Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-09-18, 21:30
  #1
Medlem
En 30-årig man bosatt i Solna misstänks ha tagit ut kontanter och försökt köpa sex av två 15-åriga flickor i Järfälla.
Nu åtalas han för detta och en lång rad andra sexbrott.

https://mitti.se/nyheter/barnsexharv...GkHQ-Nm1O2BJbY

Min babberadar slår i taket. Ngn som vet mer?
Citera
2020-09-18, 22:06
  #2
Medlem
TreponemaPallidums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kissedogg
En 30-årig man bosatt i Solna misstänks ha tagit ut kontanter och försökt köpa sex av två 15-åriga flickor i Järfälla.
Nu åtalas han för detta och en lång rad andra sexbrott.

https://mitti.se/nyheter/barnsexharv...GkHQ-Nm1O2BJbY

Min babberadar slår i taket. Ngn som vet mer?
Att din radar inte är särskilt väl kalibrerad. Det brukar uteslutande vara svenskar i dessa fall.
Citera
2020-09-19, 04:48
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TreponemaPallidum
Att din radar inte är särskilt väl kalibrerad. Det brukar uteslutande vara svenskar i dessa fall.

Okej jag ska inte visa mig på styva linan. Vet du mer? Har du fup/hf/åtal?
Citera
2020-09-19, 12:40
  #4
Medlem
TreponemaPallidums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kissedogg
Okej jag ska inte visa mig på styva linan. Vet du mer? Har du fup/hf/åtal?
Nej, men det går väl att få ut av Attunda tingsrätt. Ring/mejla dem på måndag, vet jag. Annars kan jag tycka att det borde kunna finnas en tråd redan om detta, då han suttit häktad så länge. Men det vet jag inte heller.
Citera
2020-09-22, 10:49
  #5
Medlem
oshin.cantwells avatar
Barnsexhärva? Snarare sockerdejtare som har fastnat på Simon Häggströms radar. Målnummer för er som är intresserade:

ATTUNDA TINGSRÄTT
B 4132-19
Citera
2020-09-22, 11:10
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kissedogg
En 30-årig man bosatt i Solna misstänks ha tagit ut kontanter och försökt köpa sex av två 15-åriga flickor i Järfälla.
Nu åtalas han för detta och en lång rad andra sexbrott.

https://mitti.se/nyheter/barnsexharv...GkHQ-Nm1O2BJbY

Min babberadar slår i taket. Ngn som vet mer?

När det gäller sexualbrott mot barn är etniska svenskar överrepresenterade med många hundra procent.
Citera
2020-09-22, 13:44
  #7
Medlem
CyberIngmars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manskahahusvagn
När det gäller sexualbrott mot barn är etniska svenskar överrepresenterade med många hundra procent.

Källa på det? Det här är varken twitter eller facebook där man kan spy ur sig påstående utan tillförlitlig källa.

Vad är en etnisk svensk?
__________________
Senast redigerad av CyberIngmar 2020-09-22 kl. 13:49.
Citera
2020-09-22, 15:46
  #8
Medlem
Sho-zs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CyberIngmar
Källa på det? Det här är varken twitter eller facebook där man kan spy ur sig påstående utan tillförlitlig källa.

Vad är en etnisk svensk?
Man kan inte spy ur sig påståenden utan tillförlitlig källa på fb? Skojar du nu eller? Det e ju vad 99% av FB består av.
Men ja, jag har också den känslan att svenskar utgör majoritet i sexualbrott mot minderåriga, fast knappast med några hundra %.
Citera
2020-09-22, 16:22
  #9
Medlem
CyberIngmars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sho-z
Man kan inte spy ur sig påståenden utan tillförlitlig källa på fb? Skojar du nu eller? Det e ju vad 99% av FB består av.
Men ja, jag har också den känslan att svenskar utgör majoritet i sexualbrott mot minderåriga, fast knappast med några hundra %.

Inte om man inte vill framstå som ett troll. Ser vi på gruppvåldtäkter mot pojkar som public service bland annat rapporterade om för några år sen var gm utomeuropeisk, nysvenskar. Barnbrudar är inget vi i nutid talat om i större sammanhang innan det blev ett fenomen.

Jag har känslan av att solnabon är svensk i detta fall.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback