• 1
  • 2
2020-10-01, 23:53
Varför är det så att när man är introvert och blyg så kollar ingen i gruppsamtalet på en? Man blir som utfryst... De kollar på alla andra men inte på en själv.
Citera
2020-10-01, 23:56
Avstängd
Lacerdas avatar
Dom tror kanske att du inte kan hantera uppmärksamheten pga din blyghet?
Citera
2020-10-01, 23:56
Medlem
over9ks avatar
För att du inte bidrar
Citera
2020-10-02, 00:03
Medlem
covfefe...s avatar
Vad för gruppsamtal? Jag stirrar mycket på de som pratar och då brukar de mer sociala personerna bli obekväma och fråga vad jag tycker. Man får ju uppmärksamhet, men tyvärr måste man också säga något.
Citera
2020-10-02, 00:04
Citat:
Ursprungligen postat av over9k
För att du inte bidrar
Men jag pratar ju emellanåt, är inte helt tyst
Citera
2020-10-02, 00:05
Citat:
Ursprungligen postat av covfefe...
Vad för gruppsamtal? Jag stirrar mycket på de som pratar och då brukar de mer sociala personerna bli obekväma och fråga vad jag tycker. Man får ju uppmärksamhet, men tyvärr måste man också säga något.

Säger något emellanåt. Kollar på dem men är väldigt osäker som individ och har erfarenhet av mobbning i grupp att jag även när jag tittar på dem typ stirrar pga tänker samtidigt
Citera
2020-10-02, 00:06
Citat:
Ursprungligen postat av Lacerda
Dom tror kanske att du inte kan hantera uppmärksamheten pga din blyghet?
Komiskt för det är psykolog studenter jag talar om. Tar inte mycket plats men lyssnar å kollar på den som talar
Citera
2020-10-02, 00:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bellsiii
Varför är det så att när man är introvert och blyg så kollar ingen i gruppsamtalet på en? Man blir som utfryst... De kollar på alla andra men inte på en själv.

Är det AA möten?

Jag brukar trolla riktigt hårt och brudarna kommer till mig direkt efteråt och vill ses mer (på deras begäran).

Jag förmodar dock att de tror på allt jag säger, det blir hejvillt i salen när jag pratar.
Citera
2020-10-02, 00:21
Citat:
Ursprungligen postat av .JohnDoe
Är det AA möten?

Jag brukar trolla riktigt hårt och brudarna kommer till mig direkt efteråt och vill ses mer (på deras begäran).

Jag förmodar dock att de tror på allt jag säger, det blir hejvillt i salen när jag pratar.
Nej utekväll med klasskompisar. Är tjej
Citera
2020-10-02, 00:23
Bannlyst
Citat:
Nej utekväll med klasskompisar. Är tjej

Well, om du inte tar för dig av gemenskapen så kommer folk att köra över dig, speciellt tjejer.

Jag tycker inte om blyga som inte vågar ngt, det bevisar bara deras oförmåga att inse hur världen fungerar = mindre funktion i skallen = inte min typ, tappar direkt intresse.

Om du var smart så hade du varit mer delaktig.
Citera
2020-10-02, 00:29
Citat:
Ursprungligen postat av .JohnDoe
Well, om du inte tar för dig av gemenskapen så kommer folk att köra över dig, speciellt tjejer.

Jag tycker inte om blyga som inte vågar ngt, det bevisar bara deras oförmåga att inse hur världen fungerar = mindre funktion i skallen = inte min typ, tappar direkt intresse.

Om du var smart så hade du varit mer delaktig.

Många i gruppen har starka personligheter och pratar mycket medan jag är en bra lyssnare och kan prata mycket med en person och inte i grupp pga tidigare erfarenheter av mobbning i grupp... men ser på personen som pratar å lyssnar aktivt... det var tjejer...
Citera
2020-10-02, 00:32
Bannlyst
Citat:
Många i gruppen har starka personligheter och pratar mycket medan jag är en bra lyssnare och kan prata mycket med en person och inte i grupp pga tidigare erfarenheter av mobbning i grupp... men ser på personen som pratar å lyssnar aktivt... det var tjejer...

Nu vet du iaf, anledningen är för att de kör över dig, sedan kommer de säkert behandla dig som skit om du börjar umgås med dem, människor är desperata varelser som livnär sig på det minsta lilla, om du inte sätter ner foten från början så kommer de att suga åt sig allt de kan få.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in