• 1
  • 2
2020-09-10, 17:49
Medlem
En märklig sak inträffade igår.

Jag skulle precis gå och lägga mig vid 23:30-tiden igår när jag fick ett meddelande på Tinder från en jävligt sexig blond tjej, som jag matchat med tidigare men inte skrivit med.

Hon var från Polen och skrev på engelska och kollade läget, varpå jag skrev att jag var på gång att sova.

Hon tyckte det var synd, eftersom hon var påväg hem från en bar och var tipsy och lite horney.

Jag tänkte vafan, det här är bara ett troll och bad om hennes nummer. Jag skrev och bad henne skicka en selfie, och jag fick en kort video där hon gick hem på gatan och sa hej "FixaSverige".

Eftersom hon var jävligt het och i princip bad om att bli knullad, så frågade jag om hennes adress och satte mig i en taxi dit.

När jag kom in i trappuppgången så var hennes dörr öppnad och hon stod innanför i den sjukaste sex-outfiten man kan tänka sig, som en porrfilm. Högklackat, raffset och bara bh.

Jag går in och hon har hällt upp två glas rött och vi tar en skål och cirka två sekunder senare är vi igång.

Det blir ett djävulskt vilt sex och hon älskar det, jag också för den delen.

När vi är klara är klockan typ 02 och jag tänkte att vi skulle sova, men hon säger att det inte är hennes grej och hon skickar hem mig.

Jag kan ju inte vara helt säker, men det här kändes definitivt som ett prostituerad, som bara var kåt. Hon var jävligt fräsch, så absolut inget skabbluder.

Vad tror ni? Någon som varit med om någon liknande sexdate på Tinder?
Citera
2020-09-10, 17:53
Medlem
Räkningen kommer senare
Citera
2020-09-10, 17:54
Medlem
Ja det har hänt i livet att kvinnor gör så. Men verkar vara första gången för dig.

Ingen av oss kan veta om det var en prostituerad och end syftet med tråden är att du skall skryta likt en fjortis som fått belägra ett hål första gången.

Finns ingen fakta eller info här att diskutera.
Citera
Medlem
Grattis
Citera
Avstängd
XX-Ambars avatar
Stort grattis till dig. Det var länge sedan man var med om något sådant med en Svensk tjej, brukade vara mycket enklare i början av 2000-talet då blattejävlarna inte hade skrämt bort majoriteten av tjejer från utelivet. Nu var ju din en Polska dock.
Via Tinder har jag aldrig varit med om något liknande, chansen är betydligt större om man jagar hejdlöst i Stockholm och Göteborg förmodligen.
Citera
2020-09-10, 17:56
Medlem
note-its avatar
Nej för fan. Jag åker väl för helvete inte hem till någon jag inte känner mitt i natten eller mitt på dagen. Fan du är ju förryckt för fan.
Och polska var hon också. Nej lite mer be varelse drift har jag.
Citera
2020-09-10, 18:01
Avstängd
Bajsmohammeds avatar
Hoppas du körde utan gummi för då kommer du få betala underhåll till hennes unge i framtiden
Citera
2020-09-10, 18:03
Medlem
Jofs avatar
Inget konstigt med det. Hon var kåt. Och det funkade. Varför detta tvivel?
Citera
2020-09-10, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XX-Ambar
Stort grattis till dig. Det var länge sedan man var med om något sådant med en Svensk tjej, brukade vara mycket enklare i början av 2000-talet då blattejävlarna inte hade skrämt bort majoriteten av tjejer från utelivet. Nu var ju din en Polska dock.
Via Tinder har jag aldrig varit med om något liknande, chansen är betydligt större om man jagar hejdlöst i Stockholm och Göteborg förmodligen.

Tack för det. Ja, det var en smått surrealistisk upplevelse måste jag säga. Att hon ville ha dit mig och ligga visste jag, men att hon skulle stå iklädd den där outfiten var bara mer än vad jag kunde hoppas på.

Detta var faktiskt i Uppsala.
Citera
2020-09-10, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av note-it
Nej för fan. Jag åker väl för helvete inte hem till någon jag inte känner mitt i natten eller mitt på dagen. Fan du är ju förryckt för fan.
Och polska var hon också. Nej lite mer be varelse drift har jag.

Haha. Hon var fräschare än många Svenskor, men ja.. visst kan man ha åsikter om att åka hem till en främling mitt i natten. Men jag checkade att hon var reko innan jag åkte.

Citat:
Ursprungligen postat av Bajsmohammed
Hoppas du körde utan gummi för då kommer du få betala underhåll till hennes unge i framtiden
Nej för helvete, klart jag hade gummi. Drog med ett helt gäng i jackfickan innan jag åkte.

Citat:
Ursprungligen postat av Jof
Inget konstigt med det. Hon var kåt. Och det funkade. Varför detta tvivel?
Ja du, för att det inte hör till vanligheterna att brudar är så jävla kåta att de tar hem en främling för en knulldate mitt i natten, mitt i veckan - iklädd endast högklackat, bh, trosor och strumpeband.
Citera
2020-09-10, 18:20
Medlem
Så jäkla skön historia, bara att gratulera (om du nu inte hittar på alltså) till ett bra ligg.

PS - Får jag fråga om du bara var hemma i sverige på ett kort besök, tänkte att du öppnade en annan tråd för ett par dagar sedan där du flyttat utomlands.
Citera
2020-09-10, 18:28
Bannlyst
Men...TS bor ju inte i Sverige längre.
Och ändå skriver TS som att han bor här i denna tråden.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in