Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-09-25, 02:06
Medlem
Jonas1968s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnDoe8
Är det några iq kriterier på forumet? Jag verkar tyvärr inte nå kraven. Men du verkar?
Behövs väl inte mycket IQ för att klicka på länken regler och läsa under regel 1.01 där det står tydligt att kontaktannonser inte är tillåtna?
2020-09-25, 02:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jonas1968
Behövs väl inte mycket IQ för att klicka på länken regler och läsa under regel 1.01 där det står tydligt att kontaktannonser inte är tillåtna?

Du verkar lullig, jag la inte upp några kontaktannonser, jag la upp en lina kokain
2020-09-25, 02:11
Medlem
franges avatar
Citat:
Nope, den som raderades bröt mot inga regelverk, moderatorn (vilket är samma) förföljer mig och systematiskt raderar allt jag skriver med (kvinnor) och raderar alla trådar jag skriver som är relevant då det inte finns inga anledningar.

Den bröt bevisligen mot en 1.0x-regel just eftersom den raderades. Och det är oavsett vad du hävdar att den gjorde eller inte gjorde det.

Trådstarter som bryter mot 1.0x-regler raderas direkt, de som "bara" bryter mot 0.0x-regler åker i Papperskorgen.

Och låt gissa - du har givetvis heller inte följt regelverket för hur du skall gå till väga för att klaga på ett moderatorsbeslut - eller hur?
2020-09-25, 02:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Den bröt bevisligen mot en 1.0x-regel just eftersom den raderades. Och det är oavsett vad du hävdar att den gjorde eller inte gjorde.

Trådstarter som bryter mot 1.0x-regler raderas direkt, de som "bara" bryter mot 0.0x-regler åker i Papperskorgen.

Och låt gissa - du har givetvis heller inte följt regelverket för hur du skall gå till väga för att klaga på ett moderatorsbeslut - eller hur?

Du måste vara obetydlig om ingen bannar dig iaf
2020-09-25, 02:14
Medlem
franges avatar
Citat:
Du måste vara obetydlig om ingen bannar dig iaf

Eller så handlar det om att följa regelverket istället för att sitta och grina som en femåring med stjärtvärk?
2020-09-25, 02:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Eller så handlar det om att följa regelverket istället för att sitta och grina som en femåring med stjärtvärk?

Jag är 6 år, är det sexigt?
2020-09-25, 03:17
Medlem
Soturis avatar
Hej John!

Jag tycker det är tråkigt att du har känslan att vilja bli avstängd.

Du vet att flashback kan hjälpa dig om du bara vill bli hjälpt. Krya på dig John!
2020-09-25, 08:18
Medlem
OG81s avatar
samma problem har jag. Så fort jag skriver ordet "h*z*r *a mina inlägg är borta inom ett par timmar. Jag har utmanat flera makthungriga Botar pga av detta. De har mage att be om pengar till stöd sedan väljer de ut offer för att gå hårt mot. Jag skickar detta till din inbox med tanke på den försvinner snart... patetisk
2020-09-25, 08:41
Medlem
Pippipipparpippins avatar
blir nyfiken på vilken regel du bröt med din tråd där du hade missförstått vad stalking var? i övrig är det lika bra att läsa forumets regler innan du postar så att du slipper missöden som dessa.
2020-09-25, 09:41
Medlem
Asmodeusvults avatar
Citat:
Det har inget med saken att göra, kommer bli bannad närsom . Iaf när jag har annat konto men inte annars, då modsen stalkar mig.
Du är lite otydlig.

Men, upplysningsvis, eftersom du inte verkar läsa regelverk, är det du som blir bannad och inte ett enskilt konto.

Dvs, du får inte logga in med något konto om du är bannad och kommer säkert få än starkare skov i din paranoia om du inte tar detta i beaktande.
2020-09-25, 10:11
Administrator
admins avatar
Citat:
Jag är 6 år, är det sexigt?

Åldersgränsen på Flashback Forum är 18 år.
Du är nu avstängd, då ditt konto bryter mot regel 2.03.

admin
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in