Citat:
Ursprungligen postat av
Rostmox
Det blir att ta sig en funderare på det, jag är väl lite gammalmodig av mig och har tyckt dom har varit bäst. Men när de gör såhär mot sina kunder så får de räkna med att bli av med dom. Har väl nästan 100 Gb nu, men det blir väl att försöka streama bort det mesta innan det försvinner. I alla fall är det fult av Telia.
Jag gav upp Telia förut när man inte längre kunde ha mobilt bredband med 4G, fattar inte varför dom tog bort det. Förmodligen för att fler skulle ta fiber men slutade med att alla gick över till andra företag istället. Dessutom höjde de priset på alla internetuppkopplingar som ej var fiber, inte så roligt om man bor på landet och inte vill lägga 10 k + på fiberanslutning om det ej finns. Är tydligen väldigt många som lämnar Telia och ändå gör dom ingenting för att behålla kunderna. Istället ger man ett erbjudande när man ringer och vill säga upp: "Tecknar du ett nytt avtal med oss i ett helt år så får du en månad gratis".
Skämtfirma
Nu har jag telefoni för hela familjen samt internet via 4G router från Telenor och spar 350 kr i månaden.
Telia var bra innan dom förstörde allt, och dom verkar fortsätta köra ner sig trots att folk klagar på de idiotiska beslut dom tar