2020-09-16, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Victus
250mg test är en perfekt första kur. Är du seriös i din träning och inte ser steroider som en genväg för att kunna fuska med annat så får du väldigt bra resultat även på låga doser.
Nja, självklart får du sämre resultat om du inte fattar hur du ska äta och träna. Men annars är det mer som en pyramid.
Ytterligare preparat adderar till basen på pyramiden och ger dig möjlighet att göra pyramiden högre.
Citera
2020-09-16, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungKanel
Nja, självklart får du sämre resultat om du inte fattar hur du ska äta och träna. Men annars är det mer som en pyramid.
Ytterligare preparat adderar till basen på pyramiden och ger dig möjlighet att göra pyramiden högre.

Självklart, men jag tycker alltid att man ska köra med så få prepp som man kan bli nöjd själv på. Därför jag tycker det är bra att han börjar på 250mg och ser hur han svarar. Blir han nöjd där behöver han inte köra högre och vill han mer kan han öka. Om jag hade kunnat vara nöjd med min fysik utan prepp hade jag kört naturellt. Nu har jag högre mål än så och vill ha en fysik som inte går att uppnå naturellt. Tycker personligen prepp är helt värdelöst om du inte har som ambition att nå över din naturliga begränsning. Är dock extremt många som hoppar på och fortfarande ser ut som de är naturliga.
Citera
2020-09-17, 12:19
Medlem
MrGronjavels avatar
Gröngölingens första bikt
Gårdagen bestod av 400 steg totalt, smärta i högra benet, feber och avsaknad aptit. Efter skräckläsning på internet om kroppsliga konskekvenser av en infektion efter intramuskulär injektion valde jag att besöka vårdcentralen. Jag förklarade för min läkare vilka symptom jag haft och vad som var orsaken till detta. Han var väldigt förstående, tog inte upp några moraliska synpunkter och konstaterade att det med största sannolikhet var en inflammation för att sedan skicka vidare mig till en fysioterapeut som använde laserbehandling på svullnaden. Jag blev uppmanad att inte träna ben men kan fortfarande träna överkropp och ska fortsätta behandling tills inflammationen har försvunnit. Blir ofrivilligt en gymbro som curlar i squatracken och kör discogym hela veckan med andra ord .Hitintills har komplikationerna övervägt nyttigheterna med kuren men färden har inte ens börjat än. Självfallet fortsätter färden, nästa stick är på lördag och dagen till ära består av 0,25 mg Arimidex.

Till Victus, jag ska sänka fettet i kosten genom att byta 3% laktosfri mjölk till 1,5% sådan. Genom den lilla justeringen minskar jag mitt dagliga fettintag med 30-60 g. Tack för feedbacken.

Till KungKanel, anledningen till att jag endast använder mig av Testo E denna kur i bikinibrudarnas intervall är likt Victus skriver för att se hur min kropp svarar på detta. I princip alla kurer har testo som bas, om jag skulle köra flera preparat vid första kuren skulle jag inte veta vilket preparat som orsakar vad i min kropp. Jag valde 250 mg/E5D för att se vilka resultat jag kan åstadkomma på denna kur, i relation till hur mycket det påverkar min hälsa. Om biverkningarna är få och jag vill öka mer kan jag välja att öka dosen i en framtida kur alternativt samma dos med fler preparat. Tack för feedbacken.

//MrGronjavel
Citera
2020-09-17, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrGronjavel
Gröngölingens första bikt
Gårdagen bestod av 400 steg totalt, smärta i högra benet, feber och avsaknad aptit. Efter skräckläsning på internet om kroppsliga konskekvenser av en infektion efter intramuskulär injektion valde jag att besöka vårdcentralen. Jag förklarade för min läkare vilka symptom jag haft och vad som var orsaken till detta. Han var väldigt förstående, tog inte upp några moraliska synpunkter och konstaterade att det med största sannolikhet var en inflammation för att sedan skicka vidare mig till en fysioterapeut som använde laserbehandling på svullnaden. Jag blev uppmanad att inte träna ben men kan fortfarande träna överkropp och ska fortsätta behandling tills inflammationen har försvunnit. Blir ofrivilligt en gymbro som curlar i squatracken och kör discogym hela veckan med andra ord .Hitintills har komplikationerna övervägt nyttigheterna med kuren men färden har inte ens börjat än. Självfallet fortsätter färden, nästa stick är på lördag och dagen till ära består av 0,25 mg Arimidex.

