2020-09-17, 20:20
Bannlyst
Jag har roat mig med att kommentera live nr svenska dam och herrlag spelar. Matcherna kommenteras ju live av utbildade svenska journalister och jag blir stum av deras kunnande!!!!

se dessa kommentarer tex

Jag har utgett mig fr att vara Ron Jeremy (vrldens mest bermda manliga porrstjrna) och Eva Braun (Hitlers Fru)

Den svenska vlutbildade sportjournalisten postar gladeligen mina kommentarer. Hur str det till med almnbildningen bland de svenska fotbollsjournalisterna??

https://www.bildtagg.se/bild/6nvsmr1cfq9qxhyybb1mefvf

https://www.bildtagg.se/bild/wvtz050m3zp8qjjvzk49r5r

https://www.bildtagg.se/bild/1ww50dmbhpsrn1jhc26vxiuj

Vet ej om detta skall in i fotbollsforumet? Men det handlar ju om journalister som tcker fotboll!!! Vill Mod byta forum s fine
Citera
2020-09-17, 21:06
Medlem
Needs.more.brandys avatar
Det r vl snarare ett sundhetstecken att de inte bryr sig s mycket om vad du anger fr namn? Knns fel att kritisera dem just fr att de gr ngot rtt fr en gngs skull. Vanligtvis brukar de ju censurera allting.
Citera
2020-09-17, 21:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Needs.more.brandy
Det r vl snarare ett sundhetstecken att de inte bryr sig s mycket om vad du anger fr namn? Knns fel att kritisera dem just fr att de gr ngot rtt fr en gngs skull. Vanligtvis brukar de ju censurera allting.
ok du menar att en utbildad journalist br ej veta vem hitlers fru var?

r det kvalitet pa journalistiken?
Citera
2020-09-17, 21:20
Medlem
Needs.more.brandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av protitute

Du skriver ju sjlv s som en rabiat feminist och damfotbollslskare skulle ha gjort i dina kommentarer. Pack som kommenterar damfotboll lskar sdana kommentarer, s jag tycker mest att ditt experiment r fullstndigt intetsgande. Menar du sjlv att det skulle ha varit ngot fel p Eva Braun bara fr att hon var Hitlers fru och r du porrmotstndare? Jag ser inte riktigt vart du vill komma. Det krvs en sjuk och politiskt korrekt verklighetsuppfattning fr att man ver huvud taget ska reagera p de namnen som du valt.
Citera
2020-09-17, 21:31
Moderator
vfs avatar
Fotboll --> Medier och journalistik
/Moderator
Citera
2020-09-17, 21:36
Medlem
vidrikfittanens avatar
Det r nog s enkelt som att tjejerna gillar du det skriver men inte knner till namnen. Prova med Adolf Hitler istllet. Kanske nn av tjejerna knner igen det namnet som nt dligt dom hrde om i skolan.

"Va inte de han den dr me typ mustash som ddade alla indianer?"
Citera
2020-09-18, 08:53
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av protitute

Utbildad journalist? Fr att kommentera damfotboll? Dom refererar vl fr tomma lktare. r det verkligen ngon som ser sdan skit? Mste ju bara vara nrmast srjande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in