Citat:
Ursprungligen postat av
Divination
Kan du ge ett konkret exempel på någon av dessa platser där Trump skulle ha fått 100% av rösterna i form av massiva ”chunks”?
Men kolla Washington och Biden vinsten med +90%, där lär du hitta chunks.
På samma sätt bland de outbildade på landsbygden, som i en omvänd kontrast röstade på trumpen.
Vad i denna enkla är det så svårt och förstå?
Ni nazister är bara för roliga hur ni kan missa saker ibland eller förlåt allt som oftast.
Rätt lustigt vi redan vet trumpen kommer inte acceptera valet om nu Joe faktiskt vinner lektorerna.
Undra om vi får de det valfusket jag tror på, och att man ser till att legislaturs byter ut elektorerna mot såna som röstar på trumpen istället för vad folket i sin delstat ville.
Citat:
Ursprungligen postat av
Binary
OK, men hur vet du det? Jag tycker det låter lite märkligt faktiskt. Det förväntade tillvägagångssättet är att en rösträknare får en låda med röster som hen räknar. När den är klar registreras röstsedlarna. Som bör vara olika fördelade mellan de båda kandidaterna. Varför skulle de sedan gå till datorn eller hur de nu gör och bara registrera en kandidats röster, och inte den andra kandidaten vid samma tillfälle. Jag får inte ihop det rent praktiskt varför de skulle göra så. Dvs om de inte fuskar och i något läge endast räknar Bidens röster då.
USA valsystem är fk up rejält, och inte bara på ett plan.