Till Victus, jag ska sänka fettet i kosten genom att byta 3% laktosfri mjölk till 1,5% sådan. Genom den lilla justeringen minskar jag mitt dagliga fettintag med 30-60 g. Tack för feedbacken.

Till KungKanel, anledningen till att jag endast använder mig av Testo E denna kur i bikinibrudarnas intervall är likt Victus skriver för att se hur min kropp svarar på detta. I princip alla kurer har testo som bas, om jag skulle köra flera preparat vid första kuren skulle jag inte veta vilket preparat som orsakar vad i min kropp. Jag valde 250 mg/E5D för att se vilka resultat jag kan åstadkomma på denna kur, i relation till hur mycket det påverkar min hälsa. Om biverkningarna är få och jag vill öka mer kan jag välja att öka dosen i en framtida kur alternativt samma dos med fler preparat. Tack för feedbacken.

//MrGronjavel

Gick in på fb idag och bara hoppades på en uppdatering, du är grym hoppas benet blir bättre snart. Varför blir det en inflammation om du fick svar på det är det oljan du inte tål?
Citera
2020-09-17, 21:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lovelifting23
Gick in på fb idag och bara hoppades på en uppdatering, du är grym hoppas benet blir bättre snart. Varför blir det en inflammation om du fick svar på det är det oljan du inte tål?

Det är en risk man tar närt man köper hemmakokad olja för att spara nån 50 lapp,.
Senast redigerad av Trenmacka 2020-09-17 kl. 21:47.
Citera
2020-09-17, 22:47
Medlem
Vilken olja kör du? Jag fick rätt mycket svullnader och ömhet med ett märke som inte var bra. Sen när jag bytte till ett annat så blev det hur bra som helst.
Citera
2020-09-18, 11:15
Medlem
MrGronjavels avatar
Gröngölingen lär sig krypa, lär sig gå
Efter ett antal Ipren, promenader, lätt stretching samt laserbehandling har svullnaden lagt sig. Kan röra mig obehindrat men inte anstränga muskeln för hårt, status quo gällande styrketräningen med andra ord. Nästa stick är imorgon, vi får se om det blir en deja vu-upplevelse fast med kroppens andra hälft inom de närmsta dagarna...

Till Lovelifting23, fick inte svar på varför inflammation skedde, har sökt runt på f12 och hittat inlägg från användare med samma symptom. En gång är ingen gång, om oljan krånglar mer blir det att byta. Tack för feedbacken. Märket är som jag nämnde i tidigare post Phenom Pharma.

Till Trenmacka, förstår inte riktigt ditt logiska tänkande. Varför skulle jag lägga ner flera tusenlappar på blodprover för att sedan spara nån 50-lapp på att köpa hemmakokad olja om jag är så mån om min hälsa? Vidare finns det unika verifikationskoder som måste skrapas likt trisslotter på varje plomberad testo e-vial, jag har kontrollerat autenticiteten på Phenom Pharmas egna hemsida.

Till MRsmoegalot, märket jag använder mig av är Phenom Pharma, finns en tråd på f12 om det där flera går i god för märket. Tack för feedback och insikten i hur du agerade i en liknande situation.

Vi ses imorgon mina kära vänner på f12.

//MrGronjavel
Citera
2020-09-18, 11:50
Medlem
kneegerrss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MRsmoegalot
Vilken olja kör du? Jag fick rätt mycket svullnader och ömhet med ett märke som inte var bra. Sen när jag bytte till ett annat så blev det hur bra som helst.

Vilket märke var bra samt vilken gav biverkningar?

Frågar åt en vän..
Citera
2020-09-18, 12:05
Bannlyst
Citat:
[b]Till Trenmacka, förstår inte riktigt ditt logiska tänkande. Varför skulle jag lägga ner flera tusenlappar på blodprover för att sedan spara nån 50-lapp på att köpa hemmakokad olja om jag är så mån om min hälsa? Vidare finns det unika verifikationskoder som måste skrapas likt trisslotter på varje plomberad testo e-vial, jag har kontrollerat autenticiteten på Phenom Pharmas egna hemsida.
//MrGronjavel

