2020-10-05, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av I-van-Toer
Jag är nu helt övertygad om att "Corona" är fake news. Allt handlar om hur länder rapporterat dödsfall av olika orsaker. Det har bara avlidit drygt en miljon människor i världen sedan början av året. Det är ingenting om man ser till det stora hela. Om man skriver i MSM att personer dör av "covid 19" så kan de ha avlidit av helt andra orsaker. I Sverige har många gamla på äldreboenden fått morfin och detta är inte fake news. Jag trodde själv att jag fått "covid-19" i mars efter en full bussresa, men jag fick förmodligen en vanlig säsongsinfluensa. Jag drack en massa irländsk whisky som britten i media hade gjort, och han blev frisk av det. Det blev även jag men jag trodde då att jag besegrat viruset. Det enda som skedde var att jag förmodligen var full och inte kände av influensan.

Trump är inte sjuk och det pågår ett jävla fulspel i kulisserna i båda läger. Både Trumps och Bidens. Lita inte på vad MSM säger. De är alla köpta och korrupta, även Fox News. De närmaste dagarna och om en vecka, tio dagar, så kommer rapporteringen vara en helt annan. Många inom MSM skrev att att Trump nu mådde så dåligt att han nästan var en grönsak. Så vem åkte i bilen på eftermiddagen i USA igår? Klart som fan att det var Trump själv. Allt är ett test och en taktik inför valet för att se vad den amerikanske medborgaren tror på.

Jag uppmanar alla att föra en typ av dagbok över vad som händer nu för om man inte gör det så kommer man aldrig att komma ihåg alla detaljer. Jag är övertygad om att det kommer att hållas debatter mellan Trump och Biden inför valet om ca en månad.

Varför har det då dött upp till 250 000 fler personer än vanligt iår i USA?

Om Corona är fake news, så har alla dessa dött av Fake news-sjukan menar du?
Citera
2020-10-05, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
Bara 0,06 % av USA:s befolkning har dött av den där snuvan. I ett land där nästan alla lider av metabola sjukdomar.

"Han själv blev så pass dålig att han var tvungen att åka in till ett militärsjukhus"
Nej, han åkte dit som en försiktighetsåtgärd.

Roligt att du tog bort det sista jag skrev, det faktum att han blev medicinerad med ett icke-godkänt läkemedel säger det mesta om i vilket skick han var. Tror inte att han var döende men han har definitivt inte mått bra, vilket han själv även menade i sin första och andra video efter att han smittades.

Och du är ju onekligen dum som försöker spela på procenten, USA startade ett drygt decennium långt krig i Irak efter 9/11 där drygt 3000 dog. USA startade även ett drygt 18 år långt krig i Afghanistan med anledning av attacken. Återigen, det var 3000 döda.

Av Covid har mer än 200 000 människor dött, att försöka spela bort det genom att räkna på hela befolkningen är fullkomligt idiotiskt då det är extremt mycket människor som har dött i USA av viruset och närliggande länder till Kina med mångmiljoner i befolkning klarade sig utan större problem. Trump skötte viruset uselt och sedan lyckades dåren även bli smittad. Och nu förlorar han valet.
Citera
2020-10-05, 14:13
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
Mina tankar går till DOnald och Melania. Hoppas på ett snabbt tillfrisknande. Han har ju vad vi vet inga underliggande sjukdomar och det har väl inte heller the First Lady? Han är iaf en riktig kämpe som var ute och åkte limousine idag och peppade sina supporters. Medan Joe Biden sitter i källaren, och när Biden haft mask har han felrtalet gånger haft den uppochner, bara haft den över munnen men inte näsan, haft den färgade framsidan inåt osv osv. Det skulle inte förvåna mig om även Biden och NAncy Pelosi åker på skiten.

Han har problem med hjärtat och tar medicin för kolesterol, så jodå han har underliggande saker

Citat:
Even though his overall health is average, his overall risk for a cardiac event (heart attack) within the next 3-5 years is relatively high.

https://www.berelianimd.com/blog/president-trump-has-heart-disease
Citera
2020-10-05, 14:16
Moderator
T-80Us avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Garre74
"And I then I see the disinfectant, where it knocks it out in one minute, and is there a way you can do something like that by injection inside, or almost a cleaning. Because you see it gets in the lungs, and it does a tremendous number on the lungs."

Jojo, vad menar han egentligen då?
Eg tänkte säga att han vill göra som han gör med adderall?

Det står ju för fan klart och tydligt vad han menar. Kan du inte läsa vanlig engelska?

Han vill ha tag på något som har samma effekt på viruset som desinfektionsmedel, men för bruk invärtes.

Jävla Tramspelle.
Citera
2020-10-05, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T-80U
Det står ju för fan klart och tydligt vad han menar. Kan du inte läsa vanlig engelska?

Han vill ha tag på något som har samma effekt på viruset som desinfektionsmedel, men för bruk invärtes.

Jävla Tramspelle.

Men det där var ju bara sarkastiskt sa han ju.

