• 1
  • 2
2020-09-18, 10:17
Medlem
Hej, har lite av ett problem just nu. Det är så att jag träffar en tjej och är lite fundersam över vad hon känner för mig. Jag är 24 och hon är 22, vi har träffats ett antal gånger och det har varit jättetrevliga dejter. Mycket indikerar ju på att hon är intresserad som att vi skrattar mest hela tiden med varandra, lång ögonkontakt, långa varma kramar när vi skiljs åt, hon ler mer eller mindre hela tiden och intresserar sig för mina intressen osv...

Men det som är lite underligt är att hon väldigt sällan initierar någon form av kroppskontakt, är hon bara lite osäker eller vad fan är det frågan om?
Citera
2020-09-18, 10:22
Medlem
lisagommans avatar
Så är det nog, om du bjuder in till mer kroppskontakt så kommer hon haka på. Jag själv kan tycka det är jobbigt i början men älskar när killen tar initiativ.
Citera
2020-09-18, 10:23
Medlem
Asmodeusvults avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gautigoth
Men det som är lite underligt är att hon väldigt sällan initierar någon form av kroppskontakt, är hon bara lite osäker eller vad fan är det frågan om?
Grattis, hon har hittat en ny bästa vän.
Du är hennes Bae nu.

När hon hittar en karl att knulla kommer du vara den första hon berättar de roliga nyheterna för.
Citera
2020-09-18, 10:25
Medlem
Pungspark..s avatar
Har du innan bara träffat tjejer som slänger sig på dig direkt eller? Förstår att män inte har en aning om hur dom ska bete sig för att fånga en kvinna längre när det förstnämnda nästan är en regel idag.
Citera
2020-09-18, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Asmodeusvult
Du är hennes Bae nu.

När hon hittar en karl att knulla kommer du vara den första hon berättar de roliga nyheterna för.

Det här handlar inte om att jag inte tar initiativ till kroppskontakt för det gör jag ofta, frågan är varför hon inte gör det. Och ett ska du ha klart för dig så skulle jag aldrig låta mig själv bli friendzonad på det sättet.
Citera
2020-09-18, 10:31
Medlem
Citat:
Det här handlar inte om att jag inte tar initiativ till kroppskontakt för det gör jag ofta, frågan är varför hon inte gör det. Och ett ska du ha klart för dig så skulle jag aldrig låta mig själv bli friendzonad på det sättet.

Kvinna, ung. Behöver du veta mer? Kör på, knulla henne bra eller så sticker hon.
Citera
2020-09-18, 10:32
Medlem
HoppigGrodas avatar
Du har antingen hittat en bra tjej som inte klänger direkt.

Man märker ganska snabbt att de tjejer som tillhör gatan är som iglar på en efter första dejten.

Dock så måste jag fråga om hon har många killkompisar? Tex att hon säger "Jag hänger bara med killar eftersom de inte gillar drama"
Citera
2020-09-18, 10:35
Medlem
Alla är ju öht inte lika förtjusta i kroppskontakt. O vissa är det inte innan de lär känna någon ordentligt. Inget fel med det liksom, man får va som man vill på det viset.
Citera
2020-09-18, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HoppigGroda
Du har antingen hittat en bra tjej som inte klänger direkt.

Man märker ganska snabbt att de tjejer som tillhör gatan är som iglar på en efter första dejten.

Dock så måste jag fråga om hon har många killkompisar? Tex att hon säger "Jag hänger bara med killar eftersom de inte gillar drama"

Hon tillhör inte gatan det vet jag, då hon är väldigt oerfaren och oskuld. Nej hon har inte en enda, hon är lagd mer åt det traditionella hållet och allt vad det innebär.
Citera
2020-09-18, 10:46
Medlem
HoppigGrodas avatar
Citat:
Hon tillhör inte gatan det vet jag, då hon är väldigt oerfaren och oskuld. Nej hon har inte en enda, hon är lagd mer åt det traditionella hållet och allt vad det innebär.

Hur gammal är hon?

Hon verkar fan som ett guldkort som du beskriver henne - oskulder som inte har många killvänner är wife material
Citera
2020-09-18, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Asmodeusvult
Du är hennes Bae nu.

Hahaha så bittert...men tyvärr har du nog en poäng
Citera
2020-09-18, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HoppigGroda
Hur gammal är hon?

Hon verkar fan som ett guldkort som du beskriver henne - oskulder som inte har många killvänner är wife material

Hon är 22 år gammal, ja det är precis det jag tycker också. Hon är verkligen allt annat än promiskuös och jag kan tänka mig att det är därför hon inte heller vill eskalera allt för fort utan bygga någon form av Connection först
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in