Mnga har tjatat lnge om att Trump r sionist och en "Israel-firster".
Jag har inte riktigt kpt det snacket utan har trott att Trump nd r ett MAGA-fenomen i frsta hand. ven om jag sklart noterat hur han fjskar fr Bibi och att han gr mycket som ligger i Israels intressen, exempelvis fyttandet av ambassaden till Israel.
Men nu r det allts ppet och officiellt! Trump deklarerar kort innan valet att USA's gare r Israel med Bibi i spetsen.
T.o.m Q-folket stter i halsen nu nr det slutligen blir uppenbart vilken trojansk hst Trump har varit. Inte ens anhngarna av Qanon drar 4D/5D-chess kortet lngre.
I klippet lmnar Trump ver nyckeln i guld till Bibi, den nyckel som symboliserar Israels fulla tillgng till vita huset, statsmakten och det amerikanska folket.
garbytet skedde mjligtvis tidigare, men det har inte varit officiellt, frrn nu. De frenta staterna r numera
United States of Israel.
Klipp:
https://m.youtube.com/watch?v=Hk6OHHqwxJw
Att diskutera: Vad betyder detta p sikt? Vad kommer Israel gra med USA? Kommer de vara en skyddsngel som mjliggr en terfdelse och blomstring fr landet. Eller kommer de kanske vilja suga ut och utnyttja landet fr strsta mjliga kortsiktiga vinning?
Vad fr detta fr konsekvenser fr Ryssland, China och
Belt-&-Road" tror ni? Kommer de frska flytta fram sina positioner nu nr USA officiellt deklarerar att de inte r sjlvstndiga lngre, utan istllet en puppet state under Bibis/Israels ledning.
Detta var den strsta politiska chocken fr mig p flera r. Och d fljer jag politik mnga timmar dagligen, i synnerhet amerikansk politik. Hur reagerade ni p klippet?