Gröngölingen kastar inte yxan i sjön
Blev tyvärr ingen uppdatering igår som utlovat pga ett hektiskt schema, men stick nummer 2 blev självfallet av. Valde att injicera i vänstra benet, samma procedur som förra gången dock lite smärta vid penetrering

. I dagsläget känns det som jag har träningsvärk i vänster ben, morgondagen får utvisa om jag blir tilldelad ett handikappstillstånd för parkering eller inte... Kostschemat igår var slarvigt men bestod i runda slängar av:
2,5 liter 1,5% laktosfri mjölk
Två rediga portioner korvstroganoff med råris
En kycklingwrap
Två dubbelpuckar a la 100 g smashed burger med diverse pålägg samt brioche-bröd
Vill varken räkna kalorier eller makronäringsämnen, skyller på att det var lördag.
Vikt: 84 kg
Körde ett disco-pass i fredags också, fokuserade mest på bröst, axlar och armar. Högra benet måste fortfarande vila och således blev det ingen rygg. Kände ett rätt bra tryck men att jag tappade mycket styrka på bänkpressen pga att legdriven inte var på topp. Annars rullar allt på rätt bra, skönt att frontningen är över.
Till Trenmacka, det stämmer att jag ska ta blodprov och självklart lägga upp för er andra att åskåda. Tänkte om 3-4 veckor dagen innan sticket, dvs dalvärdet för testot ska mätas. Finns det någon vänlig själ på f12 som känner till något företag som mäter testosteronmängd över 50 nmol/l?
Ber om ursäkt för det korta och hastigt skrivna inlägget, har en del affärer att stå i för tillfället. På återseende mina vänner!
//MrGronjavel