2020-09-20, 16:16
Medlem
Man som skulle hämta ut ett paket fick inte göra det och svarade med att vara otrevlig mot personalen som då ska ha svarat med våld.....!!

https://live.aftonbladet.se/supernyt...utik.WcuYCfX-I

Vart i Gävle kan detta vara?.. Vilket postombud kan ha personal som tar till våld???

Nån som vet något?.
Citera
2020-09-20, 16:17
Avstängd
XX-Ambars avatar
Blattekiosk är väl en lågoddsare.
Citera
2020-09-20, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XX-Ambar

Defintivt, alltid åsnor som driver dessa "livs postombud". Inkompetenta som in i helvete är dem oftast också med dålig koll. Hatar att hämta ut paket hos dem så jag betalar hellre extra och får de hemkört.
Citera
2020-09-20, 16:24
Medlem
Citat:
Som vanligt...

Alla vet, hela Sverige börjar förstå att problemet sitter inte i integrationen utan i huvudet på dessa människor som kommer med vad dom kallar ”fredens religion”....

Fredens religion med enbart folk som tar till våld vid minsta lilla...

En tydlig paradoxal. Men dom här djuren verkar leva efter paradoxales hela vägen.

Försök blåsa och lura folk så mycket som möjligt. Men blir dom själva blåsta eller lurade så ska bruuuushorna komma och det ska skjutas m.m....

Så djävla löjligt allt blivit nu i Sverige...

Men men våran regering har år efter år uppmuntrat till detta betende och tagit bort allt ansvar för dessa människor och även straffen är löjeväckande...
Citera
2020-09-20, 16:28
Medlem
HeddonBorborellos avatar
Citat:
Godisparadiset kanske, dom verkar inte kloka i huvudet.

"Felstavat efternamn", jo, det är till att glömma vilket namn man använt, det är väl en sån som har några att välja mellan.
Citera
2020-09-20, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeddonBorborello

"Felstavat efternamn", jo, det är till att glömma vilket namn man använt, det är väl en sån som har några att välja mellan.

Ja det är inte omöjligt då det verkar bara vara dom och Coop hallen som har postombud i centrala Gävle och jag har svårt att föreställa mig att nån på Coop skulle bruka våld mot kunder hur otrevlig en kund än skulle vara....!

Vilka äger stället?? Hänger mkt ghettoungdomar där jämnt vad jag har sett.... Både inne och rökandes utanför...!
Citera
2020-09-20, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeddonBorborello

Det stämmer nog? för att de ska ju ha hänt i Centrala Gävle och GP ligger ju centralt på Nygatan 25
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in