• 2
  • 3
2020-09-10, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antex
Jag tror att den runken var skön.

Har själv träffat en tjej på nattflyget som jag fick knäppa upp byxorna på och pulla.
Samtidigt som hon runkade mig.

Gick inte för mig då. Men runkade skönt när jag kom hem.

Lycka till med Polanski !

Polanski? Tror du att ts är bog eller...
Citera
2020-09-10, 19:13
Medlem
Onan-erarens avatar
Jag träffade en brud på Tinder som var min kk ett tag, hon var inget luder men jag knullade henne som om hon vore en hora å hon gillade det, Hon studerade på universitetet här i Karlstad å vi höll väl på ett år ungefär, då var studierna klara å hon flyttade. Jag kan sakna knullandet för hon var verkligen kåt å det var riktigt jävla intensivt vad vi höll på. Vi knullade överallt, typ.
Senast redigerad av Onan-eraren 2020-09-10 kl. 19:16.
Citera
2020-09-10, 19:17
Medlem
DonPapacito38s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av note-it
Nej för fan. Jag åker väl för helvete inte hem till någon jag inte känner mitt i natten eller mitt på dagen. Fan du är ju förryckt för fan.
Och polska var hon också. Nej lite mer be varelse drift har jag.
Ja detta var ganska vågar gjort faktiskt. Jag skulle inte själv gjort samma sak. Ifall inte nykter
Citera
2020-09-10, 19:19
Medlem
Jofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FixaSverige
Sant. Moraliserar egentligen inte, eller det kanske jag gör. Fel av mig isåfall.
Gammaldags moral utgår från att män är kåta och inte kvinnor och bör inte vara det.
Citera
2020-09-10, 19:24
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FixaSverige
När vi är klara är klockan typ 02 och jag tänkte att vi skulle sova, men hon säger att det inte är hennes grej och hon skickar hem mig.

Njäsch, hon behöver inte vara prostituerad för det. Hon kan lika gärna ha tyckt att DU är dålig i sängen, så därför fick du inte sova kvar. När jag själv är nöjd med en karls prestationer i sängen, så brukar jag låta honom slagga över.

Men jag har även kastat ut kukar som inte hållt måttet.
Citera
2020-09-10, 19:34
Medlem
TröttSvensks avatar
Tinder date
Frånskild morsa, 26, liten brunett söt som socker.
Inbjuden på middag.
Kom dit, hon berätta att exet bråkat och bara skulle ha ungen några timmar så jag fick välja mellan middag och sex.
Köpte en pizza på vägen hem sen...
Citera
2020-09-10, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonPapacito38
Ja detta var ganska vågar gjort faktiskt. Jag skulle inte själv gjort samma sak. Ifall inte nykter
Jag hade druckit några bärs, men det var ett gränsfall om jag skulle dra dit eller inte. Hade hon inte varit så på hade jag inte pallat.

Citat:
Ursprungligen postat av Jof
Gammaldags moral utgår från att män är kåta och inte kvinnor och bör inte vara det.
Nja, det håller jag inte med om. Jag vet att kvinnor är lika kåta som män, men att dra hem någon mitt i natten och mötas direkt i underkläder är ju inte normalt bara för att man är kåt.

Om hon hade kommit hem till mig, även om vi båda visste att det var en renodlad sexdate hade jag inte öppnat dörren naken.

Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
Njäsch, hon behöver inte vara prostituerad för det. Hon kan lika gärna ha tyckt att DU är dålig i sängen, så därför fick du inte sova kvar. När jag själv är nöjd med en karls prestationer i sängen, så brukar jag låta honom slagga över.

Men jag har även kastat ut kukar som inte hållt måttet.

Fast nu sa hon till mig att hon tyckte det var jävligt bra efteråt och ville ha mer, men jag pallade inte. Fast jag förstår ditt resonemang.

Citat:
Ursprungligen postat av TröttSvensk
Tinder date
Frånskild morsa, 26, liten brunett söt som socker.
Inbjuden på middag.
Kom dit, hon berätta att exet bråkat och bara skulle ha ungen några timmar så jag fick välja mellan middag och sex.
Köpte en pizza på vägen hem sen...

Hahaha, så jävla bra.
Citera
2020-09-10, 21:15
Medlem
Queenofqueenss avatar
Du har sambo och sätter på en gammal gatuhora som säkert håller till på malmskillnadsgatan.

Bra man. Hade gett dig en spark i arslet... Så flög ut genom dörren.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in