tio dagar, så kommer rapporteringen vara en helt annan. Många inom MSM skrev att att Trump nu mådde så dåligt att han nästan var en grönsak. Så vem åkte i bilen på eftermiddagen i USA igår? Klart som fan att det var Trump själv. Allt är ett test och en taktik inför valet för att se vad den amerikanske medborgaren tror på.
Jag uppmanar alla att föra en typ av dagbok över vad som händer nu för om man inte gör det så kommer man aldrig att komma ihåg alla detaljer. Jag är övertygad om att det kommer att hållas debatter mellan Trump och Biden inför valet om ca en månad.
Trump är inte sjuk och det pågår ett jävla fulspel i kulisserna i båda läger. Både Trumps och Bidens. Lita inte på vad MSM säger. De är alla köpta och korrupta, även Fox News. De närmaste dagarna och om en vecka, tio dagar, så kommer rapporteringen vara en helt annan. Många inom MSM skrev att att Trump nu mådde så dåligt att han nästan var en grönsak. Så vem åkte i bilen på eftermiddagen i USA igår? Klart som fan att det var Trump själv. Allt är ett test och en taktik inför valet för att se vad den amerikanske medborgaren tror på.
Jag uppmanar alla att föra en typ av dagbok över vad som händer nu för om man inte gör det så kommer man aldrig att komma ihåg alla detaljer. Jag är övertygad om att det kommer att hållas debatter mellan Trump och Biden inför valet om ca en månad.
Varför har det då dött upp till 250 000 fler personer än vanligt iår i USA?
Om Corona är fake news, så har alla dessa dött av Fake news-sjukan menar du?