Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2020-09-27, 11:14
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kimoscaralfredsen
Jag bor i en bostadsrätt i Örebro med låg avgift. Jag är född här och är nu dryga 30 år. Jobbar halvtid som handläggare men tänker sluta. Behöver inte inkomsten.
Jag sålde huset och har inkomst av kapital så det räcker livet ut för att överleva hyfsat. Jag känner att det inte finns något särskilt kvar att göra av tiden, av livet.
Jag har funderat på självmord men jag mår inte särskilt dåligt, jag är mest bara väldigt trött på allt. Inget hopp och inget särskilt att se fram emot. Självmord är inget jag planerar, det kommer när eller om det kommer. Isåfall okej.

Två saker vill jag. Knarka och leva ut sexualitet. Dessa två saker driver mig, och grejer runtomkring som att bibehålla formen, hälsan osv.
Filosofi intresserar mig och jag har kommit framåt, men jag kan inte hålla på längre. Dagarna och åren går. Utöver detta finns ingenting jag är särskilt nyfiken på eller upplever som intressant, meningsfullt eller roligt.
Jag känner mig färdig med livet förutom narkotika och sex. Jag är inte som andra, dvs som inget vet eller som uppskattar eller söker ett patetiskt svenssonliv.
Jag har inga vänner och jag vet inte vad jag skulle ha för nytta av dem. Jag har inget särskilt och jag vet återigen inte vad jag skulle ha för nytta av detta något.
En säng, ett bord, en dator. Det är allt. Lite till men inte mycket.
Ska jag försöka vilja fler saker, hur isåfall? Eller ska jag rätta mig efter det jag vill och leva ett fullständigt hedonistiskt liv, men i övrigt bli helt blank...

Vad ska jag göra? Vad hade ni gjort om ni vore mig med mina intressen?
Ni som har massa intressen och annat trams för er, vad är det ni gör, vad driver er och hur roligt tycker ni det är?
Du kan ju prova att förbereda dig för en kollaps. Prepping. Det blir garanterat ett helt annat liv efter en kollaps.
Citera
2020-09-27, 15:19
  #26
Medlem
kimoscaralfredsens avatar
Förutom porrfilm ska mina pengar gå till att välja ut kvinna. Peka på henne och fråga, hur mycket ska du ha för att bära mitt barn. Säg en summa så förhandlar vi. Vill du inte så gå, då tar jag nästa.
Kliniskt och maskinellt.
Sen ska barnen ställas på socialtjänsten i Örebro. Det vill jag och ingen kan hindra mig.
Den barnlöse enucken Stefan Löfven kan tänka, det va fan vad sjukt. Men okej för mig.
Citera
2020-09-27, 15:43
  #27
Medlem
Natalz2s avatar
Vill TS alltså ägna resten av sitt liv med att knarka och ha sex med horor och samtidigt behålla form och hälsa?
Jag tror att dina mål såsom de är utformade just nu är oförenliga. Du måste nog göra en prioriteringsordning.
Citera
2020-09-27, 16:12
  #28
Medlem
kimoscaralfredsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Natalz2
Vill TS alltså ägna resten av sitt liv med att knarka och ha sex med horor och samtidigt behålla form och hälsa?
Jag tror att dina mål såsom de är utformade just nu är oförenliga. Du måste nog göra en prioriteringsordning.
Sant. Knarka kan man gör i vilken ålder man vill. Horor och sånt är bäst före datum. Det är som du säger, men man vill båda sakerna samtidigt. Först det ena, sen det andra får det bli.
Skönt hade det varit om man hade haft en enäggstvilling som kunde göra grovjobbet åt en, så att man bara kunnat ägna åren åt ren njutning och inget annat.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback