Citat:
Ursprungligen postat av min-asikt
Investment bolag, kan vara vilket som helst. (inget av de största självklart, antagligen ingen av de större heller.)
Självklart vore det ju bäst att prata med personen som har lovat mig detta,

.
Såsom jag har tänkt mig processen är att jag, samtidigt som 20-30 andra kommer att slåss om en ledig tjänst som i filmen pursuit of happyness. Det kanske heter nåt annat när det är så?
Utan att ha frågat personen ifråga så har jag automatiskt tänkt mig att det skulle vara såhär, visst att han har kontakter inom branschen men ge mig en sån stor chans att jag inte ens behöver slita för det efter jag tagit min examen känns som att hoppas på för mkt.
Kanns som att du sag den har filmen nyligen och drog kopplingen att nagot kaffekokarjobb efter studenten skulle motsvara huvudpersonen Chris Gardner's resa fran hemlos till miljonar?
Hursomhelst tror jag inte att du ska forvanta dig mycket mer an just det jag skrev; strimla papper, sortera parmar etc. Ingen serios finansfirma (sarskilt i USA) anstaller en nyklackt student utan universitetsstudier.
Sen pratar vi om Investment Banking har och inte "Investment bolag, kan vara vilket som helst"
"Såsom jag har tänkt mig processen är att jag, samtidigt som 20-30 andra kommer att slåss om en ledig tjänst som i filmen pursuit of happyness. Det kanske heter nåt annat när det är så"
Tror det kallas hollywood?