2022-12-16, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SisterJones
Linda har hamnat i en svår sits. Ari stenman verkar ha varit OK men han kan ju inte ensam såga Löfving så varför berättade Linda för Ari för att sen banga - förmodligen för att Löfving är chef - o kanske för att Löfving är papz till ett av hennes barn.

Men nuu Linda när allt kommit ut berätta hur många gånger Löfving våldtagit dig o tvinga in sitt äckliga organ in-ut-i dig o hur många gånger det var schnabelterapi without consent.

Anmäl honom - det finns skadestånd att hämta - o hur mycket har Ni haft sex på arbetstid.

Media går på Lindas uppgifter - ja Löfving is gone hiding - inga andra kvinnor som kan berätta om hur påflugen Löfving är med sitt äckliga organ.

KVINNOR - NI SOM VILL HA BRA JOBB PÅ NOA
LETA UPP EN NOA-CHEF OCH GNOA
Så Linda skall göra sig till offer? Men alla riktiga offer där ute, vem skall tro på dem om Linda gör det många kvinnor gör när det blir för jobbigt att ta ansvar?
Citera
2022-12-16, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhistleBlower1
Vilket skådespeleri Staaf stod för i TV4! Imponerande. Hon menar ju att hon bara haft nån ytlig relation och är smutskastad. Men hallå Linda, du är närstående Löfving då du haft en mångårig sexuellt relation. Det är väldigt närstående. Linda tycker att hon tillsattes på meriter. Tjena, ingen tror dig där nu. Ni har knullat i åratal och Löfving tillsätter dig som Und-chef för att blidka din ***** som inte riktigt vill släppa till.

Staafs intervju ser nästan lika illa ut nu som Paolo Robertos intervju dagen efter hans sexköp. "Nä det är första gången jag köper sex". Den sekvensen kan man kolla på om man vill se nån ljuga live. Bra utbildning för er som tror er partner är otrogen.

Du har många rätt WhistleBlower1. När polisen behövt som bäst att ha ett gott ledarskap så briserar en skitbomb som är kronan på verket av många års vanstyre. Det är en korrupt organisation vi bevittnar. Just nu är det flera mycket kompetenta och respekterade poliser som bekräftar vad allmänheten förstått, polismyndigheten är rutten och behöver rensas upp.
Citera
2022-12-16, 23:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hexagram21
Exakt min tanke. Hon vibbar Domina hela hon. Torde inte vara svårt för en smart dito att klättra bland UG-kåta gubbar i chefsställning….

Hon var ytterst bestämd i mötet med TV4, PUNKT.
Citera
2022-12-16, 23:52
Medlem
Asmodeusvults avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhistleBlower1
Jag har mina dokument som rör Säpo och Thornberg som jag nu äntligen kan redovisa för åklagaren.
Du har haft dokument en längre tid som du kan lämna över till åklagare först nu?

Varför då?

Släng upp dem på nätet så kan hela Sverige, inklusive åklagare och journalister, granska dem.
Citera
2022-12-17, 00:07
Medlem
Månsans avatar
Linda är en typisk VD-groupie. En prototyp. Jag har sett så många exakt som hon under alla mina år i yrkeslivet. VD-groupien har alltid ett fördelaktigare utseende än de chefer hon nästlar sig in hos. Stämmer på Linda, avsevärt snyggare än de olika träbockar och hästansikten som hon lyckats snärja.

Jag tror inte en sekund på att hon är någon Domina. Tvärtom är VD-groupien vän, inställsam, underdånig och enormt kärleksfull (spelat förstås). Hon klättrar ju också stadigt. Först nån vanlig polischef, sen en mycket högre polischef och nu självaste överbefälhavaren. Nästa steg på trappan var säkert tänkt att bli en minister i Groupie-Lindas strategiskt uttänkta plan Uppåt och Högre.
Citera
2022-12-17, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Linda är en typisk VD-groupie. En prototyp. Jag har sett så många exakt som hon under alla mina år i yrkeslivet. VD-groupien har alltid ett fördelaktigare utseende än de chefer hon nästlar sig in hos. Stämmer på Linda, avsevärt snyggare än de olika träbockar och hästansikten som hon lyckats snärja.

Jag tror inte en sekund på att hon är någon Domina. Tvärtom är VD-groupien vän, inställsam, underdånig och enormt kärleksfull (spelat förstås). Hon klättrar ju också stadigt. Först nån vanlig polischef, sen en mycket högre polischef och nu självaste överbefälhavaren. Nästa steg på trappan var säkert tänkt att bli en minister i Groupie-Lindas strategiskt uttänkta plan Uppåt och Högre.

Inte underskatta att hon går direkt efter Ulf Kristersson. Hans fru är inte vidare fager och att vara Uffes älskarinna i dagsläget skulle garanterat fukta Lindas trosor. Inom 2 år hade hon varit GD för polismyndigheten om inte den här soppan hade uppdagats.
Citera
2022-12-17, 01:50
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShonoZ
"Vi är bara ytligt och privata" - st**f

Hemligt dokument visar – St**f och L*fv*ng var i en sex år lång relation
Relationen ska ha varit destruktiv och L*fv*ng beskrivs som svartsjuk och kontrollerande. - Expressen

Han upptäckte kanske att hon flirtade och "bjöd ut sig" till helt andra män samtidigt som de hade en
relation? Hon verkar rätt ombytlig av sig, svartsjuka kan dessutom vem som helst drabbas av om det finns en anledning till detta.

Samma sak med kontrollbehov hos vissa människor men när det gäller det här fd paret så kan man nästan börja misstänka att det handlade om ingen rök utan eld.
Citera
2022-12-17, 02:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gargamel56
Det finns i inlägg #425

Verkar inte som att det var så himla häftigt i verkligheten

Thanks! Allt man tittar närmare på rasar.

Framöver ska jag nog presentera mig delvis som radioshow host då jag läste upp nyheter på lördagar i ett litet program när jag var 14 år. 🤣

Har FB fått fram nåt om hennes yrken som jurist mm
Citera
2022-12-17, 02:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Asmodeusvult
Du har haft dokument en längre tid som du kan lämna över till åklagare först nu?

Varför då?

Släng upp dem på nätet så kan hela Sverige, inklusive åklagare och journalister, granska dem.

Snubben har ingenting utan bara babblar goja. Han har fått nej på sin 266773:e jobbansökan till Säpo och är bitter. Är bara en loser som söker uppmärksamhet.
Citera
2022-12-17, 02:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Han upptäckte kanske att hon flirtade och "bjöd ut sig" till helt andra män samtidigt som de hade en
relation? Hon verkar rätt ombytlig av sig, svartsjuka kan dessutom vem som helst drabbas av om det finns en anledning till detta.

Samma sak med kontrollbehov hos vissa människor men när det gäller det här fd paret så kan man nästan börja misstänka att det handlade om ingen rök utan eld.

Det som sexpressen hävdar är inget nytt om man tittar på vad FB producerat redan.
Citera
2022-12-17, 02:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zorree
Inte underskatta att hon går direkt efter Ulf Kristersson. Hans fru är inte vidare fager och att vara Uffes älskarinna i dagsläget skulle garanterat fukta Lindas trosor. Inom 2 år hade hon varit GD för polismyndigheten om inte den här soppan hade uppdagats.

Är det vanligt med internationella karriärsteg typ chefen för C*I*A eller Putin? Eller de för det mesta en nationell ohyra?
Citera
2022-12-17, 03:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuiLui
Vad är rimligt att det blir för summa av denna kardemumma, tror du?
Att Staaf har sökt tre nekade chefsjobb + ett ämbete på JD som inte blev av. Blir hon kickad eller satt på elefantkyrkogården?
De två andra nötterna, Löfving och Thornberg, de går väl i pension?

Skämtvarning. Möjligt scenario:

Jag tror att fler och fler kvinnor / män (de feminina) kommer att följa i hennes spår. Copy cats!

Höga tjänstemän kommer att höra av sig till Uffe och skriva debattartiklar mm för att beklaga sig för alla kollegor som plötsligt erbjuder sex i utbyte för bättre tjänster. Samtal i korridorerna kommer att övergå till sex i korridorerna.

Med de erfarenheterna skulle hon kunna bli nationell samordnare för sexbejakande förförelser av topptjänsteman.

Lite som Mona Sahlin efter Estoniakatastrofen:
https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Nationell_samordnare_mot_våldsbejakande_extremism
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in