Är det inte lättare att bara lägga tillbaka fimpen i paketet? Samma rökare är också dem som slänger godispåsar och Powerade flaskor. Ni behöver först det första inte Powerade för ni tränar inte. Sedan behöver ni inte ha mer godis för att förstöra er belöningssystem ännu mer. Sen sparar ni på knarket om ni lägger tillbaka. Ni hatas heller inte mer av andra för då skräpar ni inte ner! Men ni är ju hopplösa oavsett så det spelar ingen roll. "Jag har ångest" det har jag också och jag behöver inte börja röka. Det är så fundamentalt störst och helt oacceptabelt. Det värsta är när folk inte ens släcker och låter ciggen ligga där och sakta men säkert infiltrera andras lungor och hjärna. För ni är själviska parasiter som vill förstöra för andra för att ni har totalt misslyckats och aldrig kommer att lyckas. Därför vill ni att alla ska börja röka för att kunna få ner andra på er äckliga nivå. Sedan finns det dem som blåser en rakt i ansiktet när man går förbi. Då blir det utan tvekan en tillsägning. Speciellt svenska rökare vilket oftast är feta orangehåriga efterblivna knarkare. Det finns dem som inte blåser och verkligen inte vill förstöra för andra. Men det är ytterst få! Dessa människor säger om och om igen att inte börja röka. Så tack den svarta killen på gymmet som stoppar sin vän från att få försöka mig få börja röka. Det är respekt på riktigt. Sen dessa äckliga vidriga fjortishororna som blåser rök i ansiktet. De blir definitivt tillsagda och kallade horor av mig. Sen får man alltid något meddelande av någon som hotar att ta ens liv. För att man kallade någon hora. Men om det blir fajt så vet jag att ni inte har någon kondis. Så jag är inte rädd.