2020-09-27, 14:13
Medlem
dryslians avatar
Hej igår satte ja mig vid datan och min hårddisk som är väldigt stort med utrymme bara va borta ifrån "den här datorn"
har bara kvar C med 100+ gb ;/

undrar va som kan ha hänt har kollat lite och ser inte att nån disk med de utrymmet finns på "diskhantering" heller:S

mina steg som jag tänker på va som kan gått fel

för ett par dagar sedan montera jag av datorn för ja va tvungen rensa på damm då den började bli långsam men råkade formatera om datan (återställa pc) innan ja rensade dammet o tror bara de va de som va problemen alltså hade ja ej behövt återställa den .. hur som helst efter rensningen av dammet samt formateringen funkade den bra igen.. de tog kanske 4-6 dagar innan ja ser att enhet D: försvunnit bara sådär

måste ja lämna in pc på lagning eller kan de va nåt som åkt av bara? :S
Citera
2020-09-27, 14:17
Medlem
Låter som en lös SATA Kabel

testa att dra ur kablarna från hdd/moderkort och sätt tillbaka, fungerar det inte får du skaffa ny SATA Kabel
Citera
2020-09-27, 14:17
Medlem
Aigiss avatar
Har du prövat att stänga av och starta om datorn?
Citera
2020-09-27, 14:20
Medlem
dryslians avatar
tackar för svar! min lösning va tydligen en lös kabel nu är allt tillbaka tack på förhand ! mod kan ta bort tråd om så vill mvh
Citera
2020-09-27, 18:05
Medlem
NormanRosemonts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dryslian
tackar för svar! min lösning va tydligen en lös kabel nu är allt tillbaka tack på förhand ! mod kan ta bort tråd om så vill mvh

It's always lös kabel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in