2020-11-04, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
En kvinna har hindrat från att rösta i New York.

https://twitter.com/davenewworld_2/status/1323179925201915909?s=19

Jag måste ärligt säga att det är sjukt att folk inte får gå och rösta efter klockan fyra (4 pm) det låter så absurt tidigt i mitt tycke

Det syns att det hela är uppgjort. Kvinnan kommer dit efter stängning och ställer sig sist i kön. En av hennes kompanjoner ställer sig och filmar det hela och gapar sedan om att kvinnan stod i kön innan hon blev hindrad.

Fy fan vad dåligt, och detta kallar de för valfusk.
Citera
2020-11-04, 23:14
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snullerux
Det syns att det hela är uppgjort. Kvinnan kommer dit efter stängning och ställer sig sist i kön. En av hennes kompanjoner ställer sig och filmar det hela och gapar sedan om att kvinnan stod i kön innan hon blev hindrad.

Fy fan vad dåligt, och detta kallar de för valfusk.

Har du anlänt så att du står i kö innan de stänger så ska du bara behöva fortsätta stå i kö för du var på plats i rätt tid.
Citera
2020-11-04, 23:36
Medlem
Citat:
Har du anlänt så att du står i kö innan de stänger så ska du bara behöva fortsätta stå i kö för du var på plats i rätt tid.

Vallokalen hade säkert stängt långt innan kvinnan kom dit. Personerna som stod i kön hade säkert stått där och köat ganska länge. Någonstans måste man dra gränsen, för annars tar kön aldrig slut. Jag har sett samma förfarande i Sverige när det börjar närma sig stängningstid. Då ställer sig någon av personalen vid kön och avvisar folk som kommer dit efter att vallokalen har stängt.
Citera
2020-11-04, 23:39
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Vallokalen hade säkert stängt långt innan kvinnan kom dit. Personerna som stod i kön hade säkert stått där och köat ganska länge. Någonstans måste man dra gränsen, för annars tar kön aldrig slut. Jag har sett samma förfarande i Sverige när det börjar närma sig stängningstid. Då ställer sig någon av personalen vid kön och avvisar folk som kommer dit efter att vallokalen har stängt.

Det måste bevisas först att hon anlände efter stängningstid
Citera
2020-11-05, 00:03
Medlem
Citat:
Det måste bevisas först att hon anlände efter stängningstid

Varför det, har kvinnan bevis på att hon var i tid? Jag förstår ändå inte hur du kan få detta till valfusk.

Skulle polismannen kunna veta hur kvinnan skulle rösta och sedan hindra henne?
Citera
2020-11-05, 00:05
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Varför det, har kvinnan bevis på att hon var i tid? Jag förstår ändå inte hur du kan få detta till valfusk.

Skulle polismannen kunna veta hur kvinnan skulle rösta och sedan hindra henne från att rösta?

Vittnen säger att hon var på plats innan, polisen nekade inte att hon var på plats innan utan de stängde bara dörren
Citera
2020-11-05, 00:07
Medlem
Sir Dwains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Binary
Jag köper inte det. Hur skulle detta gå till rent praktiskt? Ingen har röstat på Trump i en region med 138k väljare? Eller en rösträkningsbatch där de bara räknade Bidens röster? Varför?

Nej inget sånt, de hade ett antal färdigräknade röster, och så registrerade de 138k av Bidens röster.
På andra platser har det förekommit uppdateringar där Trump fått 100% av rösterna, och det finns fler där Biden har det. Och du lär kunna hitta det i alla tidigare val där man har bokfört det tillräckligt noggrant. Det är så de gör helt enkelt.

Det spelar ingen riktig roll i vilken ordning de registrerar rösterna så länge alla röster registreras.
Citera
2020-11-05, 00:10
Medlem
Sir Dwains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vinkelhak
Mitt i natten när dom officiellt slutat räkna för dagen och gått ut med att dom skulle fortsätta nästa dag? Två timmar senare pluppar 138 000 röster upp enbart för Biden?

Som med Arizona där något "tekniskt" fel orsakat att man fått fel procent på hur många röster som räknats (93% tror jag det var) som skulle vara 86% (som dom också ändrade tillbaks till)?

Kan ju också vara så att några "hackers" tagit sig in i systemen...........

Det kan ju vara så att de slutade räkna två timmar innan de registrerade de sista av de färdigräknade rösterna..

Jag vill inte spekulera för mycket, det finns svar på dina frågor om du söker, jag kan ha fel i hur det har fungerar, men det har gått korrekt till.

Om man vill fuska så skulle man inte trolla fram 138k röster så där som märks av massor av folk. Fast jag vet inte hur man skulle fuska egentligen, med tanke på alla kontrollanter och sånt så blir det ju rätt svårt.
Citera
2020-11-05, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sir Dwain
Det kan ju vara så att de slutade räkna två timmar innan de registrerade de sista av de färdigräknade rösterna..

Jag vill inte spekulera för mycket, det finns svar på dina frågor om du söker, jag kan ha fel i hur det har fungerar, men det har gått korrekt till.

Om man vill fuska så skulle man inte trolla fram 138k röster så där som märks av massor av folk. Fast jag vet inte hur man skulle fuska egentligen, med tanke på alla kontrollanter och sånt så blir det ju rätt svårt.
jag har ingen aning själv vad som kan ha hänt. men det ser underligt ut. speciellt underligt då motsvarande ökning inte finns registrerad för trump i samma distrikt.

registrerar maskinerna kandidaternas valsedlar i "chunks" så borde även trump valsedlarna registreras på samma sätt?
Citera
2020-11-05, 08:16
Medlem
apelsindanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sir Dwain

Du menar med tanke på alla kontrollanter, som i sin tur stängs ute från att få kontrollera så att räkningen går rätt till?
https://www.breitbart.com/politics/2020/11/04/watch-detroit-absentee-ballot-counting-chaos-as-workers-block-windows-bar-observers/
Citera
2020-11-05, 08:23
Medlem
Sir Dwains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apelsindans
Du menar med tanke på alla kontrollanter, som i sin tur stängs ute från att få kontrollera så att räkningen går rätt till?
https://www.breitbart.com/politics/2020/11/04/watch-detroit-absentee-ballot-counting-chaos-as-workers-block-windows-bar-observers/

Det där är trams, det är fullsatt av kontrollanter, från båda partier i lokalen, ingen av de har hittills haft något klagomål, sen kommer en brölande hord och kräver att de ska sluta räkna. Titta på videos därifrån, den där horden är både distraherande och hotfull, klart de vill försöka bli av med de.
Citera
2020-11-05, 08:30
Medlem
apelsindanss avatar
Klockan 4 på morgonen traskar denna mystiska man rakt in i Detroits rösträkningscentral med en kärra av något slag:
https://www.thegatewaypundit.com/2020/11/watch-suitcases-coolers-rolled-detroit-voting-center-4-brought-secure-counting-area/

Drygt två timmar senare, när amerikanska folket lagt sig för att sova i tron om att räkningen har pausats för småtimmarna, så studsar Bidens röstresultat upp rejält i Michigan:
https://imgur.com/4ESzlmW
Antar att det är detta hopp:
https://gellerreport.com/2020/11/michigan-voter-fraud.html/

Kom inte här och försök intala mig att det inte pågår ett omfattande valfusk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in