2020-09-27, 17:23
Medlem
Hej jag tänkte köpa dessa ram men det står Webblager Beställningsvara 5 vardagar, undrar bara om det betyder att det tar 5 dagar för dom att få dem skickade till deras lager och sedan skickas dom till mig?
vill helst ha dessa vita men nästan alla ram i denna kategorin är slut i lager och dessa hade minst dagar i vardagar men inte helt säker på vad det betyder.

https://www.inet.se/produkt/5303225/...atinum-rgb-vit
Citera
2020-09-27, 17:28
Medlem
welcometorealitys avatar
De tar 5 dagar för Inet att få hem dessa från leverantören, sen ytterligare en leveranstid till dig...
Citera
2020-09-27, 17:46
Medlem
Sleepyoh22s avatar
Bara en undrar, är det verkligen värt att lägga Mer än 1000kr Extra för att få vita ram-minnen? 2st --> https://www.inet.se/produkt/6110169/...pecifikationer samma hastighet och timings så kan du köpa 4 backar öl eller käka några goda middagar.
Citera
2020-09-27, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av welcometoreality
De tar 5 dagar för Inet att få hem dessa från leverantören, sen ytterligare en leveranstid till dig...
tack för svar, och det var bra att det var sådant då tar jag dom.
Citera
2020-09-27, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sleepyoh22
Bara en undrar, är det verkligen värt att lägga Mer än 1000kr Extra för att få vita ram-minnen? 2st --> https://www.inet.se/produkt/6110169/...pecifikationer samma hastighet och timings så kan du köpa 4 backar öl eller käka några goda middagar.
dom är nog lika bra och priset är bra men dom har inte led och vit passar med alla andra delar
Citera
2020-09-27, 19:43
Medlem
Nosstocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fivestarHERMES
dom är nog lika bra och priset är bra men dom har inte led och vit passar med alla andra delar

Småpojkars fascination i att ha regnbågsfärgade-datorer gör mig orolig.

Prestanda före utseende tänker en riktig gamer, tvärtom är för bögar. Speciellt med detta RGB-skit som är så extremt poppis nu.
Citera
2020-09-27, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nosstock

Prestanda före utseende tänker en riktig gamer, tvärtom är för bögar. Speciellt med detta RGB-skit som är så extremt poppis nu.

Håller med. Jag tycker att Corsair har väldigt bra och sköna mekaniska tangentbord men det är fan omöjligt att hitta ett som inte ser ut som en bögflagga.

Tycker om att ha en vit belysning på tangentbordet men det går inte att ställa in. Det är antingen bögigt eller inget ljus alls....
Citera
2020-09-27, 20:16
Medlem
EastClintfoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nosstock

Haha det stämmer så jävla bra, första tanken som dök upp när man kollade länken, är han bög?
Citera
2020-09-27, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EastClintfood
Haha det stämmer så jävla bra, första tanken som dök upp när man kollade länken, är han bög?
Att vara gamer måste vara nåt av det omanligaste som finns.
Citera
2020-09-27, 23:38
Medlem
EastClintfoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ballgag
Att vara gamer måste vara nåt av det omanligaste som finns.

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in