• 1
  • 2
2020-09-12, 11:30
Medlem
Söker efter BankID i Google Play men hittar inte det. Det kommer helt enkelt inte upp något väsentligt. Söker vidare på flera olika sökord som är variationer på det, men finns inget.

Har även kollat i mest populära appar. Scrollat ned på de 101 mest populära. Men finns inget där.

Jag har verkligen gjort allt för att hitta BankID men det finns helt enkelt inte.

Varför dyker det inte upp?
Citera
2020-09-12, 11:32
Medlem
Sheps avatar
Funkar länken för dig?
https://play.google.com/store/apps/d...com.bankid.bus
Citera
2020-09-12, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shep
Funkar länken för dig?
https://play.google.com/store/apps/d...com.bankid.bus

Vill helst inte klicka på länkar från Flashback. Men tack ändå.
Citera
2020-09-12, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Al-Gore-Rytm
Söker efter BankID i Google Play men hittar inte det. Det kommer helt enkelt inte upp något väsentligt. Söker vidare på flera olika sökord som är variationer på det, men finns inget.

Har även kollat i mest populära appar. Scrollat ned på de 101 mest populära. Men finns inget där.

Jag har verkligen gjort allt för att hitta BankID men det finns helt enkelt inte.

För du har det redan installerat?
Citera
2020-09-12, 11:41
Medlem
Jag får upp en massa arabiska, spanska, franska och andra utländska appar när jag klickar under "Ekonomi".

Kanske är jag hackad?
Citera
2020-09-12, 11:41
Medlem
Sheps avatar
Citat:

Ok?
Det är en direktlänk till google play bankid.
Håll musen över länken så ser du att den går till google play.
Citera
2020-09-12, 11:42
Medlem
Citat:

Vi har hittat problemet. Du får lämna din mobil för lagning då det verkar som att du har fått virus från konstiga länkar, antagligen porrsidorna du besöker.
Citera
2020-09-12, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sajens
För du har det redan installerat?

Jag har kollat i installerade appar, och det finns inget BankID där.

Citat:
Ursprungligen postat av Shep
Ok?
Det är en direktlänk till google play bankid.
Håll musen över länken så ser du att den går till google play.

Okej.

Citat:
Ursprungligen postat av roofofglass
Vi har hittat problemet. Du får lämna din mobil för lagning då det verkar som att du har fått virus från konstiga länkar, antagligen porrsidorna du besöker.

Första gången jag använder telefonen. Har fått en gammal avlagd som gåva. Hyfsat säker på att det inte har porrsurfats på den.
Citera
2020-09-12, 11:49
Medlem
Citat:

Min kompis hade liknande problem, men hos han så var telefonen så gammal så att Bank id stödjes ej pga gammal version på telefonen, kanske likadant för dig?
Citera
2020-09-12, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smabizz
Min kompis hade liknande problem, men hos han så var telefonen så gammal så att Bank id stödjes ej pga gammal version på telefonen, kanske likadant för dig?

Den är nog gammal. Och nästan aldrig använd.

Skit det här. På nästan alla sidor på nätet där man ska betala så måste man ha mobilt BankID.

Jag har fått den här telefonen just för att kunna använda mobilt BankID. Jag föredrar laptops annars och har inget intresse av smartphones.

Premier League börjar idag och jag kan inte se det på grund av detta!
Citera
2020-09-12, 12:08
Medlem
Citat:
Den är nog gammal. Och nästan aldrig använd.

Skit det här. På nästan alla sidor på nätet där man ska betala så måste man ha mobilt BankID.

Jag har fått den här telefonen just för att kunna använda mobilt BankID. Jag föredrar laptops annars och har inget intresse av smartphones.

Premier League börjar idag och jag kan inte se det på grund av detta!

Det är tråkigt, finns en annan lösning annars om du vill få till bank id, be din polare radera sin bank id från hens telefon, ladda ner en ny, gör det på ditt namn, använd bank id, radera den, gör om allt på nytt fast på din polares namn, taadddaaa allt är fixat, tar cirka 5 min.
Citera
2020-09-12, 12:08
Medlem
Ulrik.Agrens avatar
Mobilen har för gammalt OS, BankID kräver Android 5 eller senare.

Har svårt att tro att Mobilt BankID skulle vara ett krav, men vad vet jag, jag ser aldrig på fotboll.
Senast redigerad av Ulrik.Agren 2020-09-12 kl. 12:10.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in