• 1
  • 2
2020-09-29, 12:44
Medlem
Straals avatar
Har länge tyckt det varit roligt med heta underkläder, så som typ bodys och stay-ups, men de mesta utav detta tas ju av under sexet. Men är nu inne på att hetta till mitt sexliv lite med underkläder som man kan ha kvar på.

Har tittat på lite olika alternativ och tycker det verkar rätt hett med trosor med öppen gren som man inte behöver ta av Är det för porrigt att ha på sig om man inte haft sex med personen tidigare? Finns även massor med läderutstyrslar som är riktigt snygga, men som man kanske får spara tills man träffat någon regelbundet ett tag. Men känns som de skulle kunna vara rätt ivägen och obekväma? https://www.iadorami.co/collections/...ra-garters-set

Hör gärna från både kvinnor om vad ni gillar att klä upp er i och från män vad ni gillar att se era kvinnor i
Citera
2020-09-29, 12:48
Medlem
Pungpuckels avatar
Jag gillar inte underkläder, string får röven att se stor ut, vanliga tror gillar jag bättre men helst inget alls.

Ser jag stayups och sånt i ett porrklipp så byter jag, det bara stör...
Citera
2020-09-29, 12:58
Medlem
Hamsterbolls avatar
Min man gillar ”helylle”-stilen. Typ enkla vita boxers och en söt men enkel bh. Ett par enkla guldörhängen och långt välvårdat hår så är han i himmelriket. Vilket han är varje dag.

Men det är såklart olika för alla. Dejtade en kille en gång som gick igång på trash, typ rosa string och blingbling och konstiga tryck.
Citera
2020-09-29, 13:00
Medlem
Träffar man en tjej på krogen med sexiga underkläder är det en signal för att det blir åka av.
Citera
2020-09-29, 13:05
Medlem
OstermalmWeeknds avatar
Lingerie, är sådant som män ger i present till partners som behöver skyla sina falukroppar, för att framstå som attraktiva för samma män.

Alla Livsstilar inkluderade.

Frederick's of Hollywood, var på 1970-talet och 1980.talet lysande.

Som smart affärs-idé.

Att käka kola med papperet på..? Inget för oss.
Citera
2020-09-29, 13:09
Medlem
Aldrig varit något jag har brytt mig om. Har hon en fin kropp vill man ju att allt ska av
Citera
2020-09-29, 13:10
Medlem
pertinaciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straal
Har tittat på lite olika alternativ och tycker det verkar rätt hett med trosor med öppen gren som man inte behöver ta av Är det för porrigt att ha på sig om man inte haft sex med personen tidigare?
Öppen gren på trosor ser bara konstigt ut. Öppen gren på strumpbyxor eller bodystockings däremot. Och sen en string på det som man bara sliter av eller drar åt sidan när man ska sticka in den.
Citera
2020-09-29, 13:18
Medlem
Straals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haddoque2
Träffar man en tjej på krogen med sexiga underkläder är det en signal för att det blir åka av.

Är inte det hett då?
Citera
2020-09-29, 13:20
Medlem
Citat:
Är inte det hett då?
Absolut!
Citera
2020-09-29, 13:20
Medlem
Straals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OstermalmWeeknd
Lingerie, är sådant som män ger i present till partners som behöver skyla sina falukroppar, för att framstå som attraktiva för samma män.

Alla Livsstilar inkluderade.

Frederick's of Hollywood, var på 1970-talet och 1980.talet lysande.

Som smart affärs-idé.

Att käka kola med papperet på..? Inget för oss.

Haha jaså? Finns det alltså inget förgyllande med fina underkläder enligt dig?
Citera
2020-09-29, 13:30
Medlem
revodnebs avatar
Jag bryr mig inte om sådant, vill bara ta av kläderna. Men visst det kan vara fint att titta på.
Citera
2020-09-29, 13:46
Medlem
Asmodeusvults avatar
Citat:
Har länge tyckt det varit roligt med heta underkläder, så som typ bodys och stay-ups, men de mesta utav detta tas ju av under sexet. Men är nu inne på att hetta till mitt sexliv lite med underkläder som man kan ha kvar på.

Har tittat på lite olika alternativ och tycker det verkar rätt hett med trosor med öppen gren som man inte behöver ta av Är det för porrigt att ha på sig om man inte haft sex med personen tidigare? Finns även massor med läderutstyrslar som är riktigt snygga, men som man kanske får spara tills man träffat någon regelbundet ett tag. Men känns som de skulle kunna vara rätt ivägen och obekväma? https://www.iadorami.co/collections/...ra-garters-set

Hör gärna från både kvinnor om vad ni gillar att klä upp er i och från män vad ni gillar att se era kvinnor i
På rätt person och vid rätt situation är det mycket vackert och bidrar till att göra en vacker stund än bättre.

Vem som passar i vad beror inte sällan på just den personen som ska bära klädernas förmåga eller oförmåga att bära dem. Jag ser gärna mina kvinnor, flickor i högklackat.

Däremot föredrar jag en BH som gör att det går att komma åt bröstvårtorna.

Föredrar hellre något liknande den här;
https://www.bodybody.com/leather-nip...ustable-screws

(Ursäkta den fula bilden, endast ett exempel.)
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in