Citat:
Ursprungligen postat av
Imperialwitch
Varenda häxa vet väl om att hon har fantastiska egenskaper världen kan dra nytta av. Hur bistår vi nationer och riken och de även oss? Hur tar vi över? Jag tror vi gör det genom att ge alla förutsättningar som krävs för att folk ska bli övertygade om vår överlägsenhet inom subversiv påverkan/influens på världsliga och själsliga ting. Hur gröper vi ur deras motstånd och får dom att acceptera den nya ordningen ?
Vad än folk vill ha så kan vi stå till hands, så länge de underkastar sig vår auktoritet. Spännande nog kan jag meddela att det endast är 25 år kvar (konstigt nog) tills vi ses en radikal förändring i samhället när de kommer till dessa ting, i Sverige, en annan häxa gick för flera år sen ut i media och förutspådde att häxor kommer vara lika vanligt som läkare/doktorer år 2045. Jag tror på det och nu får ni reda på det 25 år innan, eftersom det står i stjärnorna och högre makter råder så finns det inget för meningsmotståndare att sätta sig emot. Bättre att acceptera och anpassa sig till den nya ordningen.
Hur kan vi hjälpa riken att försvara sig t ex? Det är ju intressant, hur man politiskt kan dra nytta av modern häxkonst. Eller det kanske bara är jag och några få som inte ens hänger på flashback som tycker det? Vad känner ni? Det är ju intressant eller hur ..
Såhär sitter du och riskerar livet för att du berättar om häxornas herravälde över det vanliga ovetande människosläktet som har pågått i snart femhundra år..
Det finns mer kraft i att agera i tystnaden än att allmänheten är medveten om den rådande situationen.
Gud Jehovas vrede kommer att krossa dom.
Människosonen Jesus kommer att döma dom.
Låt förtrycket förbli en verklighet för på antalet himmelska skatter det leder till när samhällets förtryck och förföljelse gör folk till leva för evigt människor.