Få se om stollen blir utskriven i dag då. Dags att åka hem till sjuksalen hemma där han kan fortsätta att vila sig och bli fit for fight igen. Det är dags att ta itu med valarbetet för honom om det här ska gå vägen.
Citera
2020-10-05, 14:21
Medlem
Slottsherres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T-80U

Jävla Tramspelle.

Ja, vi kan alla läsa att han pratar en massa nonsens. Han pratar fortare än han tänker, tyvärr.
Citera
2020-10-05, 14:21
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PlantaGenista
Nej, givetvis inte för republikanerna. Men som innehavare av ämbetet Representanthusets talman är det likväl hon som blir tillförordnad president om Trump och Pence blir satta ur spel.
Tack för info. Det är ju helt sinnessjukt. Börjar plötsligt förstå varför så många amerikanska presidenter har mördats.
Citera
2020-10-05, 14:22
Medlem
EnSomKans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ohshit.Cuntwell
Kritiserar du Löfven för att förespråka att man ska gå till jobbet utan mask när man inte har symptom också eller är det bara fel när Trump gör det?

Citat:
Ursprungligen postat av Tubleros
Varför riktar du inte någon som helst kritik mot Sveriges regering då? Arbetsförmedlingen tvingar ju för tusan nu sina arbetslösa som inte hittat jobb men är inskriva på olika program att jobba med olika människor tillsammans utan något som helst skydd och gör de inte detta så dras det lilla bidrag de får utav försäkringskassan in omedelbart.

Klassisk whataboutism. Någon lyfter upp Trumpetens brister och så ska ni högerextrema flashbackare till allas förvåning börja med "mEn lÖfVen dÅÅ?!?!"

Trump har i sitt agerande inte bara satt sig själv i fara utan många andra också. Och ja, det är högre förväntningar på världens mäktigaste man än på någon annan.
Citera
2020-10-05, 14:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
I skrivande stund har presidenten skickat ut 18 tweets på en halvtimme. Exakt vad han menar med sitt twittrande är däremot inte helt glasklart. Twitterinläggen följer en liknande form. De är skrivna i versaler och avslutas med ett budskap: gå och rösta.
”RYMDSTYRKA. RÖSTA!”, ”LAG OCH ORDNING. RÖSTA!” och ”STARKASTE MILITÄREN NÅGONSIN. RÖSTA!” är några av de många tweetsen som den amerikanska presidenten har skickat ut på det sociala mediet.
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/dlOlMB/trumps-masstwittrande-fran-sjuksangen

Trump är verkligen hög och speedad av droger nu eller trollar han bara...

Kan han inte bara lugna ner sig en smula? Åka runt och vinka i en bil några minuter .. nää, nu har han spårat ur rejält.

Edit: Läkarna behöver sätta emot av medicinska skäl, även om han råkar vara USA:s president.
Citera
2020-10-05, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Passepartout
Kan han inte bara lugna ner sig en smula? Åka runt och vinka i en bil några minuter .. nää, nu har han spårat ur rejält.

Edit: Läkarna behöver sätta emot av medicinska skäl, även om han råkar vara USA:s president.

Det gör de säkert så gott de kan, men det hjälper ju inte när Trump alltid själv är den som vet bäst. Han har ju hållit i en bok nu också en stund så då är han självklart expert.
Citera
2020-10-05, 14:37
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av babymamacita
Roligt att du tog bort det sista jag skrev, det faktum att han blev medicinerad med ett icke-godkänt läkemedel säger det mesta om i vilket skick han var. Tror inte att han var döende men han har definitivt inte mått bra, vilket han själv även menade i sin första och andra video efter att han smittades.

Och du är ju onekligen dum som försöker spela på procenten, USA startade ett drygt decennium långt krig i Irak efter 9/11 där drygt 3000 dog. USA startade även ett drygt 18 år långt krig i Afghanistan med anledning av attacken. Återigen, det var 3000 döda.

Av Covid har mer än 200 000 människor dött, att försöka spela bort det genom att räkna på hela befolkningen är fullkomligt idiotiskt då det är extremt mycket människor som har dött i USA av viruset och närliggande länder till Kina med mångmiljoner i befolkning klarade sig utan större problem. Trump skötte viruset uselt och sedan lyckades dåren även bli smittad. Och nu förlorar han valet.

"det faktum att han blev medicinerad med ett icke-godkänt läkemedel"
Det betyder inte ett smack. FDA är till för att Big Pharma ska tjäna så mycket pengar som möjligt, inte för att ta fram de bästa behandlingsmetoderna.

"Och du är ju onekligen dum som försöker spela på procenten, USA startade ett drygt decennium långt krig i Irak efter 9/11 där drygt 3000 dog. USA startade även ett drygt 18 år långt krig i Afghanistan med anledning av attacken. Återigen, det var 3000 döda."
Det var bara svepskäl.

"Av Covid har mer än 200 000 människor dött"
Hur många brukar det dö varje år i USA - 5 miljoner?
Citera
2020-10-05, 14:38
Medlem
shevitas avatar
Giuliani talar om samtalet med sin vän Trump nyligen. Säger att han mår bra och en del andra intressanta saker som MSM inte talar om:

https://youtu.be/-swklZA2G_8
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in