2021-06-18, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av braless
Nämn några namn på folk som fortfarande arrar och samarbetar med eie?
Nu gissar jag bara, men Anders Varveus är en skön och förlåtande snubbe med lång historik med Eie.
Men, är Eie verkligen utsläppt redan? 🤔
Citera
2021-06-18, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urinterapeut
Här har ni en som uppenbarligen håller Eie om ryggen. Han sitter inte alls utan är ute.

Många inom bögtechnokulturen har känt till Eies förehavanden och även deltagit då han har bögat med yngre pojkar. Det är knappast enbart Eie som har pedofila tendenser inom Stockholms bögtechnoscen.

- Nu snurrade du till det lite va? Finns ingenting i min text som ”håller Eie om ryggen”. Säkert folk som känt till vad han sysslat med men som jag skriver så kan inte den så kallade bögtechnoscenen kopplas till Eie, utöver hans egna arrangemang. Jag tror också att de flesta som känt till det känt till hans dragning till yngre, sånt finns som bekant överallt och är inte alls ovanligt. Pratar då om folk som är unga jämfört med Eie, tex folk på 19-20. Däremot är jag säker på att de flesta inte känt till det han nu dömts för. Som jag också skriver så finns massvis med bra folk och arrangörer som inte har ett skit med Eie att göra. Det är dom som jag hållerz om ryggen och ingen annan. Lustigt att du säger att han är ute och arrar fester igen. De folk jag känner i scenen säger nämligen precis tvärtom.

Har du några ”bevis” på att han 1. Är ute och 2. Arrar fester, eller gissar du bara? Lägg gärna fram dina belägg för det du skriver. Du skriver att ”bögtechnoscenen är igång igen”. Det har funnits gaytechnofester långt innan Eie arrade dom. Tex i Berlin, som du säkert känner till. Stor scen över världen, med eller utan Eie så ja, dom festerna har nog aldrig slutat vara igång. Felet här är att koppla det till 100% till Eie. Han är inte ”bögtechnoscenen” öht. En aktör, bland massvis, enbart.

Edit: knappast bara i bögtechnoscenen det finns pedofila tendenser heller, är ett samhällsproblem även fast du försöker få det till ett problem i gaykretsar främst. Som sagt, runt 90% av dömda pedofiler är hetro så det är ett problem i simhallar, i kassan på konsum, bland folk som är vd, bilmeckar och kändisar mfl mfl. Självklart ett problem i technokretsar också men långt ifrån bara där.
Senast redigerad av Alx1877 2021-06-18 kl. 20:08.
Citera
2021-08-10, 18:51
Medlem
I maj 2022 bör han vara ute igen.
Citera
2021-08-10, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av E.R.
I maj 2022 bör han vara ute igen.
Vad baserar du det på? Är tingsrättsdomen fastslagen av hovrätten?
Citera
2021-08-10, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Billieisback
Vad baserar du det på? Är tingsrättsdomen fastslagen av hovrätten?
Jag antar det eftersom inget stått i media och ingen skrivit om någon hovrättsdom här?

Gällande frisläppandet så räknade jag bara, dömd till 2 år och 6 månader, släpps efter 2/3 vilket blir 1 år och 8 månaders effektiv tid, frihetsberövades i september 2020 + 1 år och 8 månader = maj 2022.
Citera
2021-08-14, 14:45
Medlem
Urinterapeuts avatar
Han är enligt säkra källor ute och arrangerar fester igen , lite mer bakom kulisserna givetvis men inom bögtechnoscenen verkar allt vara förlåtet. Han är med på en stor fest i huvudstaden den här helgen och bögar bakom kulisserna.
Citera
2021-08-14, 15:05
Medlem
TheCryptKeepers avatar
Citat:
Han är enligt säkra källor ute och arrangerar fester igen , lite mer bakom kulisserna givetvis men inom bögtechnoscenen verkar allt vara förlåtet. Han är med på en stor fest i huvudstaden den här helgen och bögar bakom kulisserna.
Vilken fest är det?
Skrämmande att folk ens vill bli associerade med han.
Citera
2021-08-14, 20:20
Medlem
Citat:

Vilken skit du snackar. Igen. Varför sitter du och ljuger för? Lägg fram dina ”bevis” eller knip igen.
Citera
2021-08-24, 12:14
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av TheCryptKeeper
Vilken fest är det?
Skrämmande att folk ens vill bli associerade med han.

Citat:
Ursprungligen postat av Alx1877
Vilken skit du snackar. Igen. Varför sitter du och ljuger för? Lägg fram dina ”bevis” eller knip igen.
Han är inte alls ute. Kan omöjligen vara det.
Citera
2022-01-03, 17:38
Medlem
.ANDERSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E.R.
Han är inte alls ute. Kan omöjligen vara det.
Aktiv på facebook igen och beklagar sig över polisen i vanlig ordning.
Citera
2022-01-08, 13:07
Medlem
guldankans avatar
Frigång, ute och jobbar med sanering om dagarna med sina polare

Tydligen vältränad
Citera
2022-02-28, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .ANDERS
Aktiv på facebook igen och beklagar sig över polisen i vanlig ordning.

Vidrigt...har han något mer konto än detta? https://m.facebook.com/profile.php?id=726590288
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in