Citat:
Ursprungligen postat av
Norrlandssommar
Helst ska varenda jävel tvingas att omsöka sina myndighetstjänster. 85 procent kommer inte att klara det, om man har som krav att de ska vara politiskt neutrala.
Nosringar, grönt eller lila hår, rakad skalle på tjejer, rödbetsburksbottnar till glasögon - ALLA kommunistattribut som finns, hittar du på VARJE myndighet i hela kommunist-Sverige.
Säger jag MED SORG. Hur FAN ska vi få bort ödlekärringarna i alla åldrar?
Jag är rätt säker på att om det skulle vara regnbågsnoshörningar som var åskådare skulle de satt stopp för den här cirkusen för länge sen. Det är dödsnazister/rasister som röstar sd genom ådrorna i myndigheten.
Våldet, knarket och skjutningarna skenar och de som tittat på är lika skyldiga som trådnämnda. Landsförrädare - Horungar! Deras mammor är samma horor som staaf. Byden hahah sån jävla nolla sitter och håller henne i handen medan hon runkar hans ynkliga kuk. Han är den som lämnar Sverige först vid krig sån jävla tönt han är.
Det finns 50.000 poliser när internationella politiker ska mellan Arlanda-Stockholm och lyxmiddagar/lyxswingersklubbar men när Sverige faller syns de inte. Plocka bort hälften av deras verktyg och sätt in en säng så de kan knulla vid nån sunkig vägkant och låt svenska medborgare handskas med kriminella själva. 100tkr för varje svartskalle som säljer knark och 500tkr för de med högt våldskapital.
Vi behöver inte fler poliser. Tro mig.