Gröngölingen gör om, gör rätt
God kväll mina kära vänner på f12. Ber om ursäkt återigen för att jag inte infriar det jag utlovar gällande statusuppdateringen. Två flugor i en smäll är dagens tema med stick nummer sex och sju avklarade.
Stick nummer sex var som att spela minesweeper med få block kvar och flertalet minor. Vid första sticket kändes det annorlunda när kanylen penetrerade huden, fettet och muskeln. Vid aspiration flödar det röda blodet upp i pumpen, drar ut kanylen för att sedan börja fippla med utrustningen. Byter kanyl och injektspot, inget blod vid aspiration dock ryckte muskeln till under penetrering. Ingen nämnvärd PIP.
Stick nummer sju sattes för femton minuter en kvart sedan som lokala pizzabagaren skulle uttryckt sig. Inga problem alls, morgondagen får man facit i hand om så är fallet.
För övrigt har min rörlighet försämrats, sömnkvalitén fortsätter att hålla god standard till och från samt att jag känner mig ovanligt trött på förmiddagen. Blodprover kommer att tas på måndag för att sedan publiceras här enligt order. Kulorna har inte krympt sedan senaste uppdateringen och således inga planer på att sätta in HCG än. Vidare ligger vikten närmare 91 kg på kvällarna och 89 kg på morgonen, börjar närma mig ursprungsmålet och är endast 4 veckor in på kuren dagen till ära

.
Till Nemoisafish999, självfallet kommer PCT att behandlas i denna kurrapport och blodprover kommer att tas efter behandlad PCT för att se hur effektiv den varit samt hur kuren har påverkat knopp och kropp. Tack för att du följer min färd!
Till Ragge1000, instämmer. Träningen har aldrig varit roligare, varje pass innebär tyngre vikter och fler reps. Nya vener, bättre pump och en sjuk känsla. Äntligen förstår man vad Arnold menade med att "The Pump is the greatest feeling".
Tack till alla som följer denna tråd, på återseende mina kära vänner!
//MrGronjavel