Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2020-10-05, 09:12
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PewPew023
Herrhagen har väl blivit lite av ett skithål de senaste åren. Överrepresenterat med babbar.

Bojsenburg, Järnet, Nedre Norslund och Hosjö är väl inga riktiga höjdare heller.
Tack för infon.
Citera
2021-01-01, 18:48
  #14
Medlem
Villastan och Lustigknopp är fint och fortfarande garanterat blattefritt, man känner sig förflyttad till 1995 när man traskar runt där bland idel blonda karlar med svenssonbilar på uppfarten.
Citera
2023-06-28, 16:45
  #15
Medlem
När det kommer till dom "mindre eftertraktade områderna" så tycker jag Järnet är helt klart bäst. Skönt att vara nära till allt. Inte så lyhört jämfört med de andra områden jag bott i. Ej störande grannar.

Norslund är nog bland de sämsta ställerna jag bott på. Riktigt grisigt och stökigt och långt ifrån allt.

Vill man veta vad ens granne håller på med så rekommenderar jag bojsenburg, lyhört som bara den!
Citera
2023-08-21, 20:53
  #16
Medlem
Tyvärr det är helt förstört. Det går inte att bo någonstans (ironisk). Nej, det är överlag en bra stad och princip alla områden är bra till ok. Det går inte att jämföra med de flesta större och mellanstora städers utanförskapsområden.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback