2021-07-20, 07:59
Medlem
Bra. Alla som knäböjer inför den internationella marxismen kan dra åt helvete. Då stängs tvn av, oavsett sport. Korpfotboll är inget som kommer saknas.
Senast redigerad av Tompa81 2021-07-20 kl. 08:02.
Citera
2021-07-20, 08:17
Medlem
RiverStyxs avatar
Inom något årtionde kommer de vara ersatta av transor allihop och då blir det dels högre nivå på själva "damfotbollen" (eftersom det är de facto män som spelar) och dessutom en freakshow över det hela som kan komma att bli ganska underhållande. Plus transor har mer martyrpoäng än negrer så de kommer inte behöva knäböja för BLM.

Så ha förtröstan, det här tramset är tillfälligt.
Citera
2021-07-20, 08:42
Medlem
scoremaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirev
Är fotbollar inte längre utav läder ? Jag missuppfattar dig säkert men jag är inte 100% på det. Många sportskor idag är inte längre gjorda i läder så bollarna kanske gått samma väg?

Jag svarar ifall du INTE driver:

Han menar skinnskallarz
Citera
2021-07-20, 08:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pa.Forever
Starka ord från en liten FITTA!!!!

Kom upp från mammas källare och möt 2021. 90 talet med alla töntiga skinn bollar är långt gånget! Trodde ni alla bögar med era gröna eller svarta för små jackor var döda. Men du finns kvar. Vad roligt. Gör nu oss alla en tjänst och skjut dig själv i skallen.

Lycka till fitta

Kan det vara så att du är den enda personen i landet som faktiskt bryr sig om damfotboll?
Citera
2021-07-20, 08:49
Medlem
Människor och kvinnor i synnerhet är horor för uppmärksamhet. Kan lova att samtliga spelare har Instagram konton dom ständigt uppdaterar dagligen för att se hur många nya likes dom fått. Dom vill att folk pratar om dom. De bryr sig inte ett skit om anledningen.
Citera
2021-07-20, 08:50
Medlem
Det blir ju lite märkligt när det ska vara fritt från politiska och ideologiska inslag, men bara ibland. Dock inte första gången som det passerar, och även då har temat varit detsamma. Då var det ”blackpower”-tecken och dylikt vad jag kan minnas. Själv tycker jag att det inte ska spela någon roll vad syftet bakom är, det ska ju inte förekomma. Tanken är ju att idrotten ska vara en fristad, en paus från att ständigt bli påmind om politik, och andra vardagliga tråkigheter. Det ska vara glädje och underhållning.

När det gäller BLM och bör fler kolla upp vad det är för organisation innan man okritiskt accepterarar detta ofog bara för att man tycker det ser gulligt ut att ta ett knä för en neger. Propagandan är total. Det skjuts fler obeväpnade vita än svarta i USA t.ex. Ja! Det är sant. Det har blivit ganska skevt efter George Floyd, för övrigt en rättsprocess som var helt skandalös, och som kommer förändra Amerika
för all framtid. Det finns mycket fakta att finna som motsäger dagens propaganda och gängse narrativ, men det hjälper inte alla gånger, då människskan både är en tänkande och en kännande individ. Det svåra är att veta när man ska använda sig av vad.
Citera
2021-07-20, 08:53
Medlem
Mullrets avatar
BLM, knäböjning och annat skit hör inte ihop med sport.. Som skall vara opolitisk.

Svart bindel i någon dött, eller tyst minut är ok.
Citera
2021-07-20, 08:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr.Dittling
Har aldrig förstått vad såna här manifestationer är bra för.

Ändras något ?

Kommer rasisterna verkligen att ändra sig för att några spelare knäböjer ?
Nej, snarare tvärtom.

Jösses . Men du , tror du att knäböja stoppar plundring , eller är plundring något bra kanske?
Citera
2021-07-20, 09:13
Medlem
Stänger av TV,n samma sekund som mitt landslag knäböjer för vänsterfascister..
Citera
2021-07-20, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stezt
Människor och kvinnor i synnerhet är horor för uppmärksamhet. Kan lova att samtliga spelare har Instagram konton dom ständigt uppdaterar dagligen för att se hur många nya likes dom fått. Dom vill att folk pratar om dom. De bryr sig inte ett skit om anledningen.

Det bästa förhållningssättet till kvinnor är att se dem som barn. Ofta kan vi tillrättavisa dom. Om det inte går så får vi har överseende med deras tilltag.
Citera
2021-07-20, 09:18
Medlem
Jack-Ryans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Det går ju inte att bojkotta dem, för det gör jag redan. Feminister, flator, negerälskare och nu även vänsterextremister samt stödjare av negervåld och plundring i framförallt USA.
En sammanfattning som heter duga. En del svenska kvinnor saknar förstånd.
Senast redigerad av Jack-Ryan 2021-07-20 kl. 09:19. Anledning: Add on
Citera
2021-07-20, 09:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Djuse
Bojkottar Dam fotboll från nu !

Behövs det verkligen sägas? Ingen kollar väl på skiten. Det är som att titta på Trav fast med kossor som springer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in