Citat:
Ursprungligen postat av
Urinterapeut
Här har ni en som uppenbarligen håller Eie om ryggen. Han sitter inte alls utan är ute.
Många inom bögtechnokulturen har känt till Eies förehavanden och även deltagit då han har bögat med yngre pojkar. Det är knappast enbart Eie som har pedofila tendenser inom Stockholms bögtechnoscen.
- Nu snurrade du till det lite va? Finns ingenting i min text som ”håller Eie om ryggen”. Säkert folk som känt till vad han sysslat med men som jag skriver så kan inte den så kallade bögtechnoscenen kopplas till Eie, utöver hans egna arrangemang. Jag tror också att de flesta som känt till det känt till hans dragning till yngre, sånt finns som bekant överallt och är inte alls ovanligt. Pratar då om folk som är unga jämfört med Eie, tex folk på 19-20. Däremot är jag säker på att de flesta inte känt till det han nu dömts för. Som jag också skriver så finns massvis med bra folk och arrangörer som inte har ett skit med Eie att göra. Det är dom som jag hållerz om ryggen och ingen annan. Lustigt att du säger att han är ute och arrar fester igen. De folk jag känner i scenen säger nämligen precis tvärtom.
Har du några ”bevis” på att han 1. Är ute och 2. Arrar fester, eller gissar du bara? Lägg gärna fram dina belägg för det du skriver. Du skriver att ”bögtechnoscenen är igång igen”. Det har funnits gaytechnofester långt innan Eie arrade dom. Tex i Berlin, som du säkert känner till. Stor scen över världen, med eller utan Eie så ja, dom festerna har nog aldrig slutat vara igång. Felet här är att koppla det till 100% till Eie. Han är inte ”bögtechnoscenen” öht. En aktör, bland massvis, enbart.
Edit: knappast bara i bögtechnoscenen det finns pedofila tendenser heller, är ett samhällsproblem även fast du försöker få det till ett problem i gaykretsar främst. Som sagt, runt 90% av dömda pedofiler är hetro så det är ett problem i simhallar, i kassan på konsum, bland folk som är vd, bilmeckar och kändisar mfl mfl. Självklart ett problem i technokretsar också men långt ifrån bara där.