2023-05-07, 11:25
  #5809
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SisterJones
Fel Feel FEEEL - han är en polis med polisskoleexaman - polisbögskoleexamen - polishögskoleexamen har han inte eftersom polisskolan INTE ÄR EN HÖGSKOLA.

Det är därför jag skriver supersluge supertaktikern o juristutbildade Linda till Riksolischef - ni som vill komma åt henne borde ju hålla med

1. Där har du fel, det enda formalie kravet i Sverige för att kallas jurist är 10p/15hp i juridik. Sedan finns det praktiserande jurister också, så kallade självlärda.

1.1. https://docplayer.se/23198021-Polisens-chefsforsorjningsprogram-mot-strategisk-niva.html Polismyndigheten har en massa internutbildningar för chefer där bland annat juridik ingår.

1.2. Enligt min uppfattning är fröken Staaf arketypen för en politruk liksom Thornberg m.fl. De ska alltså inte finnas på myndigheter överhuvudtaget.

1.3. Sedan är alla inblandade grovt belastade av tidigare skandaler. Thornberg exempelvis i Widlert och Gramenius härvan (tydligen kallat IBM-skandalen nuförtiden) där bland annat alla svenska stridspiloters identiteter m.m. såldes till Serbien, Ryssland och flera västmakter för en rund liten ersättning.

1.4. Det är alltså grovt korrupta och kriminella landsförrädare som figurerar i den här affären och fröken Staaf ser mest ut att vara en politisk kontroll post. Ifall någon inte lyder så kommer fröken Staaf att anmäla våldtäkt pronto. Och det är så det är. Antagligen låter inte fler herrar i staten sig luras av fröken Staaf och ja det är partibok S på de flesta inblandade i nu aktuella härvan.

1.5. Däremot kan man nog tycka att juridiken borde förpassas till domstolar. Idag har juridiken blivit ett gäng som vilket annat som helst när de inte längre har kvalificerade arbetsuppgifter till juristerna och det därför sitter en massa jurister och administrerar typ stolar på myndigheterna.

1.6. Sedan är det ganska tydligt att det finns en feminist faktor i det hela också. Kvinnorna i rättsverksamheten är ungefär som atombomber i krig, tittar man på mark och miljöfrågor har kvinnliga kommunister förstört allt från länsstyrelse hela vägen till internationella tribunaler och det finns en röd tråd i det hela. Affirmative action - total massförstörelse - rättsverksamheten upphör. Det händer gång på gång på gång på gång.

2. Bye-bye
Citera
2023-05-10, 22:22
  #5810
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brottinator
Hon ser ut att vara glad i kuk måste jag säga....klättermusen

Bild
http://www.svenskadeckarfestivalen.se/2019/10/02/linda-h-staaf/

Oj oj oj
Citera
2023-06-07, 10:32
  #5811
Medlem
goofers avatar
Igår satt hon med ÖB Micael Byden på solliden vid firandet av nationaldagen.

Hon klättrar uppåt iallafall den lilla näktergalen.
Citera
2023-06-07, 10:43
  #5812
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
Igår satt hon med ÖB Micael Byden på solliden vid firandet av nationaldagen.

Hon klättrar uppåt iallafall den lilla näktergalen.
Hon har ingen skam, undrar om kyrkklockorna klämtar inom kort, eller är hon redo att greppa tag i nästa "stafettpinne"?
Citera
2023-06-07, 18:48
  #5813
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
Igår satt hon med ÖB Micael Byden på solliden vid firandet av nationaldagen.

Hon klättrar uppåt iallafall den lilla näktergalen.
Jag ropade rakt ut när jag såg de två sitta där bland etablissemanget. Fy fan.
Citera
2023-06-07, 20:05
  #5814
Medlem
MongoHasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
Igår satt hon med ÖB Micael Byden på solliden vid firandet av nationaldagen.

Hon klättrar uppåt iallafall den lilla näktergalen.

Usch, skamligt.
Citera
2023-06-07, 20:41
  #5815
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MongoHasse
Usch, skamligt.
Det är en underdrift, men jag finner tyvärr inget lämpligare ord.
Undrar om det var extra bevakning av "kärleksparet"?

https://streamable.com/s1uhsw

Shit, vilka snipmunnar🤣🤣
__________________
Senast redigerad av Mumsbulle 2023-06-07 kl. 21:21. Anledning: Länk
Citera
2023-06-07, 22:00
  #5816
Avslutad
Är väl inget fel med att vi får se vackra Staaf i vimlet.
Citera
2023-06-07, 23:29
  #5817
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av JagandeBjornen
Är väl inget fel med att vi får se vackra Staaf i vimlet.
Vacker?
Hur som helst, hon kunde hållit sig borta från firandet, vad hade hon där att göra? Är H.K.H eller talmannen näst på tur?🙈🙉🙊
Citera
2023-06-07, 23:50
  #5818
Medlem
Alonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Vacker?
Hur som helst, hon kunde hållit sig borta från firandet, vad hade hon där att göra? Är H.K.H eller talmannen näst på tur?🙈🙉🙊

Knugen var väl rätt pilsk i sin ungdom. Han tar nog fram fläskfilén om Linda Staaf visar sig…

(Skulle ju vara en syn för Gudar, om Linda ”Lovelace” Staaf sög av Knugen, när Silvia stormar in i rummet… ”men Kal Gostaf, vad gor do”)

H.K.H: eeeh, Silvia, det är inte som du tror, nu vänder vi bladet!

————-

Men jag tycker att det är bottenlöst dåligt av Linda att inte med ett ord beröra Mats Löfvings öde, tänk bara på familj och vänner… hon kunde åtminstone ”beklaga” eller något.
__________________
Senast redigerad av Alonen 2023-06-08 kl. 00:16.
Citera
2023-06-07, 23:54
  #5819
Medlem
MongoHasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Vacker?
Hur som helst, hon kunde hållit sig borta från firandet, vad hade hon där att göra? Är H.K.H eller talmannen näst på tur?🙈🙉🙊

Helt klart att hon snart kommer att byta ut ÖB mot en ny person i högre rang/mer känd/rikare... Alla förstår det utom ÖB. Avgå nu!!!
Citera
2023-06-08, 04:45
  #5820
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MongoHasse
Helt klart att hon snart kommer att byta ut ÖB mot en ny person i högre rang/mer känd/rikare... Alla förstår det utom ÖB. Avgå nu!!!
Hon väckte olustkänslor och omnämns såhär i "stopp@ pressarna"

Citat:
– Det kändes väldigt konstigt att hon var där. Hon var rejält sminkad och for runt bland de äldre männen i uniform, hon skämde ut sig. Det var skamligt att se, säger en person som var på plats och tillägger:

– Man kan bara ana hur det känns för hans exfru att se den tidigare maken bjuda med sin älskarinna i officiella sammanhang. Ingenting verkar längre vara heligt.

https://stoppapressarna.se/politik/obs-alskarinna-linda-h-staaf-skamde-ut-sig-pa-nationaldagen/

Pinsamt är det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in