Citat:
Ursprungligen postat av
AndyMcCoy
Så du valde att inte besvara en enda av mina frågor... Eller?
Mjuka, kvinnliga egenskaper är vad flera feminister brukar förespråka att män lägger sig till med.
Det är alltså inte mina åsikter.
Ja, vi har diskuterat förut men jag kan inte tänka mig att det heller har givit dig insikt i mina åsikter. Jag argumenterar vanligtvis mot vansinniga argument snarare än mot sak.
Jag kan ha fel och det kan finnas undantag och du får gäääärna leta upp några såna inlägg om du tycker det bevisar att jag ljuger.
För övrigt är jag inte ett dugg emot feminister.
Jag är emot radikalister och fanatiker, oavsett vad de står för (eller säger sig stå för).
Jag är varken feminist eller antifeminist.
Jag skulle vilja hävda att jag är humanist, men i verkligheten är jag misantrop.
De flesta dåliga egenskaper som många feminister tillskriver "män" skriver jag under på utan att blinka....
I samma stund som de lägger till "niskor".
För det är SÅ verkligheten ser ut.
jag tyckte inte du ställde någon fråga värd att svara på, då de flesta bygger på att du totalt missförstått något i min text....jag orkar liksom inte...det verkar vara det enda formen av argumentationsteknik som körs här inne...försöka bluddra bort ämnet.
"mjukhet" är något som strukits under hos kivnnor av traditonella könsnormer, men föraktat grovt hos män dvs, strukits bort från den trad. manliga könsnormen.
Och denna idiotiska polarisering av egenskaper baserat efter fantasier över kön, är alltå vad feminism försker bygga bort.
De flesta dåliga egenskaper som TILLSKRIVS män, är just detta, tillskrivna... och inget som män föds med.
Män kan födas med extra känslighet för att utveckla våldstendenser ex. Men, det går via miljö, uppfostran normer att styra undan.
Och "boost" är ett sådant styrverktyg.