Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-04-26, 19:38
  #673
Medlem
doncroces avatar
Visst är han ute igen, observerades i egen hög person på en dagsfest förra veckan. Han gillade inte att bli fotad, då det uppstod bråk när några tog bilder av honom, verkade som bilderna raderades efter massa tjafs och hot.
__________________
Senast redigerad av doncroce 2022-04-26 kl. 19:46.
Citera
2022-06-11, 17:28
  #674
Medlem
Urinterapeuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doncroce
Visst är han ute igen, observerades i egen hög person på en dagsfest förra veckan. Han gillade inte att bli fotad, då det uppstod bråk när några tog bilder av honom, verkade som bilderna raderades efter massa tjafs och hot.

Bögtechnofolket här inne kommer fortsätta förneka.
Citera
2022-06-12, 14:05
  #675
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urinterapeut
Bögtechnofolket här inne kommer fortsätta förneka.
. Vad säger KGB?
Citera
2022-08-03, 18:20
  #676
Medlem
20.000kr har Eie eller någon av hans vänner utlovat som belöning för tips om vilka som gömmer sig bakom vissa användarnamn här på Flashback, gissar att ett av dom användarnamnen är mitt, men inte lyckats få bekfräftat vilka det gäller, om någon vet, PMa gärna mig.
Citera
2022-08-04, 15:14
  #677
Medlem
massuppfittarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av techn00b
20.000kr har Eie eller någon av hans vänner utlovat som belöning för tips om vilka som gömmer sig bakom vissa användarnamn här på Flashback, gissar att ett av dom användarnamnen är mitt, men inte lyckats få bekfräftat vilka det gäller, om någon vet, PMa gärna mig.
Ooh, spännande! Ska han köra hembesök med sina böghuliganer månne?
Citera
2022-08-08, 23:35
  #678
Medlem
Nej han är inte välkommen i techno-scenen. Kan med all säkerhet säga det.
Citera
2022-08-13, 18:01
  #679
Medlem
Halte Haralds avatar
Finns FUP?

Visste inte att det var stjärtgossar som sprang på sthmls techo fester men nu fattar jag.
Citera
2022-08-23, 23:58
  #680
Medlem
Någon som känner till någon tidigare händelse där Eie å några till tvinga någon stackars sate suga kuk i början av 2000-talet?
Citera
2022-08-24, 22:47
  #681
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Domedagsdoktorn
Nej han är inte välkommen i techno-scenen. Kan med all säkerhet säga det.

Det är han visst. Med öppna armar
Citera
2022-09-16, 15:44
  #682
Medlem
BedBoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Det är han visst. Med öppna armar

Vilka fester? För alla de han brukar arra med som hade fester i somras har varit supertydliga med att de tog avstånd från honom. Både W******t och K*******t osv har ju skrivit att de hatar snubben och inte har något och göra med honom. Om han nu är ute och festar, som du påstår: på vems fester?
Citera
2022-09-16, 17:00
  #683
Avstängd
HMBPTOLEMAJOWs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Det är han visst. Med öppna armar
Jaså, du. Hur menar du då?

Knappt hört fjantens namn senaste året.
Citera
2022-09-16, 17:27
  #684
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BedBoy
Vilka fester? För alla de han brukar arra med som hade fester i somras har varit supertydliga med att de tog avstånd från honom. Både W******t och K*******t osv har ju skrivit att de hatar snubben och inte har något och göra med honom. Om han nu är ute och festar, som du påstår: på vems fester?

Citat:
Ursprungligen postat av HMBPTOLEMAJOW
Jaså, du. Hur menar du då?

Knappt hört fjantens namn senaste året.

Ingen aning. Nåt bekanta i Stockholm hävdade
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback