Citat:
Ursprungligen postat av
VanDog
Kanske någon som vill se den oklippta versionen av Kalle Anka på julaftonen.

Jag till exempel. Hatar personligen när de censurerar och klipper i konst.
https://www.svt.se/kultur/film/disne...alle-ankas-jul
Hehe, inte helt otänkbart, även om jag gissar att ilskan riktar sig folk högre upp i hierarkin och inte enskilda programledare.
Citat:
Ursprungligen postat av
Helge.Palmcrantz
Livvakter till barnprogramsledare? Haha, hur jävla paranoida är kretinerna?
Jag undrar om det kan ha att göra med att programledare nu för tiden lägger ut hela sina liv till allmän beskådan. Eftersom jag har målgruppen i familjen har jag noterat att det fluktas en hel del på Alex & Carro (programbeskrivning: "Häng med gifta programledarstjärnorna Alex och Carro Hermansson på en spännande resa från ungdom in mot vuxenvärlden." Notera: Alex är för fan närmare 30!), som vloggar på Barnkanalen om all möjlig privat skit: resor, shopping, relationer, graviditet, osv.
Andra barnprogramledare gör likadant: vloggar hemifrån, visar upp sitt sovrum, sin garderob, provar kläder, pratar om sin mens, etc. Jag förstår att det är enkel och billig tv att producera, men håller man på så tillräckligt länge kommer förr eller senare någon psykopat börja bli besatt och kanske intala sig själv att de har en
ömsesidig nära relation.
Lösningen borde vara att producera vettig tv och inte helt sudda ut gränsen mellan privatliv och yrkesroll.