2022-12-13, 20:44
  #3505
Medlem
Hur gammal är hon?
Citera
2022-12-13, 20:45
  #3506
Medlem
Hela hennes karriär har nu gått åt helvete.
Hon kommer att hamna i nån skrubb på noa och ha hand om statestik aom ingen bryr sig om.
Citera
2022-12-13, 20:47
  #3507
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snauzzer
Hela hennes karriär har nu gått åt helvete.
Hon kommer att hamna i nån skrubb på noa och ha hand om statestik aom ingen bryr sig om.


Frågan är hur Bydén kommer agera efter det här. Har en känsla av att han kommer göra slut och gråtandes försöka få tillbaka exet.
Citera
2022-12-13, 20:47
  #3508
Medlem
Jagejagvemedus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Norrlandssommar
Helst ska varenda jävel tvingas att omsöka sina myndighetstjänster. 85 procent kommer inte att klara det, om man har som krav att de ska vara politiskt neutrala.

Nosringar, grönt eller lila hår, rakad skalle på tjejer, rödbetsburksbottnar till glasögon - ALLA kommunistattribut som finns, hittar du på VARJE myndighet i hela kommunist-Sverige.

Säger jag MED SORG. Hur FAN ska vi få bort ödlekärringarna i alla åldrar?

Jag är rätt säker på att om det skulle vara regnbågsnoshörningar som var åskådare skulle de satt stopp för den här cirkusen för länge sen. Det är dödsnazister/rasister som röstar sd genom ådrorna i myndigheten.
Våldet, knarket och skjutningarna skenar och de som tittat på är lika skyldiga som trådnämnda. Landsförrädare - Horungar! Deras mammor är samma horor som staaf. Byden hahah sån jävla nolla sitter och håller henne i handen medan hon runkar hans ynkliga kuk. Han är den som lämnar Sverige först vid krig sån jävla tönt han är.
Det finns 50.000 poliser när internationella politiker ska mellan Arlanda-Stockholm och lyxmiddagar/lyxswingersklubbar men när Sverige faller syns de inte. Plocka bort hälften av deras verktyg och sätt in en säng så de kan knulla vid nån sunkig vägkant och låt svenska medborgare handskas med kriminella själva. 100tkr för varje svartskalle som säljer knark och 500tkr för de med högt våldskapital.
Vi behöver inte fler poliser. Tro mig.
Citera
2022-12-13, 20:47
  #3509
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snorup
Behövs att vi inför tjänstemannaansvar igen.

Finns det EN sak arma, jävla Sverige kan göra: Inför Tjänstemannaansvaret imorgon!

Sossesvinen tog bort det - vad bra det gick.
Citera
2022-12-13, 20:48
  #3510
Bannlyst
Tydligen var det de äldre slamporna (Ebba Sverne Arvill och Ann-Marie Orler) som kunde bromsa framfarten för den yngre slampan (Linda "Lovelace" Staaf).

Jag lider med dig Linda!
Citera
2022-12-13, 20:50
  #3511
Medlem
Jagejagvemedus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snorup
Behövs att vi inför tjänstemannaansvar igen.

Jo tjena. Ska regeringen som vann genom att blåsa svenska folket införa tjänstemannaansvar? Varenda jävel fifflar så fort de får chansen. Kolla Staafs pojkvän. Han kastade sin F A M I L J för en trasa hahahahha
Sluta skoja
Citera
2022-12-13, 20:50
  #3512
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagejagvemedu
Jag är rätt säker på att om det skulle vara regnbågsnoshörningar som var åskådare skulle de satt stopp för den här cirkusen för länge sen. Det är dödsnazister/rasister som röstar sd genom ådrorna i myndigheten.
Våldet, knarket och skjutningarna skenar och de som tittat på är lika skyldiga som trådnämnda. Landsförrädare - Horungar! Deras mammor är samma horor som staaf. Byden hahah sån jävla nolla sitter och håller henne i handen medan hon runkar hans ynkliga kuk. Han är den som lämnar Sverige först vid krig sån jävla tönt han är.
Det finns 50.000 poliser när internationella politiker ska mellan Arlanda-Stockholm och lyxmiddagar/lyxswingersklubbar men när Sverige faller syns de inte. Plocka bort hälften av deras verktyg och sätt in en säng så de kan knulla vid nån sunkig vägkant och låt svenska medborgare handskas med kriminella själva. 100tkr för varje svartskalle som säljer knark och 500tkr för de med högt våldskapital.
Vi behöver inte fler poliser. Tro mig.

Har läst ditt inlägg två gånger och jag TROR att jag håller med dig. Pröva att skriva lite mer rakt på sak och stringent.
Citera
2022-12-13, 20:52
  #3513
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagejagvemedu
Jo tjena. Ska regeringen som vann genom att blåsa svenska folket införa tjänstemannaansvar? Varenda jävel fifflar så fort de får chansen. Kolla Staafs pojkvän. Han kastade sin F A M I L J för en trasa hahahahha
Sluta skoja

Ah, nu är jag med. Du är har inte svenska språket riktigt med dig. Skriv på engelska istället, om det går lättare. För jag tror att du är kanon!
Citera
2022-12-13, 20:52
  #3514
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Snauzzer
Hela hennes karriär har nu gått åt helvete.
Hon kommer att hamna i nån skrubb på noa och ha hand om statestik aom ingen bryr sig om.

Hon tackade nyligen dessa äldre slamporna Ebba Sverne Arvill och Ann-Marie Orler, som låg bakom det hela, för att de bromsat hennes karriär.
Citera
2022-12-13, 20:55
  #3515
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TupolevTu-144
Du måste "läsa" mellan raderna, både i bild och text. Då framgår det all tydlighet att hon är väldigt glad i kuk. På gränsen till missbruk av kuk.

Med tanke på vad de visar på nyheterna senaste veckan kan jag inte annat än att hålla med. Dock instämmer jag med frågan om VAD man kan läsa mellan raderna år 2020.

Med facit i hand så är hon glad i kuk. MEN hon är en karriärskvinna så hon tar inte vilken stake som helst. Utan hon är en typisk "ligga sig till en position-kvinna".

Hon tar bara emot kukar från de som kan boosta hennes karriär. Ofta brukar såna kvinnor vara trash. De knullar sig till positioner UTAN utan att ha någon form av kompetens.

Dock verkar faktiskt Linda Staaf ha en hel del bakom pannbenet. Hon lyckas kombinera hjärna och fitta för att nå sina mål. Det inger ändå en viss "respekt"
__________________
Senast redigerad av Dieseldebba 2022-12-13 kl. 20:58.
Citera
2022-12-13, 20:57
  #3516
Medlem
Alwaysrights avatar
Hur ser avtalet med justitiedepartement ut?

- muntligt avtal att Linda blir ”pryo” så långt bort från polisen som möjligt, lön av polisen. Samtal mellan Anders T och någon på justitie. Han känner att ngt är på gång ( i höstas) och vill få undan henne. Men för långsamt agerat, bomben smäller för snabbt.

Justitie följer inte upp med arbetsbeskrivning etc.
__________________
Senast redigerad av Alwaysright 2022-12-13 kl. 21:05.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in