2020-09-09, 09:04
Medlem
Elparadisos avatar
Jag brukar roa mig med att köpa privata "shower" med camtjejer och har nu hittat en väldigt lydig latinamerikansk tjej i 20-årsåldern som hittills inte sagt nej till någon av mina idéer. En riktigt söt 10-poängare med fantastisk och vältränad kropp

Att notera är att tjejen givetvis gör allt frivilligt (det är ju cam) och mot betalning, väldigt billigt dessutom.

Mitt problem är att jag börjar få slut på förnedringsidéer och behöver tips från kreativa FB-sadister Jag tänder inte på bajs eller blod, möjligtvis piss i någon form.

Det tjejen hittills fått göra under våra "träffar" är:

- spy som en gris genom att köra en stor dildo i halsen, hon har även fått testa med fingrar. Denna aktivitet finns alltid med under våra träffa. Hon gör detta i olika ställningar, även på rygg och spyr över sig själv.
- ligga i spyorna och knulla dildo
- göra "fula grimaser" typ spärra upp mun och näsa med fingrar så hon liknar en gris (vi kallar det "pig face".
- dildo i röven, alla ställningar som jag ber om
- göra armhävningar naken med stringtrosor neddragna till knäna
- göra sit-ups med särade lår och dildo i röven
- göra squats med röv mot kamera och röv ordentligt särad med händer (det var en syn, otroligt välsvarvad röv)
- göra squats medan hon gör "pig face"
- förnedrande dirty talk där hon får säga saker som "I want to be skinny, so I have to puke", "My real daddy fucks me", "I am a puke whore" osv osv.

Än så länge har hon inte sagt nej till någonting, trots att jag sagt att hon självklart får säga nej. Snarare verkar hon bli upphetsad av förnedringen.

Nu börjar dock fantasin tryta lite, tar tacksamt emot tips på aktiviteter från församlingen som hon kan få utföra
Citera
2020-09-09, 09:18
Medlem
Homofants avatar
Få henne att rida en dildo medan hon gör squats och säger:

En duktig hora gör såhär.

Hon måste pricka rätt i fittan varje gång.

2. Få henne att dricka massor öl lr vatten och sedan kissa ner sig medan hon gör gristryne.

Kissa ner sig med byxor på. Sen ta av byxorna och krama ur pisset på sig själv
Citera
2020-09-09, 23:59
Medlem
Elparadisos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Homofant

2. Få henne att dricka massor öl lr vatten och sedan kissa ner sig medan hon gör gristryne.

Det där med att ta med dildon i squatsövningen kan vara något, hade faktiskt med dildon när hon gjorde armhävningar. Blev intressant när hon började bli trött i armarna, deeper and deeper
Citera
2020-09-11, 08:38
Moderator
evilhoneys avatar
Mängder av OT och trams raderat. Besvara frågeställningen eller posta inte alls.
//mod
Citera
2020-09-13, 19:36
Medlem
whydahs avatar
Ingefära och chili är alltid tacksamma leksaker 👌
Citera
2020-09-16, 00:07
Medlem
Elparadisos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whydah
Ingefära och chili är alltid tacksamma leksaker 👌

Hmm, chili vet jag vad det orsakar. Vad med ingefära?
Citera
2020-09-16, 00:11
Medlem
Elparadisos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Homofant

Tog med delar av dina förslag i vår senaste session. Hon fick göra squats med dildo i röven istället, och även köra den ut och in i takt med squatsen. Avslutade efter sedvanliga spyor över sig själv med att hon låg på rygg, benen över huvudet och urinerade sig själv i ansiktet.

För känsliga tittar kan jag berätta att det sista var hennes egen idé, och hon var väldigt nöjd efteråt. Det finns faktiskt kvinnor som tänder på förnedring
Citera
2020-09-26, 00:04
Medlem
Man kan leka med urinröret och stoppa in saker där.
Klämmor det nere.
Att få orgasm gång på gång på gång i 30 minuter ex
Att edga att vara nära hela tiden men aldrig få komma.

Det finnd massor mer att göra
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in