2020-09-25, 01:26
Bannlyst
Hej,

Hur blir man bannad på bästa sätt?
2020-09-25, 01:28
Medlem
Jonas1968s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnDoe8
Hej,

Hur blir man bannad på bästa sätt?
Varför vill man bli bannad? Du får ju inte bort inlägg du ångrar bara för att du blir bannad.
Senast redigerad av Jonas1968 2020-09-25 kl. 01:31.
2020-09-25, 01:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jonas1968
Varför vill man bli bannad?

För att vissa moderatorer stalkar mig, när jag skriver med kvinnor som intresserar mig så raderar de allt, mina trådar raderas och hamnar inte ens i papperskorgen och de som är kvar av någon anledning hamnar där.

Verkar som att någon moderator är någon som känner mig eller dyl som blir svartsjuk på mig, om det är en kvinna, om det är en man så är det riktigt skumt.
Senast redigerad av JohnDoe8 2020-09-25 kl. 01:32.
2020-09-25, 01:34
Medlem
Jonas1968s avatar
Citat:
För att vissa moderatorer stalkar mig, när jag skriver med kvinnor som intresserar mig så raderar de allt, mina trådar raderas och hamnar inte ens i papperskorgen och de som är kvar av någon anledning hamnar där.

Verkar som att någon moderator är någon som känner mig eller dyl som blir svartsjuk på mig, om det är en kvinna, om det är en man så är det riktigt skumt.
Fast du vinner ju fortfarande inget på att bli bannad. Vill du sluta skriva är det ju bara att låta bli.
2020-09-25, 01:36
Bannlyst
Citat:

För längesedan fjäskade moderatorerna väldigt för vissa kvinnliga medlemmar, men jag hoppas åtminstone att de är mindre partiska idag.
2020-09-25, 01:37
Medlem
franges avatar
Citat:

De trådar som "försvinner" gör det på grund av att du begår direkta regelbrott i trådstarten varpå de raderas, den tråden du har kvar i papperskorgen hamnade där för att det var en jävla skittråd. Sluta göra skittrådar och sluta bryt mot regelverket, så kommer dina trådar vara kvar.
2020-09-25, 01:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av frange
De trådar som "försvinner" gör det på grund av att du begår direkta regelbrott i trådstarten varpå de raderas, den tråden du har kvar i papperskorgen hamnade där för att det var en jävla skittråd. Sluta göra skittrådar och sluta bryt mot regelverket, så kommer dina trådar vara kvar.

Nope, den som raderades bröt mot inga regelverk, moderatorn (vilket är samma) förföljer mig och systematiskt raderar allt jag skriver med (kvinnor) och raderar alla trådar jag skriver som är relevant då det inte finns inga anledningar.
Senast redigerad av JohnDoe8 2020-09-25 kl. 01:42.
2020-09-25, 01:40
Bannlyst
Citat:
Fast du vinner ju fortfarande inget på att bli bannad. Vill du sluta skriva är det ju bara att låta bli.

Det har inget med saken att göra, kommer bli bannad närsom . Iaf när jag har annat konto men inte annars, då modsen stalkar mig.
2020-09-25, 01:42
Bannlyst
Citat:
Nope, den som raderades bröt mot inga regelverk, moderatorn (vilket är samma) förföljer mig och systematiskt raderar allt jag skriver med (kvinnor) och papperskorgar allt jag skriver som är relevant.

Jag är själv inte så förtjust i moderatorerna, men jag har läst dina inlägg innan du startade den här tråden, och de är ju ganska bisarra.
2020-09-25, 01:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hackebeilchen
Jag är själv inte så förtjust i moderatorerna, men jag har läst dina inlägg innan du startade den här tråden, och de är ju ganska bisarra.

Jag startade en tråd dessförinnan att vissa kvinnor kommer till ett ställe jag är på, det är inget bissart. Hade en klar och tydlig frågeställning, men den försvann.
2020-09-25, 01:46
Medlem
Jonas1968s avatar
Citat:
Jag startade en tråd dessförinnan att vissa kvinnor kommer till ett ställe jag är på, det är inget bissart. Hade en klar och tydlig frågeställning, men den försvann.
Kanske beror på att Flashback inte är en kontaktförmedling utan ett diskussionsforum?
2020-09-25, 02:02
Bannlyst
Citat:
Kanske beror på att Flashback inte är en kontaktförmedling utan ett diskussionsforum?

Är det några iq kriterier på forumet? Jag verkar tyvärr inte nå kraven. Men du verkar?
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in