• 1
  • 2
2020-09-11, 01:01
Medlem
EveryBodyKnowsC-19s avatar
Den här bilden florerar på nätet just nu
https://www.snopes.com/tachyon/2016/...rump.jpg?w=640

Har Trump en sexuell relation med sin dotter Ivanka? Eller haft?

Vad jag tycker det ser ut som, en glad 15-åring som njuter av en konsert och pappa Trump sitter och klappar till takten.

Självklart är detta ännu en smutskastningskampanj av demokraterna.

De börjar bli desperata nu.
Citera
2020-09-11, 01:11
Medlem
franges avatar
Dems och MSM skall väl enbart hålla käften med tanke på Joe Bidens förkärlek för unga små pojkar...
Citera
2020-09-11, 01:16
Medlem
Hon sitter på sin pappas högra ben och klappar händerna. Sjuka människor som påstår något annat.
Citera
2020-09-11, 01:29
Medlem
Pedofilpartiet Demokraterna är riktigt desperata nu
Citera
2020-09-11, 01:42
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EveryBodyKnowsC-19
Den här bilden florerar på nätet just nu
https://www.snopes.com/tachyon/2016/...rump.jpg?w=640

Har Trump en sexuell relation med sin dotter Ivanka? Eller haft?

Vad jag tycker det ser ut som, en glad 15-åring som njuter av en konsert och pappa Trump sitter och klappar till takten.

Självklart är detta ännu en smutskastningskampanj av demokraterna.

De börjar bli desperata nu.

Det är en stillbild som troligen är tagen ur kontext så att det ser dumt ut.
Citera
2020-09-11, 02:21
Medlem
Idiotsveriges avatar
Trump ser mer ut som han är intresserad av annat än sin dotter, hennes tappra försök att vinna sin fars uppmärksamhet till trots. Det är dessutom väldigt vanligt att tonårsdöttrar älskar sina farsor mer än sina morsor. De verkar varit varandra nära helt enkelt, helt normalt.

Det svider nog däremot kanske rätt hårt i hans päls att en jude stal henne och doppar i henne numer. Priset han fick betala för att bli president, att sälja sin egen dotter till judemaffian.
Citera
2020-09-11, 02:46
Medlem
EveryBodyKnowsC-19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Idiotsverige

Det svider nog däremot kanske rätt hårt i hans päls att en jude stal henne och doppar i henne numer. Priset han fick betala för att bli president, att sälja sin egen dotter till judemaffian.

Demokraterna använder den här bilden nu för att anklaga Trump ha en olämplig relation med sin dotter, och att de ska ha nå slags sexuellt umgänge. Helt sjukt!

Ja det är synd..Ivanka passade bättre med Tom Brady
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/i...RLuBQ&usqp=CAU

Nu kommer det finnas judar i släkten, och det bådar inte gott.
Citera
2020-09-11, 06:41
Bannlyst
Syns ju tydligt att hon sitter på bortre sidan om honom.
Citera
2020-09-11, 07:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FixaSverige
Hon sitter på sin pappas högra ben och klappar händerna. Sjuka människor som påstår något annat.
Så tänkte jag också. Idiotisk av människor osm reagerar så på en bild. Jag trodde det skulle avra någon video. Men detta säger absolut ingenting!

Presidenten har själv sagt att han skulle kunna ha sex med sin dotter om han inte var släkt med henne. Men var nog mer menad som skämt.

Jag trodde verkligen att detta skulle ha någon typ av koppling, men nej. Jag står kvar med min tanke om att det var mer som ett skämt och denna bild säger inte om någon lap dance, utan sitter på sin fars ben som vilket barn som helst och klappar händerna eller något.

Fy fan för motståndrörelsen som överdriver. På det mest absurda och sjuka påståenden också!

Går denna bild verkligen runt nätet som påstår det som TS skriver. Jag har mig då inte märkt något sådana påståenden. Är det abra TS tanke?
Citera
2020-09-11, 08:34
Avstängd
Jasper.Newtons avatar
Bilden är tagen ur sitt sammanhang, hon försöker bara sätta sig i knät på honom.
Citera
2020-09-11, 08:46
Medlem
oavsett vad som händer på bilden så kan vi konstatera att där och då är ser trump helt ointresserad ut av sin dotter.
Citera
2020-09-11, 09:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av meetthefockers
oavsett vad som händer på bilden så kan vi konstatera att där och då är ser trump helt ointresserad ut av sin dotter.

Hur ni än vrider på det ska Trump alltid smutskastas. Helt otroligt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in