Citat:
Ursprungligen postat av
Divination
Du sitter i ditt feministiska elfenbenstorn i Svedala utan att förstå hur saker och ting rättsligt fungerar i USA. I det lilla horkärringkommunistiska bajshålet Sverige kan man dömas för Förtal ifall man säger att en dömd pedofil är pedofil. Så funkar det inte i USA. I USA finns dessutom enorma summor pengar att hämta i Förtalsmål och horder av advokater som tar sig an sådana mål mot provision. Hade O’ Keefe ljugit som du och övriga vänsterhjon hävdar så skulle han ha fått multipla stämningar på sig.
OK det här är värdelöst, jag säger att han opålitlig, du pratar om vem jag är och att jag har fel. Jag bedyrar att jag har rätt, du framhärdar att jag har fel, och så vidare. Vi kommer ingenstans.
Men jag rekommenderar dig att faktiskt sätta dig in i Project Veritas, gör din egen forskning, lita inte på någon tidning eller något sånt (de är för övrigt på min sida) utan titta på ett av hans klipp och sen på den oredigerade versionen, och tänk på om klippet verkligen visar vad han påstår. Om du gör det ärligt så kommer du hålla med om att han är en oärlig provokatör utan moral. Jag försäkrar dig om att det är vad som skulle hända om du mot all förmodan gör detta.
Varför folk inte stämmer honom mer kan det finnas mängder av förklaringar för. Det kostar att delta i rättssystemet i USA och O'Keefe har mycket mäktiga finansiärer.