• 1
  • 2
2020-10-01, 23:33
Medlem
LappadHunds avatar
Tjena. JWH-210 dök upp i en shop jag köper från, nån som har någon erfarenhet med denna? Hur farlig verkar den vara?
Citera
2020-10-01, 23:49
Medlem
Idiotsveriges avatar
Farlig? Jobbar du med klassning månne?
Citera
2020-10-02, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LappadHund
Tjena. JWH-210 dök upp i en shop jag köper från, nån som har någon erfarenhet med denna? Hur farlig verkar den vara?
Ni är testpiloterna som man utgår ifrån hur ”farliga” dessa kemikalier är...

Go hard or go home!
Citera
2020-10-02, 05:26
Medlem
lemon-skunk-420s avatar
Citat:
narkotikaklassad sedan 2011, dock kan den nog vara värd ett köp då jag hört att jwh sorterna ska vara riktigt mysiga.
Citera
2020-10-02, 15:37
Medlem
Citat:

Den är en av dom minst farliga syntetiska cannabinoider som finns tillgänglig.

Jag har inga studier eller dylikt att backa upp mitt påstående, men det är vad jag tror iaf.

Ang jwh-210 så är den inte så rolig. Man blir lite stenad och det sitter i länge.

Det är en bra cannabinoid men jag skulle köpt en till annan cannabinoid och blandat dom
Citera
2020-10-04, 14:46
Medlem
LappadHunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av supadope
Den är en av dom minst farliga syntetiska cannabinoider som finns tillgänglig.

Jag har inga studier eller dylikt att backa upp mitt påstående, men det är vad jag tror iaf.

Ang jwh-210 så är den inte så rolig. Man blir lite stenad och det sitter i länge.

Det är en bra cannabinoid men jag skulle köpt en till annan cannabinoid och blandat dom
Tack så mycket! Köper hem någon annan noid och blandar den med då.
Citera
2020-10-07, 00:21
Medlem
LappadHunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blazaren
Ni är testpiloterna som man utgår ifrån hur ”farliga” dessa kemikalier är...

Go hard or go home!
Nån måste ju testa?
Citera
2020-10-14, 17:55
Medlem
LappadHunds avatar
Vill bara uppdatera tråden för de som är intresserade av denna cannabinoid, den är grym! Känns exakt som gräs och varar lite längre. Enda minuspoängen är att man ser helt sönderstekt ut på den. Har även använt örter som ser ut som gräs och blandningen är exakt lika dospotent som bra gräs. Jag har alltså tillverkat ca 40g dunder gräs för under trehundringen. Nice.
Citera
2020-10-22, 09:10
Medlem
Citat:
Vill bara uppdatera tråden för de som är intresserade av denna cannabinoid, den är grym! Känns exakt som gräs och varar lite längre. Enda minuspoängen är att man ser helt sönderstekt ut på den. Har även använt örter som ser ut som gräs och blandningen är exakt lika dospotent som bra gräs. Jag har alltså tillverkat ca 40g dunder gräs för under trehundringen. Nice.

Går den att köpa inrikes eller vart hittar man den?
Citera
2020-10-27, 22:01
Medlem
LappadHunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dipt
Går den att köpa inrikes eller vart hittar man den?
Schysst användarnamn Finns utrikes då den verkar vara olaglig här.
Citera
2020-10-28, 06:06
Medlem
Citat:
Schysst användarnamn Finns utrikes då den verkar vara olaglig här.

Haha tack, ja det var den första hallucinogenen jag testade och fann den totalt underbar.

Ja, jag såg att den var narkotikaklassad när jag googlade lite, till mitt förtret...

Skulle aldrig våga beställa narkotika utrikes, det är jag där feg för tyvärr.
Citera
2021-07-20, 14:17
Medlem
Citat:

Du använde alltså 1g 210 till 40g ört?
Har nämligen köpt 10g av denna och vill veta säkert hur den skall blandas ut.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in