2022-12-17, 03:15
Medlem
Veckans klubbas avatar
Undrar hur mycket chefssperma hon har gurglat under åren?
Citera
2022-12-17, 03:56
Avslutad
Hon ser ju bra ut och blir ännu snyggare i uniform
Citera
2022-12-17, 06:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrEarnest
Hela soppan är ju alldeles för mycket. Staaf sitter i direktsänd TV och bedyrar att relationen var ytlig och privat. Viftade bort frågan om det var en kärleksrelation som att "det hör inte hit". Sedan detta.
Alltså, jag är helt mållös. Hur fan står det till i skallen hos denna Staaf?!? Vilket universum lever hon i, för det kan fan inte vara i detta universum.

Sedan Löfving..alltså vad fan är detta?!?

Sist men inte minst, Tornberg. Hade han tänkt att undanhålla detta till pensionen? För pensionen lär komma relativt omgående.

Allt detta stinker SKIT så det fan svider i ögonen.

Vad är dessa för människor?!?

Jag förstår att polisens integritet ska vara intakt. Samtidigt, i Sverige finns 300+ myndigheter och ca 1 miljon företag. Har media brytt sig om relationsdrama vid några an dessa organisationer nånsin. Nu ska regeringen lägga sig i anställningar som skett inom myndigheter. Några pratar om nationell säkerhetsrisk hos vilken gosse som LS hängt sina trosor. Soppa är bara förnamnet.

Det känns som Sverige sjunker sakta men säkert. Media piskar fram undergången.
Citera
2022-12-17, 07:31
Medlem
FindAways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Linda är en typisk VD-groupie. En prototyp. Jag har sett så många exakt som hon under alla mina år i yrkeslivet. VD-groupien har alltid ett fördelaktigare utseende än de chefer hon nästlar sig in hos. Stämmer på Linda, avsevärt snyggare än de olika träbockar och hästansikten som hon lyckats snärja.

Jag tror inte en sekund på att hon är någon Domina. Tvärtom är VD-groupien vän, inställsam, underdånig och enormt kärleksfull (spelat förstås). Hon klättrar ju också stadigt. Först nån vanlig polischef, sen en mycket högre polischef och nu självaste överbefälhavaren. Nästa steg på trappan var säkert tänkt att bli en minister i Groupie-Lindas strategiskt uttänkta plan Uppåt och Högre.

Nu var du jävligt elak mot hästarna, för vackrare ansikten är nog svårt att hitta
Citera
2022-12-17, 08:03
Medlem
Horungen.Muhammeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hytrate
Citat
”Många män klarar inte att en kvinna får makt och inflytande i en mansdominerad bransch, säger hon till tidningen.” SVT

Kan det vara sättet hon skaffat sig ”makten” som män stör sig på?

Fitta verkar bestämt trumfa det så kallade patriarkatet, det är iaf min erfarenhet.

Hon fulknullar sig till toppjobb och om man ens rynkar på näsan åt det är man en kvinnohatare som är rädd för starka kvinnor.

Alla förstår men kör kafka för att inte vara den som hatar på köksfläkts-blondinerna. Hur skabbig känner sig ÖB idag tror nu. Han har nog suttit i badkaret och skrubbat kotten sedan midsommar
Citera
2022-12-17, 08:06
Medlem
Horungen.Muhammeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FindAway
Nu var du jävligt elak mot hästarna, för vackrare ansikten är nog svårt att hitta

Kompis, är det din melodi skulle jag rekommendera en knullresa i östra europa. Hon ser ut som en av de som inte får jobb i hamburg längre utan får åka ut i provinserna för att få lite valuta ur sin ballongfitta.

Jag knullar det mesta men linda hansson passar jag, då är en ljummen bira i baren trevligare.
Citera
2022-12-17, 08:18
Medlem
Jag upprepar min fråga sen tidigare, om vad slags "Mentor" Byden var till Staaf (?), var det "ett officiellt uppdrag" å Tjänstens vägnar? Eller bara Personligt ytlig? Frågan borde ställas till båda separat snarast så de inte snackar ihop sig!
Kanske redan är försent.
Senast redigerad av TageG2 2022-12-17 kl. 08:27.
Citera
2022-12-17, 08:29
Medlem
Knut-Annes avatar
Mycket snack om knulla och meriter eller frånvaron av dessa.
Det jag tycker är viktigt, är dock det faktum att hon fick jobbet, av en person hon hade en djup relation med, vilket är emot alla regler för hur en rekrytering skall gå till.
Så gör man bara inte, det borde både hon och han känna till.
Citera
2022-12-17, 08:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knut-Anne
Mycket snack om knulla och meriter eller frånvaron av dessa.
Det jag tycker är viktigt, är dock det faktum att hon fick jobbet, av en person hon hade en djup relation med, vilket är emot alla regler för hur en rekrytering skall gå till.
Så gör man bara inte, det borde både hon och han känna till.

Min fråga är knullade hon sig upp eller blev hon uppknullad? I finare termer push eller pull.
Senast redigerad av Hytrate 2022-12-17 kl. 08:54.
Citera
2022-12-17, 08:45
Medlem
Knut-Annes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hytrate
Min fråga är knullade hon sig upp eller blev hon uppknullad? I finare term push eller pull.
Spelar väl egentligen ingen roll, de hade en relation, en chef skall inte anställa någon som han eller hon har en relation med, det är jäv.
Citera
2022-12-17, 08:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knut-Anne
Spelar väl egentligen ingen roll, de hade en relation, en chef skall inte anställa någon som han eller hon har en relation med, det är jäv.

Sex förutsätter nån form av en relation. Jag är mest nyfiken på vilken av parterna som varit mest drivande för sexet. I efterhand betecknar hon relationen som ytlig.
Citera
2022-12-17, 09:27
Medlem
MrEarnests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Veckans klubba
Undrar hur mycket chefssperma hon har gurglat under åren?

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in