Citat:
Ursprungligen postat av
DonPapacito38
Ja detta var ganska vågar gjort faktiskt. Jag skulle inte själv gjort samma sak. Ifall inte nykter
Jag hade druckit några bärs, men det var ett gränsfall om jag skulle dra dit eller inte. Hade hon inte varit så på hade jag inte pallat.
Citat:
Ursprungligen postat av
Jof
Gammaldags moral utgår från att män är kåta och inte kvinnor och bör inte vara det.
Nja, det håller jag inte med om. Jag vet att kvinnor är lika kåta som män, men att dra hem någon mitt i natten och mötas direkt i underkläder är ju inte normalt bara för att man är kåt.
Om hon hade kommit hem till mig, även om vi båda visste att det var en renodlad sexdate hade jag inte öppnat dörren naken.
Citat:
Ursprungligen postat av
Bullfetta
Njäsch, hon behöver inte vara prostituerad för det. Hon kan lika gärna ha tyckt att DU är dålig i sängen, så därför fick du inte sova kvar. När jag själv är nöjd med en karls prestationer i sängen, så brukar jag låta honom slagga över.
Men jag har även kastat ut kukar som inte hållt måttet.
Fast nu sa hon till mig att hon tyckte det var jävligt bra efteråt och ville ha mer, men jag pallade inte. Fast jag förstår ditt resonemang.
Citat:
Ursprungligen postat av
TröttSvensk
Tinder date
Frånskild morsa, 26, liten brunett söt som socker.
Inbjuden på middag.
Kom dit, hon berätta att exet bråkat och bara skulle ha ungen några timmar så jag fick välja mellan middag och sex.
Köpte en pizza på vägen hem sen...

Hahaha, så jävla bra.