Mitt misstag, blanda ihop din rapport med en annan som körde på annat märke.
På tal om Phenom Pharma så tänkte jag testa det märket för nått år sedan men efter lite googlande och knappt nån info om märket alls utomlands, hitta lite om det på ett engelskt forum där flera tyckte det var underdoserat och nån kopia på nått annat märke, även en här på F12 som tog blodprov med dåliga resultat, sen har vi flera som fått bra resultat md här på f12 så man är ju lite kluven.
Gissar att du kommer ta blodprov om nån vecka? lägg isåfall upp resultaten här.
Senast redigerad av Trenmacka 2020-09-18 kl. 12:22.
Citera
2020-09-20, 14:45
Medlem
MrGronjavels avatar
Gröngölingen kastar inte yxan i sjön

Blev tyvärr ingen uppdatering igår som utlovat pga ett hektiskt schema, men stick nummer 2 blev självfallet av. Valde att injicera i vänstra benet, samma procedur som förra gången dock lite smärta vid penetrering . I dagsläget känns det som jag har träningsvärk i vänster ben, morgondagen får utvisa om jag blir tilldelad ett handikappstillstånd för parkering eller inte... Kostschemat igår var slarvigt men bestod i runda slängar av:
2,5 liter 1,5% laktosfri mjölk
Två rediga portioner korvstroganoff med råris
En kycklingwrap
Två dubbelpuckar a la 100 g smashed burger med diverse pålägg samt brioche-bröd
Vill varken räkna kalorier eller makronäringsämnen, skyller på att det var lördag.

Vikt: 84 kg

Körde ett disco-pass i fredags också, fokuserade mest på bröst, axlar och armar. Högra benet måste fortfarande vila och således blev det ingen rygg. Kände ett rätt bra tryck men att jag tappade mycket styrka på bänkpressen pga att legdriven inte var på topp. Annars rullar allt på rätt bra, skönt att frontningen är över.

Till Trenmacka, det stämmer att jag ska ta blodprov och självklart lägga upp för er andra att åskåda. Tänkte om 3-4 veckor dagen innan sticket, dvs dalvärdet för testot ska mätas. Finns det någon vänlig själ på f12 som känner till något företag som mäter testosteronmängd över 50 nmol/l?

Ber om ursäkt för det korta och hastigt skrivna inlägget, har en del affärer att stå i för tillfället. På återseende mina vänner!

//MrGronjavel
Citera
2020-09-20, 18:52
Medlem
Citat:
Gröngölingen kastar inte yxan i sjön

Blev tyvärr ingen uppdatering igår som utlovat pga ett hektiskt schema, men stick nummer 2 blev självfallet av. Valde att injicera i vänstra benet, samma procedur som förra gången dock lite smärta vid penetrering . I dagsläget känns det som jag har träningsvärk i vänster ben, morgondagen får utvisa om jag blir tilldelad ett handikappstillstånd för parkering eller inte... Kostschemat igår var slarvigt men bestod i runda slängar av:
2,5 liter 1,5% laktosfri mjölk
Två rediga portioner korvstroganoff med råris
En kycklingwrap
Två dubbelpuckar a la 100 g smashed burger med diverse pålägg samt brioche-bröd
Vill varken räkna kalorier eller makronäringsämnen, skyller på att det var lördag.

Vikt: 84 kg

Körde ett disco-pass i fredags också, fokuserade mest på bröst, axlar och armar. Högra benet måste fortfarande vila och således blev det ingen rygg. Kände ett rätt bra tryck men att jag tappade mycket styrka på bänkpressen pga att legdriven inte var på topp. Annars rullar allt på rätt bra, skönt att frontningen är över.

Till Trenmacka, det stämmer att jag ska ta blodprov och självklart lägga upp för er andra att åskåda. Tänkte om 3-4 veckor dagen innan sticket, dvs dalvärdet för testot ska mätas. Finns det någon vänlig själ på f12 som känner till något företag som mäter testosteronmängd över 50 nmol/l?

Ber om ursäkt för det korta och hastigt skrivna inlägget, har en del affärer att stå i för tillfället. På återseende mina vänner!

//MrGronjavel

Känner du något psykiskt än av testot? Skönt att inflammationen är över håller tummarna för dig
Citera
2020-09-20, 20:09
Medlem
Hypotesuss avatar
Hoppas att du har i åtanke att den möjlkkonsumtion du har riskerar att du förgiftar dig själv med A-vitamin.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in