Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-09-08, 14:35
  #1
Medlem
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...av-barplockare
"Liggande i gräset med hjärnskakning och blödande mun såg Kjell Rudolphis gruppen av bärplockare fly i sina bilar.

Han hade bett dem lämna hans privata mark, då misshandlades han svårt.

– Adrenalinet gjorde att jag inte upplevde rädsla eller smärta, det var känslor som kom senare, säger han.

Kjell misshandlades av bärplockare: "De sparkade ordentligt""

Polisen har ännu inte tagit in någon till förhör trots regnr och bilder på bärplockarna. Vem vågar stå upp mot bärplockare i framtiden?
Poliserna åker inte ut trots påringningar. Tack och lov köarade sig Ljell denna gång. När får vi se efterlysningar av dessa bärplockare? Bilder finns tydligen.
2020-09-08, 14:36
  #2
Medlem
Lacerdas avatar
Tråd finns redan om detta
2020-09-08, 14:41
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lacerda
Tråd finns redan om detta
Ah okej, hittade den nu. Inte så bra rubrik dock. Trodde dessutom att nyheten var dagsfärsk..
2020-09-08, 14:58
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lacerda
Tråd finns redan om detta

Citat:
Ursprungligen postat av Chillwill
Ah okej, hittade den nu. Inte så bra rubrik dock. Trodde dessutom att nyheten var dagsfärsk..
Kan någon länka? Jag hittar inte tråden!
2020-09-08, 15:26
  #5
Medlem
EveryBodyKnowsC-19s avatar
Skrattade till lite när jag läste artikeln i morse. Tidigare har det inte varit nåt problem för kjell och bärplockarna och de har svarat han "no problem", men inte denna gång.

Kjell är säkert sosse. Dumma naiva svenskar..
2020-09-08, 15:31
  #6
Medlem
S.O.Stolps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dukater
Kan någon länka? Jag hittar inte tråden!

(FB) Kjell, 75, blev nerslagen av bärplockarna
2020-09-08, 18:03
  #7
Moderator
v50s avatar
Använd den befintliga tråden istället (FB) Äldre par misshandlade, Hudiksvall 1.9.20 den här låses.
/Moderator
__________________
Senast redigerad av v50 2020-09-09 kl. 05:15.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback