Citat:
Ursprungligen postat av
B71
SVT stödjer AFA:
https://www.youtube.com/watch?v=frU_UDNN3pk
När AFA misshandlar journalister, då mörkar SVT:
https://www.youtube.com/watch?v=x7mT-aMA5yM
När Lamotte får ta emot hat så får han skylla sig själv och de "riktiga" journalisterna hånar honom.
Då "backar" SVT inte honom, varför? har han inte samma människovärde som ex Nike???
https://www.youtube.com/watch?v=BzgXXlLxet0
De tror att dagens ordning kommer vara för evigt. De misstar sig. Det har redan börjat vända och jag tror många PK kommer försöka fly landet. Simon Wisentahl visade oss att alla kan hittas var man än gömmer sig i världen och återbördas till sina bödlar för en summarisk rättegång.
Citat:
Ursprungligen postat av
Postino
Så du menar på fullt allvar att Jimmie Åkesson och Stefan Löfven inte ska ha personskydd för att Nisse i Bandhagen inte hade det när han blev nedslagen?
Behövde politikerna personskydd när vi var en homogen befolkning? Vilka har ansvaret för massinvandringen? JÅ är inte skyldig så han kan gått behålla personskyddet, men resten ska det dras in på.
Citat:
Ursprungligen postat av
JeffDavis
Ja du har såklart rätt. De som sitter hemma och skickar mordhot till journalister är såklart mentalt efterblivna eller bara så nergångna i sprit och misär att de tappat greppet. Synd bara att vi andra får betala för deras idioti. Dessa miljoner skulle självklart göra mer nytta i sjukvården eller äldreomsorgen.
Ställer du grupp mot grupp? Var det inte det som SDs valfilm gjorde 2010 som var så hatad?
Mentalt efterblivna och alkoholister? Vanliga människor med sjukdomar de inte kan rå för ger du dig på alltså? Kanske tänka ett varv till?
Citat:
Ursprungligen postat av
PedoJoeBiden
Nej det gör jag inte, det är dina hjärnspöken som förhindrar dig från att förstå saker som hotar att skaka om din världsbild. En självbevarelsedrift.
Nu är det dags för barnen att kolla på Bolibompa. I dag ska programledaren lära barnen att bara svenskar kan vara rasister.
Därefter ska vi kolla på statsministers tal till nationen där han berättar att etniska svenskar inte existerar och att svensk kultur är värdelös. Efter detta ska vi läsa en artikel på SVT.se där journalisten säger att svenska män är idioter.
Sedan på kvällen ska dessa tre gå hem, livrädda för att en Hollywood skinhead med läderjacka ska krossa deras huvud mot rännstenen. Därför måste dom ha livvakter.
Citat:
De som lever på att driva upp ett vi- och dom-tänkande och ett i grunden hatfullt sätt att se på relationer mellan människor inte ska bli förvånade om sådant händer
Det citatet kommer de få äta upp många gånger om, sanna mina ord.
Citat:
Ursprungligen postat av
taenok
Sticker lite i ögonen på många skattebetalare detta.
Om vi bortser från att dom redan får miljarder som bör kunna prioriteras bättre.
Så har SVT varit drivande i utvecklingen som ligger bakom det ökande grova våldet i samhället.
Dom har varit drivande i polariseringen med ett väldigt vänsterfokus.
Denna polarisering är del i att frambringa dessa hot.
Hot vilka jag inte försvarar måste jag förtydliga.
Men istället för att acceptera sin del så fortsätter dom att vrida på dessa kranar och bygger istället murar runt sig.
Murar som medborgare som får leva i det alltmer våldsamma samhället ska betala för.
I slutändan kommer vare sig personskydd eller murar rädda dem. Polariseringen och samhällsutvecklingen kommer leda till en punkt när folk går från ord till handling. Det är bara en tidsfråga.